Toon posts:

snelkoppeling wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb per ongeluk een bestand opgelagen als .lnk en nu is het dus een snelkoppeling geworden het moet een .iso zijn hoe kan ik dit weer wijzigen

ik werk met xp profesional

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Open een 'dosbox'. Ga naar de subdirectory met het bestand.

Ram in:

rename bestand.lnk bestand.iso

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 22:18

w0w

Renamen naar *.iso :? Of denk ik nu te simpel?

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ik zou zeggen probeer eens iets te zoeken, doe eens ontdek je plekje op beginnersweb.nl. Dit is echt de domste post die ik ooit gezien heb. No flame intended maar een beetje Tweaker lost dit op met ogen dicht.

Inderdaad Gully maar kom op zeg hé, dat moet ie toch zelf kunnen uitvinden. Als beginners steeds geholpen worden na het stellen van een vraag die ver onder het gemiddelde Tweakerniveau ligt, moet Tweakers misschien maar eens een joint-venture met beginnersweb.nl aangaan. Ik noem dit forumvervuiling, punt uit.

[ Voor 43% gewijzigd door FirePuma142 op 31-07-2004 22:38 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Waarschijnlijk heeft TS extensies voor bekende bestanden verbergen aanstaan, die moet hij dus eerst uitzetten in Mapopties en dan idd renamen.

tadaaaaaaaaa :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gully op 31-07-2004 22:34 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de tips van WFvN en Gully, dan kom je er wel uit. Verder was dit ook met enig zoekwerk prima op te lossen geweest, en had je geen topic hoeven openen ;)

Ik wil rickstar wel vragen niet zo neerbuigend te doen naar andere users, een beetje respect is wel zo netjes natuurlijk.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.