Toon posts:

Torrentstorm downl - 1kbps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik download met Torrent storm maximaal 3kbps!! en ik heb een 2Mbit lijn, uploaden gebeurd in torrentstorm wel met 45kbps!!??, heb met NAT_manager_01.exe stel poorten geforward van mijn speedtouch 510, maar dat helpt niet.
wat kan ik doen om het iets sneller te laten downloaden, ik heb een sygate firewall pro 5.5 update maar dat maakt niet uit of i nou aan staat of uit en ook heb ik inmiddeld de nieuwste firmware voor mn router.
rn srry voor dit en mn vorige topic vorige zag ik niet staan (een phpbb er :p)dus ik dacht....
first time 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 03:05 ]

Verwijderd

Deze bedoel je : Router: Speedtouch 510

Download snelheid ligt niet alleen aan je poorten maar andere users moeten ook wel uploaden. Probeer eens een andere tracker / torrent om te testen.

Verwijderd

He je moet even netlimiter downloaden en daar kan je je maximale upload in stellen (die moet je dan op 8kb zetten) ik had het probleem eerst ook nu haal ik regelmatig 120kb

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel tientallen torrents geprobeerd maar t maakt niet uit met BItTorrent heb ik wel eens 17kbps gehaald maar dat zuigd omdat je het niet kunt hervatten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:34:
He je moet even netlimiter downloaden en daar kan je je maximale upload in stellen (die moet je dan op 8kb zetten) ik had het probleem eerst ook nu haal ik regelmatig 120kb
kun je die per programma limitten? want anders kan ik ik geen internet pag meer normaal bekijken als i aan staat. ken het proggy verder niet heb m vast wel op mn pc staan kijk ff

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Welke adsl provider heb je eigenlijk.
Van wanadoo weet ik dat je op de standaart poorten heel kuttige download haalt.
Daarom gebruik ik rare poorten (10001-3).

Probeer azarous eens, daar haal ik wel helemooie snelheden mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Timo op 01-08-2004 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
fooker schreef op 01 augustus 2004 @ 13:38:
Welke adsl provider heb je eigenlijk.
Van wanadoo weet ik dat je op de standaart poorten heel kuttige download haalt.
Daarom gebruik ik rare poorten (10001-3).

Probeer azarous eens, daar haal ik wel helemooie snelheden mee.
HccNet basis 416 / 2240
geen id of Hccnet ook dat probleem heeft zal ook es ander poorten gebruiken kijken of het werkt

EDIT:
ik vind het maar vaag ik heb andere poorten gebruikt maar nu heeft i nog sneller connections om te uploaden en is vrijwel mn totale upload weg. ookal heb ik max 5kbps upload ingesteld?????? 8)7
ik vind het niet erg om mn volledige upload kwijt te raken maar dan wil ik wel redelijk kunnen downen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 13:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:37:
[...]

kun je die per programma limitten? want anders kan ik ik geen internet pag meer normaal bekijken als i aan staat. ken het proggy verder niet heb m vast wel op mn pc staan kijk ff
Ja die kan je limiteren per programma

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:54:
[...]

Ja die kan je limiteren per programma
lol ik boek vooruitgang met mn nwe poorten enkele 17kbps nu alleen nog ff netlimiter fixen
thx mensen komt goed zo denk ik

hehe eindelijk de ervaring met echte sharing
ik heb m vanacht aan laten staan en nu smorgens is i nog aan het pompen met totaal 240 kbps :) .
en gek genoeg zijn de hoge uploads van mensen van client Brams 3.4.2.
weet niet welke mensen het nog meer gebruiken maar als downloaden met die client nog sneller gaat >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 10:05 . Reden: typ fouten ]

Pagina: 1