Ik heb hier een Seagate Cheetah 15000rpm scsi schijf liggen die het loodje gelegt heeft.
-Schijf heeft soms moeite met opspinnen
-Bios ziet merk/type/firmware wel maar geen disksize !
-Schijf staat WEL in Device manager
-Schijf staat NIET bij disk manager
Via de search en FAQ heb ik al een aantal dingen geprobeerd maar helaas nog niet DE tool gevonden die me kan helpen.
Ik kan via mijn scsi bios helaas niet de sectors / cylinders instellen, ik heb een tekram en een hp scsi controller geprobeerd maar hier kan ik het niet instellen dus....
Is er iemand hier die me een tool kan aanraden voor deze situatie ? De tools genoemd in de faq zien de schijf niet of hebben niet de functie om zelf de disksize in te stellen.
Ik wil graag een paar directories en bestanden backuppen, meer niet
-Schijf heeft soms moeite met opspinnen
-Bios ziet merk/type/firmware wel maar geen disksize !
-Schijf staat WEL in Device manager
-Schijf staat NIET bij disk manager
Via de search en FAQ heb ik al een aantal dingen geprobeerd maar helaas nog niet DE tool gevonden die me kan helpen.
Ik kan via mijn scsi bios helaas niet de sectors / cylinders instellen, ik heb een tekram en een hp scsi controller geprobeerd maar hier kan ik het niet instellen dus....
Is er iemand hier die me een tool kan aanraden voor deze situatie ? De tools genoemd in de faq zien de schijf niet of hebben niet de functie om zelf de disksize in te stellen.
Ik wil graag een paar directories en bestanden backuppen, meer niet
[ Voor 5% gewijzigd door Renkie op 31-07-2004 21:49 ]