[iPod] na het loskoppelen opnieuw formatteren ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Ik heb vorige week een iPod 4G in de US gehaald. Ik was dus nogal happy, maar nu dus niet meer. Wat is het probleem: Als ik op mijn iPod liedjes zet en em dan loskoppel, dan zegt de computer de volgende keer:
'iPod Not Readable This iPod needs to be reformatted for use on our pc.' :(
Natuurlijk trek ik em er niet uit als er 'Do not disconnect' staat en gebruik ik altijd dat knopje rechtsonder bij iTunes ;)
Oke, kunnen jullie mij helpen of is mijn HD oid stuk en is dit dus garantiewerk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zegt ie bij mij ook weleens. Maar probeer um es aan te sluiten en dan de PC aan te zetten. Tis een beetje maf.. beetje gammel ook. Maar zulke vage dingen heb ik ook wel regelmatig gehad.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Nope, hij blijft hetzelfde zeggen. Maar bij mij doet die het niet af en toe, hij doet het altijd nadat ik er liedjes op heb gezet. Dus daarna moet ik em weer formatteren en kan ik er weer 1x liedjes opzetten... :( :(
Bah ... Eerlijk gezegd heb ik nu wel spijt van mijn aankoop.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 20:06
Heb je hem ook al eens gereset nadat je die error krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Als je bedoelt bij de iPod 'Settings --> Reset All Settings' dan wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 01 augustus 2004 @ 12:22:
Als je bedoelt bij de iPod 'Settings --> Reset All Settings' dan wel ja :)
Nee, reset van de iPod zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Selectie + MENU knop 6sec indrukken werkt ook niet, helaas ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, met itunes. Als je een PC gebruiker bent raad ik je aan om het eens met de Winamp plug in te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MyNameIs schreef op 31 juli 2004 @ 19:12:
Nope, hij blijft hetzelfde zeggen. Maar bij mij doet die het niet af en toe, hij doet het altijd nadat ik er liedjes op heb gezet. Dus daarna moet ik em weer formatteren en kan ik er weer 1x liedjes opzetten... :( :(
Bah ... Eerlijk gezegd heb ik nu wel spijt van mijn aankoop.. :X
Mwah als je zo snel spijt van je aankoop hebt vind ik dat wel teleurstellend hoor ;) Misschien dat het een idee is om met zo'n probleem ook eens met Apple te bellen? Want in principe zou dit niet voor mogen komen ;) Geef het iig niet te snel op :P

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Update:
Ik ben ondertussen naar de Apple store Uitgeest geweest en zij zeiden dat ik een formulier moest invullen op internet.
Ik heb dat dus netjes gedaan zegt die bij serienummer: onjuist :( Ik heb dus Apple gebeld van mijn serienummer is onjuist. Zij zeiden: Ja kan kloppen dat komt omdat je niet geregistreerd staat. Het kan een paar daagjes duren.''
Volgens mij was dat donderdag en ik heb nog steeds dezelfde foutmelding. Ik belde Apple vandaag dus weer op en zij zeiden dat hij geregistreerd staat en alles in orde moest zijn 8)7
Je gaat mij toch niet vertellen dat het niet werkt omdat ik em in de VS heb gehaald!? En je gaat me ook niet vertellen dat het aan mijn computer ligt. :>
Ik dacht misschien ligt het aan mijn browser, maar ik heb Opera, Mozilla en IE geprobeerd en ze werken allemaal niet :(
Wat nu ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo. Ik heb just hetzelfde probleem (iPod 1 dag oud). Daarstraks 40 min. aan de telefoon gehangen, krijgt mijn hulplijn plots het idee om het eens met een andere PC te proberen, zo kan ze al uitsluiten dat het geen hardware fout is. Of ik die iPod al dan niet moet terugsturen. En ja hoor, op die andere werkt alles zonder probleem. Het is dus echt wel een fout in windows...
Iemand een idee om dat op te lossen? Zonder dat ik mijn PC moet formatteren en dus alle bestanden/ programma's kwijt ben?
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs heb je nou geprobeerd om de winamp plugin te gebruiken? Geloof me namelijk, het ligt niet aan je ipod maar aan itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:57:
Yo. Ik heb just hetzelfde probleem (iPod 1 dag oud). Daarstraks 40 min. aan de telefoon gehangen, krijgt mijn hulplijn plots het idee om het eens met een andere PC te proberen, zo kan ze al uitsluiten dat het geen hardware fout is. Of ik die iPod al dan niet moet terugsturen. En ja hoor, op die andere werkt alles zonder probleem. Het is dus echt wel een fout in windows...
Iemand een idee om dat op te lossen? Zonder dat ik mijn PC moet formatteren en dus alle bestanden/ programma's kwijt ben?
Groeten
Eh ... Ik heb op dit moment 2 computers staan, maar die ander is te traag geloof ik (p2 333mhz). Ik zou proberen bij iemand anders em ff te checken, hopen dat het dan toch aan mijn pc ligt :)
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:05:
MyNameIs heb je nou geprobeerd om de winamp plugin te gebruiken? Geloof me namelijk, het ligt niet aan je ipod maar aan itunes.
Nee sorry, bij mij werkt ook dit niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 20:38

Largo

Donderdraak

MyNameIs schreef op 13 augustus 2004 @ 00:56:
[...]

Eh ... Ik heb op dit moment 2 computers staan, maar die ander is te traag geloof ik (p2 333mhz). Ik zou proberen bij iemand anders em ff te checken, hopen dat het dan toch aan mijn pc ligt :)

[...]

Nee sorry, bij mij werkt ook dit niet :(
Ik zou even ephpod proberen als ik jou was.. (www.ephpod.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Alleen ejecten bij iTunes is op mijn laptop niet genoeg hoor, dan moet ik hem via dat windows paneel ook nog loskoppelen.
Maar ik gebruiker verder ook ephPod, prachtig programma hiervoor vind ik.

:D/-<

Pagina: 1