daltarief vandaag?

Pagina: 1
Acties:

• hadebe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 09:30
Het is dan wel dinsdag vandaag, maar ook Tweede Kerstdag. Geldt het daltarief vandaag?

Verwijderd

jep, 't is feestdag :+

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Vergeet het maar. Het is een gewone doordeweekse dag. KPN kent geen feestdagen in de tarievenstructuur. Stelletje oplichters:

Het BelPlus abonnement
Maakt u 's avonds en in het weekend veel gebruik van uw telefoon?
Dan is het BelPlus abonnement aantrekkelijk voor u. Want daarmee belt u 's avonds en in het weekend binnen Nederland tot zo'n 25 % goedkoper dan het normale daltarief.
Het BelPlus abonnement is ideaal als u in de avonduren en in het weekend elke dag minstens 30 minuten binnen uw regio belt of minstens 15 minuten binnen én buiten uw regio.
De abonnementskosten bedragen ƒ 39,60 per maand, incl. BTW (ƒ 33,70 excl. BTW)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

De KNP is ook niet gek :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

gelukkig heb ik daar geen last meer van :P

Kabel roeleert >:)

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

Heb ook kabel, maar het is een veelgemaakte vergissing dat men denk dat op feestadgen het daltarief geld. Nee hoor... normaal tarief.

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22

Kid Buu

Huh, Pietje?

Heb zelf een paar maanden geleden iemand van de kpn gebeld en die zei dat het gewoon daltarief was op feestdagen, dus het lijkt me dat het daltarief is vandaag.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• hvdstaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09-2022

hvdstaak

Wat niet is kan nog komen

Op dinsdag 26 december 2000 16:56 schreef Perfect_Cell het volgende:
Heb zelf een paar maanden geleden iemand van de kpn gebeld en die zei dat het gewoon daltarief was op feestdagen, dus het lijkt me dat het daltarief is vandaag.
Ik heb het ook gevraagd aan de KPN en ik kreeg als antwoord dat het gewoon piektarief is. Feestdagen kennen ze niet bij de KPN. :(

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 26 december 2000 16:59 schreef hvdstaak het volgende:

[..]
Ik heb het ook gevraagd aan de KPN en ik kreeg als antwoord dat het gewoon piektarief is. Feestdagen kennen ze niet bij de KPN. :(
Ondanks de technologie die KPN gebruikt in hun telefooncentrale's is het ze nog steeds niet gelukt om feestdagen daltarief dagen te maken. Denk ook dat het niet zo snel zal veranderen, sinds door deze onwetendheid er meer in het kassie komt ;)

rm -r *

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

who needs een daltarief?

Kabel is het gewoon >:)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

IK :r op gasten die hier gaan roepen dat ze kabel hebben. Stelletje trieste eikels. :r

D'r zijn ook mensne die GEDWONGEN worden via de KPN te internetten :( en elke 2 maanden weer een veel te hoge rekening krijgen.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik vind het ook onzin om hier te gaan verkondigen dat je kabel hebt, LEES DE TITEL DAN FF VAN DEZE TOPIC!!!

KPN is nog steeds niet gek, en de software die ze gebruiken wel dus...

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik dacht het niet... alleen week-end en savonds toch? straat ni over feestdagen bij KPEEEN

Verwijderd

Tom: ik vind dat je hem wel mag bannen. >:)

Verwijderd

Kots lekker verder Tom... hopelijk lucht dat een beetje op na al dat kerstvoer.

Maar die KPN medewerker mag toch echt wel eens wat meer kennis over zijn werkgever gaan vergaren want het is absoluut het normale tarief.

• ALH

ALH

Op dinsdag 26 december 2000 19:52 schreef Tom het volgende:
IK :r op gasten die hier gaan roepen dat ze kabel hebben. Stelletje trieste eikels. :r

D'r zijn ook mensne die GEDWONGEN worden via de KPN te internetten :( en elke 2 maanden weer een veel te hoge rekening krijgen.
hehe, ik wist dat dit zou komen, sorry hoor :)
Op dinsdag 26 december 2000 20:29 schreef diddel het volgende:Tom: ik vind dat je hem wel mag bannen. >:)
haha :(, slijmbal :r

Verwijderd

als ik het goed heb is het bij mobiele telefonie toch wel zo dat het op feestdagen hetzelfde tarief geld als in het weekend. Das WAS in ieder geval wel zo!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 26 december 2000 20:29 schreef diddel het volgende:
Tom: ik vind dat je hem wel mag bannen. >:)
hmmz moet ik nog uitleg geven? Tuurlijk doe ik dat niet om zoiets, maar vind het zo ontzettend flauw om hier even te gaan zeggen dat je kabel hebt voor maar 90/maand (snelle verbinding (meestal), altijd online) terwijl er hier in deze topic mensen komen die gemarteld worden door de KPN met hun veel te hoge tarieven en daarom amper online _kunnen_ zijn.

Verwijderd

zo iemand ben ik :(

• ALH

ALH

ok ok, sorry, ik zal me proberen in te houden...

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 12:58 schreef noshit het volgende:
Vergeet het maar. Het is een gewone doordeweekse dag. KPN kent geen feestdagen in de tarievenstructuur. Stelletje oplichters:
De elektra maaschapij wel. Mijn PC draaide 1e en 2e kerstdag op goedkope stroom. Maar ja ik moest naar ouders/schoonouders dus heb ik er niet veel van kunnen genieten.

HR

Verwijderd

Mwjah sorry dat mijn grapje over dat bannen serieus werd opgevat.

De reden van die opmerking is dat ik zelf ook zo'n 1000 piek per rekening heb.

Slijmbal lijkt me dus zeker niet het goede woord. Ik herkende de situatie en probeerde met een "grapje" die herkenning door te geven. Op die manier probeerde ik te laten blijken dat ik het met Tom eens ben.

Indien ik nu allemaal mensen heb geschokt: mijn excuses.

• ALH

ALH

jaja, het is al goed hoor ;)

Pagina: 1