Toon posts:

Router: Speedtouch 510

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag alle poorten voor mijn pc opengooien, dus niet van de mede netwerk gebruikers.
Waar kan ik dat instellen, ik heb wat lopen zoeken op het internet maar kan niet het juiste vinden,
alvast bedankt,

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 22:13:
ik wil graag alle poorten voor mijn pc opengooien, dus niet van de mede netwerk gebruikers.
Waar kan ik dat instellen, ik heb wat lopen zoeken op het internet maar kan niet het juiste vinden,
alvast bedankt,
Ik neem aan dat je in de router instelt dat poorten geforward worden naar een intern IP? In dat geval heb je t toch ook voor elkaar? :?

Dit btw al gelezen?
Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 9% gewijzigd door Gully op 31-07-2004 22:30 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 08:08
onder NAPT in het config schermpje kan je portmappings aanmaken. of als je de hele meuk in één keer wilt mappen kan je een Default Server address invullen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit was toch echt wel te vinden in de Reference Guide van de 510. Zie verder dit:
Het Grote Poortmappingsverhaal

Korte vraagjes die je toch vrij eenvoudig had kunnen oplossen zien we liever niet meteen met een dergelijke korte openingpost op GoT verschijnen. Ik wil je dan ook aanraden om het volgende te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.