Waarom hebben alle chats en messengers als MSN en ICQ die smiley, maar GoT niet? De
is niet echt een vervanger vind ik, omdat het meestal bij gevoel van onbegrip past en niet bij een algemeen gevoel van verontwaardiging. Daarom de request: stop er een
of een
smiley bij, die hetzelfde is als
maar dan zonder vraagtekentje boven het hoofd. Moet toch te doen zijn
.
maar meestal krijg toch zelf ook vraagtekens figuurlijk boven je hoofd als je verontwaardigd bent? 
maar ik meende dat hier weinig aan smilies werd gedaan meer.

maar ik meende dat hier weinig aan smilies werd gedaan meer.
[ Voor 24% gewijzigd door AW_Bos op 31-07-2004 22:33 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En waarom heeft MSN dan geen
en
smiley, T.net , GoT, Fok!, Fokforum hebben toch die smilies ook, dus waarom msn niet 
beetje gekke gedachte nietwaar
Wat ik bedoel met mijn punt is het volgende; er zijn smilies zat en overal kom je wel weer nieuwe tegen en een
heeft weinig extra's tenopzichte van de andere smilies

beetje gekke gedachte nietwaar
Wat ik bedoel met mijn punt is het volgende; er zijn smilies zat en overal kom je wel weer nieuwe tegen en een
39

ofzo
Hmm, zo verontwaardigd ziet ie er toch niet uit volgens mij

[ Voor 34% gewijzigd door The Bad Seed op 31-07-2004 22:36 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Nouja, ik vind dat er een duidelijk verschil is tussen onbegrip (dan geef je toe dat je het niet helemaal begrijpt) en verontwaardiging (waarin je vooral je afkeur geeft, maar nog wel zo je begrijpt wat die ander bedoelt). Een totaal onbegrip c.q. een gevoel van absurdisme (zo erg dat je met een hamer op je hoofd gaat slaan) kan je daarentegen wel uitdrukken, maarja dat gevoel heb ik niet zo vaak. Nouja, ik denk dat ik vooral gewend geraakt ben aan deAW_Bos schreef op 31 juli 2004 @ 22:32:
maar meestal krijg toch zelf ook vraagtekens figuurlijk boven je hoofd als je verontwaardigd bent?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 22:42 ]
GoT en Fok hebben allebei 3-letters, en MSN Messenger niet.
Daarom zit
er niet in, dat lijkt me duidelijk?
Maw: op dit moment zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om je bericht te nuanceren. imho.
Daarom zit
Maw: op dit moment zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om je bericht te nuanceren. imho.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
k heb de meeste got icoontjes in mn msn gepropt
laten we t asjeblieft niet gaan omdraaien zeg

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
anders zeg je het er gewoon bij. 
dus dan wordt het bv: Dus dat vind jij leuk? Dat verontwaardigt mij!
dus dan wordt het bv: Dus dat vind jij leuk? Dat verontwaardigt mij!
De meesten laten het woord "Messenger" weg en zo houdt je toch 3 letter over Chem...chem schreef op 31 juli 2004 @ 22:44:
GoT en Fok hebben allebei 3-letters, en MSN Messenger niet.
Daarom ziter niet in, dat lijkt me duidelijk?

* AW_Bos denkt ook ICQ
Ik vind zelf die
[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 31-07-2004 22:57 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Natuurlijk jongen, wat jij wiltAW_Bos schreef op 31 juli 2004 @ 22:56:
De echt tweakert kent geen MSNtaal+MSNsmiliecodes....

* We Are Borg vindt het aantal smilies meer dan voldoende. Zoek eens op LA en je vindt genoeg discussie's
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.