Ik zit nu met een oude Hewlett Packard Ultra vga 1280.
Tis een beetje een oude monitor, doet 1024x786@75hz en daarboven is alles @60 hz. Beetje een hoofdpijnbeeld dus.
Nu heeft mijn monitor de neiging om af en doe een hele hoge pieptoon te produceren, (krijg ik koppijn van) die gaat weer weg als ik terugschakel naar een lagere refreshrate. (krijg ik ook koppijn van)
Dus ik mag van mijn ma een nieuwe monitor uitzoeken.
Nu wil ik een crt, want flatscreens zijn duur en ik heb toch een groot bureau.
Ik kiezen uit de volgende monitoren:
-Philips 109E50 19"CRT Monitor, .25dp, New Design 191euro
-Philips 109B50 19"CRT Monitor, .25dp, New Design 229euro
-Iiyama LS902UTG, 19"CRT VisionMaster 1451 179 euro
-HP S9500 19"CRT Monitor Zwart/Zilver 189 euro
Ik heb gekeken naar de max resoluties en refreshrates an de schermen, maar ik heb een second opinion nodig, wat is hier nu het beste scherm??
Die 2e phillips heeft een plat beeld, ehm, wat zijn de voordelen daarvan??
Deze verkopen ze bij informatique en dat ligt hier om de hoek, dus dat is wel makkelijk. Als er nu echt een stukken beter scherm te krijgen is in de zelfde prijscategorie dan wil ik dat natuurlijk wel weten.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Tis een beetje een oude monitor, doet 1024x786@75hz en daarboven is alles @60 hz. Beetje een hoofdpijnbeeld dus.
Nu heeft mijn monitor de neiging om af en doe een hele hoge pieptoon te produceren, (krijg ik koppijn van) die gaat weer weg als ik terugschakel naar een lagere refreshrate. (krijg ik ook koppijn van)
Dus ik mag van mijn ma een nieuwe monitor uitzoeken.
Nu wil ik een crt, want flatscreens zijn duur en ik heb toch een groot bureau.
Ik kiezen uit de volgende monitoren:
-Philips 109E50 19"CRT Monitor, .25dp, New Design 191euro
-Philips 109B50 19"CRT Monitor, .25dp, New Design 229euro
-Iiyama LS902UTG, 19"CRT VisionMaster 1451 179 euro
-HP S9500 19"CRT Monitor Zwart/Zilver 189 euro
Ik heb gekeken naar de max resoluties en refreshrates an de schermen, maar ik heb een second opinion nodig, wat is hier nu het beste scherm??
Die 2e phillips heeft een plat beeld, ehm, wat zijn de voordelen daarvan??
Deze verkopen ze bij informatique en dat ligt hier om de hoek, dus dat is wel makkelijk. Als er nu echt een stukken beter scherm te krijgen is in de zelfde prijscategorie dan wil ik dat natuurlijk wel weten.
Alvast bedankt voor jullie hulp!