Toon posts:

[IE6sp1] Geschiedenis wordt niet bewaard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb al een tijdje sinds de installatie van Windows 2000 met Internet Explorer 6 SP1 het probleem dat de Geschiedenis niet bewaard blijft.

Wat ik geprobeerd heb is bv het wijzigen van het pad, alleen dit hielp niet.
Nu heb ik laatst nog een pc geinstalleerd met Windows 2000 & IE6 SP1, met precies hetzelfde probleem.

Bij geavanceerd heb ik aanstaan, de map tijdelijke internet bestanden verwijderen na het afsluiten van de browser.

Nu is mijn vraag, wie-o-wie heeft er nog meer last van en heeft wellicht hier een oplossing voor?

Ps. Geen reacties over FireFox want dat neem ik toch niet!

Edit: vergeten in de topic titel dat het over de Geschiedenis ging... kan n mod dat wijzigen plz? _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 17:53 ]

Verwijderd

IE al eens eroverheen gezet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:51:
Kheb al een tijdje sinds de installatie van Windows 2000 met Internet Explorer 6 SP1 het probleem dat de Geschiedenis niet bewaard blijft.

Nu is mijn vraag, wie-o-wie heeft er nog meer last van en heeft wellicht hier een oplossing voor?
Vinkje uitzetten in Window Washer (of soortgelijk programma)
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:51:
Ps. Geen reacties over FireFox want dat neem ik toch niet!
Anders gebruik je toch Opera?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:53:
IE al eens eroverheen gezet?
Yep, no luck.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:54:
[...]

Vinkje uitzetten in Window Washer (of soortgelijk programma)

[...]

Anders gebruik je toch Opera?
Window Washer: Geen idee wat dat mag zijn.. Ik gebruik wel ad-aware maar lijkt me sterk dat die er iets mee doet..

De Geschiedenis functie zit in IE dus het (zou) moeten werken en dan neem ik geen andere browser :P hoe meer troep, hoe meer er fout kan gaan..

Verwijderd

tweakUI
powertoys voor XP ....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 18:00:
tweakUI
powertoys voor XP ....
Kheb Win2k :)

Wat doet tweakUI en is dat voor Win2k?
Kheb weinig zin om extra proggies te gaan installeren, t zou moeten werken zonder..

Verwijderd

Topicstarter
Aloha, n weekje terug had ik n topic gestart met het probleem dat ik geen geschiedenis had in mn Internet Explorer. Ook op een andere pc hetzelfde probleem. Op mn zusje dr pc was geen probleem.

Nu was ik zojuist es gaan vogelen met de virusscanner van McAfee v4.5.1 welke
ik op alle 3 heb staan. Voor de gein deed ik de download scan en internet filter uit.
Wat bleek, mn geschiedenis bleef bewaard :o Dus ik testen op mn eigen pc, en
het werkte weer. Alleen verbaasde ik me erover dat het op mn zusje dr pc
geen problemen gaf. Na ff te controleren bleken ze daar nooit ingeschakeld te zijn geweest. Dus internet filter en download scan uit als je geschiedenis wilt hebben.. beetje raar, dat wel.. maarja je moet wat :\

So.. for your information.. wat mij betreft kan er n slotje op.. tenzij er nog mensen zijn met tips om download scan, internet filter aan te hebben zonder dat de geschiedenis in het niets verdwijnt..

edit: Spider.007 je ben geweldig _/-\o_ excuses voor ongemak..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 17:57 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nog een gratis titeledit eroverheen ook maar :)

[WINDOWS IE6 SP1] > [IE6sp1] Geschiedenis wordt niet bewaard?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

En nog even een toevoeging:
http://forums.mcafeehelp.com/viewtopic.php?t=3877

Probleem + oplossing. Betreffende topiq gaat over versie 6 maar ik neem aan dat de oplossing voor 4.5.1 hetzelfde is.

Meer: http://groups.google.nl/g...2MSFTNGP10.phx.gbl&rnum=6

[ Voor 28% gewijzigd door roelio op 05-08-2004 18:10 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1