Toon posts:

[XP] Dir. niet toegankelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey.. ik heb winXP reinstalled.. en nu zegtie van.. sja.. sommige dirs (die op oude account wel toegankelijk waren) kan ik niet inkomen... pech voor mij..

weet iemand hoe dat te fixen?

E:\Program Files\bladibla\ is niet toegankelijk.
Toegang geweigerd..

ik weet zeker dat het komt doordat ik nieuwe account heb.. en ik heb geprobeerd oude settings te gebruiken en nog werktie niet..

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Wanneer je onder een oude install met een oud account gegevens beveiligd hebt (veel dingen gaan daarbij natuurlijk automatisch) dan zijn deze beveiligd met een unieke code die gekoppeld is aan dat account. Ook al creeër je opnieuw een account met dezelfde naam en alles, je zult toch nooit meer bij die andere dingen kunnen komen.

edit:
Omdat ik het toch een beetje een lullig antwoord vond zo midden in de nacht heb ik net nog eventjes voor je gezocht en ja hoor, het staat netjes in de faq: Windows Operated Systems - FAQ :P

[ Voor 28% gewijzigd door hufkes op 01-08-2004 04:54 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
Wat je moet doen is de 'ownership' overnemen (dus eigenaar worden). Dan kan je de rechten aanpassen (alleen onder een adminaccount). ECHTER als je de oude bestanden ook gecodeerd hebt opgeslagen en geen rescuee-disc hebt gemaakt, kan je de files niet meer terugkrijgen.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
sja.. kheb nix gecodeerd en files zijn basic.. hoe kan ik ze accessen want kan ze ok niet wissen..

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 06:04:
sja.. kheb nix gecodeerd en files zijn basic.. hoe kan ik ze accessen want kan ze ok niet wissen..
LEES JE WEL??????

HIER KLIKKEN: linkje

staat gewoon letterlijk in de FAQ en dat had ik hierboven al netjes en aardig uitgelegd... ownership overnemen dus!

8)7

[ Voor 11% gewijzigd door hufkes op 01-08-2004 06:31 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie de FAQ dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.