Toon posts:

[XP] Aansluiten van cardreader op usb stopt muis ermee*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een nieuwe pc, niet zon speciaal goede, met een asrock moederboard. nou heb ik een muis van microsoft die direct op een usb poort zit op het mobo, en een traxdata cardreader die soms (als ik hem gebruik) ook direct op het mobo zit (dus niet via een andere hub of aan de voorkant).

maar als ik nu mijn cardreader wil gaan gebruiken en dus in een usb poort plug dan vind windows xp hem meteen maar raakt hij mijn muis kwijt }) . ik heb alle drivers (muis, cardreader en mobo) geinstalleerd, ik heb ook service pack 1 geinstaleerd, dus hij ondersteund usb 2.0.

hoe zou ik dit kunnen oplossen?

thx in advance

greetz serpent

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Alle post sp1 updates ook binnen ? Anders wellicht eens een nieuwere driver gezocht ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
alle updates zijn binnen zal is gaan zoeken naar nieuwe drivers voor de apparaten.

ik zal jullie hier over vertellen als ik iets gevonden heb

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel iets aan, wij kennen ':S' hier niet op GoT (en smilies in topic titels kennen we gelukkig sowieso niet ;) ) en verder zegt 'Probleem met USB poorten' niet zo heel veel :)

Verwijderd

Topicstarter
k is goed ik begrijp je

maar fftjes trg ontopic ik heb dus alle laatste drivers en mijn muis kapt er nog steeds mee.
maybe ga ik is proberen mijn muis op de ps2 poort te zetten (met zon groene converter) en hopelijk doet ie het dan.

greetz serpent