Panasonic SL-SX418 werkt niet meer!

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07 09:59
ik heb al een tijdje de SL-SX418 en hij werkte altijd goed. het is een cd-speler en mp3-speler. ik luister er altijd mijn mp3 cd's mee en het werkte prima totdat ik een keer een normale cd erin deed. hij zo: No Disc. ik dacht hmmm nou hij pakt die zeker niet dus ik doe weer mijn mp3 erin en die pakte ie ook niet meer. sinds nu zegt ie bij (bijna) alle cd's No Disc maar af en toe pakt ie er nog wel is eentje (ook normale cd's). het lijkt wel alsof ie een beetje aansleept. wat is het probleem? hij is rond de 1 jaar oud.

alvast bedankt, Yoshi :>

Facts don't care about your feelings

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien is de lens een beetje smerig, hoor je hem daardoor aanlopen?
Wat heb je zelf al geprobeerd behalve tig verschillende CD's te testen? Als hij rond de 1 jaar oud is, bedoel je dan net iets meer dan 1 jaar, of minder dan 1 jaar?
Als hij minder dan 1 jaar oud is, niet moeilijk doen, maar meteen terug naar je leverancier en garantie claimen. Is hij ouder dan 1 jaar, neem dan eens contact op Panasonic en claim bij hun garantie. Ook als de fabrieksgarantie maar 1 jaar is, heb je een goede kans indien je het op een langere verwachte levensduur gooit, schijnt nogal een magisch woordje te zijn op dit moment, zeker met apparaten die als ze net iets meer dan een jaar oud zijn, dit soort kuren gaan vertonen.

offtopic:
Groeten hoeft hier niet, daarvoor staat je naam voor je post. Ook dingen als alvast bedankt enz. hebben we/ze liever niet, aangezien het zeer vertragend leest voor iemand die dit topic later daarleest.

[ Voor 15% gewijzigd door Brede P op 01-08-2004 09:35 ]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07 09:59
sorry.

ik dacht dat ie al over een jaar oud was nu, ik zoek nog ff de bon en anders breng ik hem wel naar panasonic toe...

Facts don't care about your feelings