Toon posts:

Bluetooth update voor windows xp sp1 verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar Q323183, maar ik kan die update nergens meer vinden en hij verschijnt ook niet in de download center van MS en ook niet op windows uodate. Weet iemand waar ik deze update kan vinden?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;323183

Blijkbaar niet langer publicly available maar alleen op aanvraag.
Overigens zit deze ook in SP2 :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik ben beta tester van windows xp sp2 maar toen ik de erop had staan en mijn nieuwe MS wireless desktop optical bluetooth wilde installeren vertelde de installer mij dat de versie van windows niet ondersteund werd.

Dus ik denk, er zijn van nieuwere drivers. Maar helaas zijn die er dus (nog) niet.

dus ik ben terug gegaan naar windows xp sp1 maar die geeft nu aan dat er bestanden missen van q323183 wanneer ik de drivers probeer te installeren. vandaar dat ik die update nodig heb :(......

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je betatester bent zul je ook vast wel weten hoe je aan die fix kan komen :?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 31 juli 2004 @ 22:15:
Als je betatester bent zul je ook vast wel weten hoe je aan die fix kan komen :?
ik proef hier een lichte beschuldiging dat ik maar doe als of ik beta tester ben voor sp2 maar dat is nergens voor nodig.

Ik kan inderdaad een mailtje sturen of nieuws groepen kijken maar daar had ik geen tijd voor. Ik ga morgen wel even opzoek in de beta nieusgroepen.

bedankt mensen!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 22:23:
Ik proef hier een lichte beschuldiging dat ik maar doe als of ik beta tester ben voor sp2 maar dat is nergens voor nodig.
Ik kan inderdaad een mailtje sturen of nieuws groepen kijken maar daar had ik geen tijd voor.
Lijkt me juist iets om feedback over te kunnen geven met SP2, daarom zei ik het juist.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De hotfix is wel te vinden, tik maar eens q323183_wxp_sp2_x86_enu.exe in op Google en bekijk de eerste paar resultaten :) Zoekt en gij zult vinden :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande reacties - door het support article op te zoeken bij Microsoft had je zelf ook kunnen lezen dat het een private hotfix geworden is, en dan heeft dit topic verder ook weinig toegevoegde waarde meer :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.