[FP] User speelt het op de man.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021
linkje

User zegt tegen mij dat ik dit soort flame's, welk deel van het deel dat hij citeert een flame in de context van mijn verhaal is vat ik niet, achterwege moet laten.
Ten eerste is dit geen flame. Het afgelopen jaar zijn er gewoon erg veel patches en dergelijke uitgebracht door Microsoft om de veiligheidslekken te dichten die "ontdekt" danwel misbruikt werden. Dit is dus alleen op feiten gebaseerd.
Daarnaast is het hele stuk mijn inziens niet op te vatten als een flame richting Microsoft. Die intentie heeft het ook niet, het enige wat ik zeg/beweer is dat Microsoft probeert om haar klanten te behouden. Wat daar een flame aan is weet ik niet, maar om dat dan zo plomp verloren neer te zetten vind ik toch wel erg lijken op het op de man spelen. Dat hij het er niet mee eens is, alla. Maar onderbouw het dan tenminste op een marginale manier. Want op deze manier komt het wel erg belerend over en daar kan ik, en naar ik vermoed een groot deel van Got, niet tegen. Vandaar :+ Misschien reageer ik overtrokken, maar ik ben er toch behoorlijk pissed over. Zeker de manier waarop hij het brengt... Getuigt van erg veel respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Mwah, het is niet omdat één gebruiker zegt dat je een flame plaatst dat dat ook zo is. Zijn opmerking is gemodereerd naar 0 - Overbodig en daarmee is de zaak wat ons betreft wel afgehandeld :). Je schiet er ook niets mee op om hier een hele uiteenzetting te geven van waarom je reactie al dan niet een flame zou zijn. Ik zou zeggen, plaats het als reactie op het bericht van die user, als je dan toch de behoefte voelt om je te verdedigen :).

Gaat trouwens over deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021
Dan had ik dat al gedaan. Het enige waar ik me over opwind is dat hij het het neer zet alsof ik Microsoft helemaal afkraak, hij citeert namelijk het stukje waarin ik zeg dat Windows nogal wat lekjes heeft gehad. En dan de manier waarop :( Nou ja... Iig bedankt voor het reageren. Maf ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je reactie was trouwens op -1 gezet met First Post. Een duidelijke mismod, misschien kan een PM eens kijken wie dat heeft gedaan. Ik heb hem ook maar weer op nul gezet, want het is geen -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

polaris schreef op 01 augustus 2004 @ 07:27:
Je reactie was trouwens op -1 gezet met First Post. Een duidelijke mismod, misschien kan een PM eens kijken wie dat heeft gedaan. Ik heb hem ook maar weer op nul gezet, want het is geen -1.
Nu je het zegt... Ik ga het even ter sprake brengen in de crewfora, iig bedankt voor de melding :).

Schopje FA > TMF trouwens.