Toon posts:

Windows installatie ... :s

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc waar helemaal niets op staat, als ik hem opstart, verschijnt er"Operating system not found". Weet er iemand hoe ik nu windows xp kan installeren op deze pc . d.b.v. :)
(een url waar ze het uitleggen is ook altijd welkom ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 00:14 ]

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:27
CD van windows xp in de cd/dvd drive mikken, in je bios instellen dat ie ook van cd kan opstarten.
En gaan als de brandweer. ;)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Stop jou windows cd erin, en herstart de pc. Als het goed is start hij vanzelf de setup op.

Zoniet, ga dan naar de bios en zet de bootvolgorde van de cdrom en hardeschijven op cdrom first, of iets wat er op lijkt.

Verwijderd

Als je het niet voor elkaar krijgt om vanaf cdrom te booten, kan je altijd nog wat opstartfloppen maken.

Kijk maar op deze pagina.

• meelmark
  • Laatst online: 28-08 19:26
www.beginnersweb.nl

http://gathering.tweakers.net/forum/find

[ Voor 54% gewijzigd door meelmark op 01-08-2004 00:21 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Icey
Bootfloppen is ingewikkelder dan een cdrom speler erin stoppen, denk ik voor hem dan.

Een linkje naar enkel Beginnersweb is nogal lullig meelmark, stuur hem dan op ze minst in de goede richting.

Vampie, in het boekje dat je van microsoft gekregen heb (paar bladzijdes, langwerpig boekje) staat op de eerste paar paginas presies hoe het moet. Lees de eerste 15 zinnen en je komt er gemakkelijk doorheen :).

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

er is een boek in de handel:
Windows for dummies
.

[ Voor 3% gewijzigd door BadMotha op 01-08-2004 00:30 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Kevinp
  • Laatst online: 18-08 13:05
BadMotha schreef op 01 augustus 2004 @ 00:27:
er is een boek in de handel:
Windows for dummys
.
Eigenlijk wilde ik me niet in deze discussie mengen(zal ook zo wel op slot gaan). Maar leg iig nog iets uit. Hij is niet zo ervaren, maar hij wil gewoon hulp geef hem dat. En op beginnersweb staat ook niets fatsoenlijks. Geef hem dus een linkje van hier of typ een paar regels.

Ga dus je bios in, daar kan je ergens je boot order aanpassen. Stel het 1e bootdevice in op de cd-rom speler.

Druk onder het opstarten op een toets, dit is vaak nodig om de installatie te starten.

En dan maar wachten.

Als windows tijdens de installatie reboot NIET op een toets drukken, maar gewoon door laten starten.

Veerl suc6

[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 01-08-2004 00:31 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• VisionMaster
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

@Icey & @kevinp:

nofi: maar GoT is niet bedoeld voor de beginners...

I've visited the Mothership @ Cupertino

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
check ff google en type daarin: Operating System not found + what to do.

Dan krijg je echt ontzettend veel informatie. :) Ook bij een aantal nederlandse websites.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Topicstarter
oké, het werkt, bedankt voor de hulp !!!!!!!!!

• Icey
Ik snap dat de TS zich niet helemaal aan de regels gehouden heeft...

- Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, manuals en gezond verstand zijn goeie hulpmiddelen).
- Gebruik de search en lees de sub-forum Policy-/FAQ's voordat je een topic opent.
- Plaats je topic in het juiste sub-forum.
- Gebruik een duidelijke topictitel, en geef duidelijk aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of wil gaan proberen.

Maar ook jullie houden zich niet helemaal aan de regels, immers staat er ook onder:

"Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect naar anderen en het forum".

Ik snap volledig dat jullie geen zin hebben om de TS te helpen, maar reageer dan gewoon niet. Of help hem dan op ze minst serieus.

Het zelfde met mensen voor mijn deur die 'hun' geloof willen verkondigen, ik duw geen mes tussen hun ribben en ram de deur dicht, maar zal ze vriendelijk en beleeft te woord staan dat ik in mijzelf geloof. (extreem voorbeeld ;))

Respect voor anderen, wil je iemand helpen doe dat dan, vind je dat iemand te weinig zelf doet en wil je hem daardoor niet helpen, loop dan weg en help mensen die wel moeite doen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:28

momania

iPhone 30! Bam!

TS is geholpen en verder is dit zo basic dat het topic evengoed wel dicht kan :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.