Ik ben aan het proberen de tv-out van mijn Leadtek FX5700LE werkend te krijgen. En hij werkt

Maar nu stuit ik nog op een probleempje: Ik gebruik VLC Player om filmpjes af te spelen, om al dat gezeur om codecs te vermijden. Ik gebruik TV Tool (9.6.4) voor de TV-out, en dat werkt. Wanneer ik een film met Media Player afspeel gaat alles prima, maar in VLC Player komen er horizontale golvende vervormingen door het beeld heen. Ik gebruik die Dual View optie in TV Tool, waardoor de film dus ook gewoon op mijn monitor draait, en hierin werkt alles prima. Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen?
Specs:
AMD XP 2800+
768 mb ram
Leadtek FX5700LE 256 Mb
Een S-video plugje in m'n videokaart, een tulpstekker daarin, en die aangesloten op een scart aansluiting van mijn tv.
Ik heb gezocht hier in de search, maar heb niks kunnen vinden. Ook in de FAQ staat er niks over. Sowieso vind ik weinig over de VLC Player....
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.