Toon posts:

[GPU VOLTMOD] volt chip gaar??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds mijn volt modded xfx gf4 ti4200 gewced, en ik d8 kom laat ik em nog es wat verder opvoeren, et voltage was 1.87, dus ik draai men potje naar de 1.90 en door naar de 1.94, dan hoor ik ineens een hoge zoem toon, als een soort fannetje dat heel snel draait, dat gebeurde toen ik em op 1.94 draaide, enfin ik vertrouwde et niet maar wou even kijken wat er in 3dmark2001 zou gebeuren, er gebeurde nix, zwart scherm, ik snel pc uit, pot terug draaien, pc aan, pot meten, damn default voltage, ik pot verder open, nog steeds zelfde...
er is een kans dat mijn voltmod is losgeschoten, maar ik had opzich een stuk tape over men mod geplakt dat ie goed bleef zitten, (et was niet zon goede mod, men eerste namenlijk). Kan het zijn dat er iets kapot is op de kaart maar waarmee de kaart nog wel kan werken (de gpu volt chip bv), aangezien ik nu gewoon op de betreffende computer zit...

Verwijderd

Topicstarter
damn soz verkeerde knop

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 23:54 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:06

Exigence

dnkroz

Ik zou even alle draden controleren, eventuele brakke verbindingen opnieuw solderen en de potmeter vervangen door een nieuwe (altijd handig om een grote stapel 200k, 100k, 50k en 20k 10-turn pots in huis te hebben :) )