Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Topic verder lezen vanaf je laatste post erin

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Ik maak veel gebruik van de link waarbij je terecht komt op de lijst met topics waarin je het laatst gereageerd hebt. (In het GoT-overzicht op je nick klikken zeg maar)

Nu lijkt het mij, en misschien wel anderen ook, handig een link in de topiclijst te hebben die leidt naar je eigen laatste post in dat topic.
(bij Fok! hadden ze ook zoiets eerst, link met '>' achter de topictitel ofzo geloof ik)

Op deze manier hoef je niet eerst terug/ verder te scrollen en zoeken naar je laatste post, maar kom je er gelijk en kun je sneller kijken wat er daarna gepost is.

gewoon een ideetje, misschien mogelijk?

Leeg - Sinds 20180907

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vanuit de RSS feed wordt je direct gelinkt naar de eerste post in het topic die je nog niet hebt gelezen. Dat vond ik ook wel een aardige om als mogelijke standaard actie na een link in te stellen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:11

Stoffel

Engineering the impossible

Spider.007 schreef op 31 juli 2004 @ 20:33:
Vanuit de RSS feed wordt je direct gelinkt naar de eerste post in het topic die je nog niet hebt gelezen. Dat vond ik ook wel een aardige om als mogelijke standaard actie na een link in te stellen?
Hoe werkt dat dan? De laatste post die erin stond de vorige keer dat je het topic opende, dus ervanuitgaande dat je het toen helemaal hebt gelezen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

_-SToFFeL-_ schreef op 31 juli 2004 @ 20:37:
[...]

Hoe werkt dat dan? De laatste post die erin stond de vorige keer dat je het topic opende, dus ervanuitgaande dat je het toen helemaal hebt gelezen?
Er wordt volgens mij een vergelijking gedaan tussen je laatste sessiereset-tijd en de post-tijd van het bericht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Chillz
Spider.007 schreef op 31 juli 2004 @ 20:43:
Er wordt volgens mij een vergelijking gedaan tussen je laatste sessiereset-tijd en de post-tijd van het bericht :)
maar de feat. die ik me voorstel zou dan ook moeten kunnen werken zonder laatste sessiereset-tijd

dus ook als je op GoT blijft, dat er een linkje bij het topic staat waarmee je naar je eigen laatste post in dat topic gaat, zodat je direct verder kan lezen waar je gebleven was

Leeg - Sinds 20180907

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Spider.007 schreef op 31 juli 2004 @ 20:43:
[...]

Maar dan weet je nog steeds alleen maar welke post op de pagina stond ten tijden van openen, of het gelezen is weet je nog steeds niet. De laatste post van jezelf, zoals voorgesteld, is een beter idee. Ik vindt het wel een handig idee, ik zoek ook steeds mijn laatste post op om van daaruit verder te lezen...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

daar is Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/bookmark_message.gif voor bedoelt

Intentionally left blank

• Chillz
dat snap ik wel,

maar dan zou je voor elke reactie die je in een topic maakt een bookmark aan moeten maken...

met als gevolg dat je ook elke keer als er gereageerd is na die bookmark (door jezelf of een ander) je de bookmark weer moet verwijderen of aanpassen...
dat wordt een hels karwei

ben even naar Fok! gesurft om het idee nog eens te bekijken...
Als je daar ingelogd bent en naar de link met "My Active Topics" gaat,
zie je (logischer wijs) alle actieve topics waarin jezelf gereageerd hebt.

In de topiclijst staat naast elkaar:
• Het topic, titel/ beginpagina
• nummers van de vervolgpagina's
[b]• 2 pijltjes '>>'
• topicstarter
• laatste post

de 2 pijltjes en de views zijn niet op GoT vertegenwoordigd.
De views vind ik niet echt interessant, het aantal posts zegt veel meer over een topic... dus overbodig
De '>>' leidt naar de laatste post van de ingelogde user in dat topic, zodat je vanaf daar kan doorlezen. Dit vind ik zeer handig...

op GoT klik ik altijd op de link naar de laatste post, om vervolgens terug te moeten zoeken naar mijn laatste post... wat soms ook pagina's kan schelen...

de link naar je laatste post is imho gewoon erg makkelijk
en ik was daarom benieuwd naar de mogelijkheid/ toepasbaarheid ervan

nogmaals, bookmarks zie ik eerder als niet perse actieve topics, maar eigengemaakte links naar punten die ooit in de toekomst weer een keer benaderd moeten worden of bruikbaar zijn. De link die ik voorstel handelt om het nu

Leeg - Sinds 20180907

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Die >> van Replique leiden niet naar het laatste bericht dat je gelezen hebt, maar naar het bericht dat je vorige sessie de meest recente was.

My Active Topics noemen we hier trouwens gewoon je posthistory ;)

Ik zal eens kijken of ik iets voor je kan bedenken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Nou het zit erin, alleen moet crisp nog een plekje (visueel) bedenken, en moet ik er nog wat logica omheen gooien (wanneer link gegenereerd wordt).

crisp: {topic_listmessages_resumelink}

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Chillz
chem schreef op 04 augustus 2004 @ 10:37:
Nou het zit erin, alleen moet crisp nog een plekje (visueel) bedenken, en moet ik er nog wat logica omheen gooien (wanneer link gegenereerd wordt).

crisp: {topic_listmessages_resumelink}
thanks... d:)b _o_

zodra het visueel wordt zullen we het wel merken, denk ik

Leeg - Sinds 20180907

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

humz, moet ik weer iets gaan bedenken waar ik dit achter kan verstoppen :( :+

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Misschien een mooie foto van een stel schuddende tieten ? O-)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

done :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.