Ati Radeon 9200 in de fik

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-08 00:47
hoi,
waarschijnlijk was ik een beetje dom wezig maar ik weet het niet ik wilde even een 'oude' videokaart testen, en dus zette ik hem (ati radeon 9200 )op een ecs k7vza mobo en zodra ik hem aan gezet had ging het ide kabeltje oid (tussen de videoplank en beeldscherm connector) in de fik dus ik gauw blazen en stekker uit de kont maarja dat kabeltje is dus nu wel kapot ;) zover ik weet moest het wel gewoon passen d8 ik of ligt dat aan mij :X :D

My favorite programming language is solder.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 16:26

DaOverclocker

Overclocker for life...

Als de 9200 een agp 8x kaart is gaat dit niet goed. de K7vvza heeft maar agp 4x, en das 3v ipv 1,5v voor 8xagp. (dacht ik ..;))

systeem specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

het ide kabeltje oid (tussen de videoplank en beeldscherm connector)
* dion_b heeft veel gezien, maar iets dat zelfs maar in de verste verte hieraan voldoet kan hij zich niet voorstellen.
ik gauw blazen en stekker uit de kont
Ik WIL volgens mij niet eens weten wat je hiermee bedoelt.. :X

Maar alle ongein terzijde:

GoT Huisregels

Als je een topic start, wees dan duidelijk en gestructureerd. Dat ben je hier van geen kanten. Zet het voor jezelf op een rijtje voordat je ook maar in de buurt van GoT komt aub, dat voorkomt dit soort wazigheid :o
DaOverclocker schreef op 31 juli 2004 @ 16:32:
Als de 9200 een agp 8x kaart is gaat dit niet goed. de K7vvza heeft maar agp 4x, en das 3v ipv 1,5v voor 8xagp. (dacht ik ..;))
Ahum, zie de FAQ - AGP 4x = dual voltage, kan op 3.3V of 1.5V - dat is het sowieso niet. Misschien is er een kortsluiting ontstaan doordat TS de monitorkabel in zijn achterste had zitten ipv een monitor, maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Hoop ik.

[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 01-08-2004 00:09 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.