Vandaag was het mooi weer om wat foto's te gaan schieten.
Aangezien mijn camera niet veel soeps heb ik die van mijn vader even geleend.
Niet dat deze camera zoveel bijzonders is (Kodak CX_6330 - 3.1megapixels),
maar voldoende voor mooie kiekjes buiten.
Alle foto's zijn klikbaar. Er is verder geen bewerking op uitgevoerd, en de
camera settings stonden op automatisch. Helaas staan op de foto's wel telkens
de datum van vandaag vermeldt (iets wat ik voortijdig niet wist
).
Ik hoor graag jullie reacties op de foto's. Dit is overigens de 1e keer dat ik een dergelijke topic plaats op het GoT forum.
1. Het Veendammer Museum, aan het compleet heringerichte nieuwe centrum van Veendam
2. Kerk in het centrum van Veendam
3. Het nieuwe, net 2 jaar geleden opgeleverde Waterschaps gebouw. Dit gebouw heeft nog het nieuws gehaald, omdat de mensen die er in werken last kregen van hoogtevrees
4. Mooie huizen aan een vijver nabij het natuurgebied 'Borgerswold'
5. Zwemvijver in het recreatiegebied 'Borgerswold', het was er vandaag niet superdruk, maar toch nog wel redelijk wat mensen. De op de foto vooroverstaande vrouw was niet de planning
6. Hier worden jullie autootjes
allemaal geregistreerd, dit is het Rijksdienst voor het Wegverkeer, in het kort RDW
7. Vergezicht op de luxe woonwijk 'Langebosch', in deze wijk staan heel veel grote villa's en andere mooie woningen rechtstreeks aan het water.
8. "Aan de langggge leegte , pom pom pom pom...speelt een groot kampioen.." 
Althans in 1985 en 1987, tegenwoordig gaat het niet echt super met de plaatselijke eerste divisie club
9. Foto van subtropisch zwembad Tropiqua, een gemiddeld groot subtropisch zwembad, maar niet te vergelijken met bv Tropicana of de Huttenheugten
10. Dit is het gemeentehuis van Veendam, daar gaan mensen altijd heen als ze gaan trouwen (als ze al niet naar de kerk gaan). Misschien dat ik erzelf ook nog ooit kom te staan
11. Plaatselijke visvijver, als je goed kijkt zie je in het midden aan de linkerkant een reiger zitten
12. Even gezoomed (4x, was max) om de reiger beter in beeld te krijgen
13. Een loopbruggetje, op de achtergrond nieuwbouw woningen
14. Dezelfde visvijver, alleen deze keer vanuit de bosjes, helaas had de reiger me gezien, en weg was ie 
15. Na dit ritje heb ik mijn auto door de wasstraat gehaald, mijn vader vond het nodig om er een foto van te maken, en ach, hij is toch aardig gelukt of niet?
Aangezien mijn camera niet veel soeps heb ik die van mijn vader even geleend.
Niet dat deze camera zoveel bijzonders is (Kodak CX_6330 - 3.1megapixels),
maar voldoende voor mooie kiekjes buiten.
Alle foto's zijn klikbaar. Er is verder geen bewerking op uitgevoerd, en de
camera settings stonden op automatisch. Helaas staan op de foto's wel telkens
de datum van vandaag vermeldt (iets wat ik voortijdig niet wist
Ik hoor graag jullie reacties op de foto's. Dit is overigens de 1e keer dat ik een dergelijke topic plaats op het GoT forum.

2. Kerk in het centrum van Veendam

Althans in 1985 en 1987, tegenwoordig gaat het niet echt super met de plaatselijke eerste divisie club