Toon posts:

[xp pro]toepassen beeldscherminstelling zonder te herstaren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Sinds een tijd schijnt Windows xp pro het leuk te vinden om bij het wijzigen van de beeldscherminstellingen de volgende melding te laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/eerstdeedjenietzovervelendrotos.JPG

Dit deed het os nooit bij het drukken op toepassen en nu vraag ik me af of er een registersleutel/waarde of optie is die ik kan aanpassen, want dit zuigt redelijk tamelijk hard :(.

Ikzelf zou niet weten waarop te zoeken "xp pro resolutie wijzigen zonder te herstarten" levert niet veel op en ik zou zo 1 2 3 niet andere benamingen weten.

Ook xp pro "wilt u deze computer opstarten" disable en het Nederlandse equalivent levert met google niet veel op (en got zonder quotes).

Dus als iemand de instelling weet waardoor ik de resolutie bijvoorbeeld weer fatsoenlijk kan wijzigen, dan ben ik daar dankbaar voor :).

(kom niet aanzetten met "installeer powerstrip", want ik wel verdikkeme die baggermelding niet meer hebben, maar dat hij het toepast, wat eerst altijd werkte) :/.

Het kan wezen dat het erg voor de hand ligt maar ik kan het zo niet vinden en ik zit er al een tijd mee. Het feit dat ik nu niet naar 1600x1200 kan (zonder herstart) omdat een spel gecrashed is onder 800x600, heeft me doen besluiten dit topic te starten.

Dus nogmaals:
  • xp pro
  • Deze melding na het proberen te wijzigen van de resolutie Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/eerstdeedjenietzovervelendrotos.JPG
  • Ik wil dit weghebben zodat hij het weer toepast als eerst altijd het geval was. Welke instelling moet ik veranderen?
Oh ja, ik heb er weinig behoefte aan om het os te herinstalleren en het lijkt me een registerwaarde te zijn, maar waar kan ik het vinden?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Display Properties > Settings > Advanced > General > Compatibility

Daar staat het tenminste in W2K en volgens mij ook in XP.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

Wildfire

Joy to the world!

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/settings.jpg

Staat die setting toevallig aangevinkt?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Omg, dôh, echt, ik zit er al weken mee :X :o.
Dan zit je uren te zoeken, blijkt het in een van de 20 tabbladen te staan :+, maar ja, bedankt allemaal.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 22:14 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 22:12:
lol :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 22:12:
Tsja... soms kan een probleem met Windows een erg simpele oplossing blijken te hebben... :)

Afijn, probleem dus gefixed. Kun je weer andere problemen gaan opzoeken mocht je dat willen... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 31-07-2004 22:15 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op 31 juli 2004 @ 22:14:
[...]

Tsja... soms kan een probleem met Windows een erg simpele oplossing blijken te hebben... :)

Afijn, probleem dus gefixed. Kun je weer andere problemen gaan opzoeken mocht je dat willen... :)
Als die ook zo'n makkelijke oplossing hebben, vind ik dat niet zo'n ramp ;).

offtopic:
En ik open al niet zo makkelijk een topic, open ik er eens één, is het echt een simpele instelling |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 22:20 ]

Pagina: 1