Toon posts:

Zeelandnet opzeggen pas op! met Delta Aanbieding!

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Zeelandnet gebruikens die misschien in de nabije toekomst willen overstappen naar een andere provider het volgende gevaar is aanwezig!

Lees de volgende email na opzegging van abonnement:

--------
>> Geachte heer,mevrouw,

>> Wij hebben uw opzegging ontvangen en zullen uw abonnement met loginnaam
>> XXX opheffen per einde looptijd XX-XX-2004.
>> De opzegging vind plaats op voorwaarde dat u geen DELTA pakket inclusief
>> internet via de Kabel (KWEGI) heeft afgesloten.

>> Tot het moment van opheffing, blijft het mogelijk om uw opzegging te
>> annuleren via uw PiP.

>> Onderstaande is alleen van toepassing op abonnementen “ Internet via de
>> Kabel”

>> Na beëindiging dient u het huur/bruikleenmodem compleet met adapter binnen
>> 14 dagen in te leveren op een
>> kantoor van DELTA N.V. bij u in de buurt of in Kamperland bij ZeelandNet zelf.

>> Met vriendelijke groet,

>> ZeelandNet BV
----------

Het volgende is het geval ik kreeg een aanbieding tot korting op mijn Gas Water en Elektrisch van Delta die mede eigenaar is van Zeelandnet hierdoor teken je een contract voor bijvoorbeeld 3 jaar vast. Het geval is dat je ook voor 3 jaar Zeelandnet kabel internet moet tekenen. Bij navraag bij delta colporteurs werd mij verzekert dat het niet het geval was. Dus het betekent dat het niet voor het internet gedeelte zou gelden.

Maar zoals je kan lezen in de email geld dit dus wel degelijk ook voor het internet deel zodat je dus nood gedwongen aan je Zeelandnet provider verbonden zit voor bijvoorbeeld 3 jaar. Terwijl het eerst maar maximaal 1 jaar was.

Dus je kan niet voor de korting gaan van Delta als je niet van plan bent om meerdere jaren bij Zeelandnet te blijven.

Ik had van Zeelandnet en van de Delta een eerlijker manier van zaken verwacht.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Je kunt er alsnog onderuit lijkt me, gezien de foute voorlichting van de colporteur(s) en ook lijkt 3 jaar mij eigenlijk onredelijk lang.

Deze waarschuwing is voor anderen echter niet verkeerd natuurlijk :)

* Nvidiot weet nu weer waarom hij NOOIT iets aan de deur koopt

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Post dit eens ff in de zeelandnet nieuwsgroepen als je wilt :)

Ik ben ook een Zeelandnetgebruiker en dit roep ik al een poosje, maar niemand wil het echt geloven. 3 jaar Delta betekend gewoon ook 3 jaar Zeelandnet....

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
bij zeelandnet zijn ze ook zo link dat het "maand abonnement" alleen per jaar op gezegd kan worden :r

dus dit verbaast mij eigelijk niks van hun, ze verzinnen allerlei manieren om maar niet te veel klanten kwijt te raken door ze op sneaky manieren vast te leggen

maar gelukkig zit ik sinds april bij xs4all en kan ik echt ervaren wat breedband is

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik had het zelde probleem. Briefje naar delta gestuurd en vervolgens kan ik van aanbieder wisselen. Veel te laat uiteraard, moet weer een jaar wachten, maar toch.