Toon posts:

Asus V7700 op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
hoe kan ik mijn asus V7700 deluxe met tv-out en video in op mijn tv aansluiten, ik heb alle kabels volgens het boekje aangesloten maar ik krijg geen beeld, ik heb nu de via 4 in 1 drivers en ik kan nu geen optie meer vinden om tv te kiezen of beeldscherm dat kon ik wel met me oude drivers.
Pleaze Help

Verwijderd

op die v7700 zit ook helemaal geen via chipie maar gewoon nvidia. installeer eens de laatste detonator driver dan moet het gewoon werken. die via 4 in 1 is voor je mobo met eventueel obv. (8>

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 december 2000 12:41 schreef almighty het volgende:
op die v7700 zit ook helemaal geen via chipie maar gewoon nvidia. installeer eens de laatste detonator driver dan moet het gewoon werken. die via 4 in 1 is voor je mobo met eventueel obv. (8>
Ow....maar met die via drivers is me 3dbenchmark sterk omhoog gegaan van 2000 naar 6555, detonator drivers hebben die dan wel een keuze menu tussen beeldscherm en tv

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
rechtsklikken op desktop > settings > advanced > geforce tabje > additional properties > output device tab

daar staat het

en als je de 4-in-1 drivers installeert moet je -ook- de detonator drivers installeren, zijn 2 afzonderlijke dingen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 december 2000 12:43 schreef Longbowh het volgende:
rechtsklikken op desktop > settings > advanced > geforce tabje > additional properties > output device tab

daar staat het

en als je de 4-in-1 drivers installeert moet je -ook- de detonator drivers installeren,
zijn 2 afzonderlijke dingen
Als ik naar de output device tab ga dan staat het nu op analog monitor maar de optie van tv kan ik niet eens aanklikken, of moet ik me kaart om dat te kunnen aanklikken wel al eerst aansluiten op de tv

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
eerst je tv aansluiten, en dan op 'scan display connections' klikken of opnieuw opstarten

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:23
Wat ook vaak werkt is dat je eerst de tv aanzet op het kanaal waarop je computer aan gesloten is en dan pas je pc aanzetten...

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
standaard asus drivers gebruiken, het is geen reference design maar een aangepast plankje, helaas voor je.
Pagina: 1