Toon posts:

Nummer weergave werkt in ene niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds begin dit jaar heb ik nummer weergave van KPN op mijn telefoonlijn laten zetten.
Ook zit er ADSL op deze lijn.

Sinds het begin heeft het altijd goed gewerkt. Tot vorige week, toen liet mijn telefoon in ene niet meer zien wie er belde. Heb een Profoon PDX-3100.
Verder is er hier in huis niks veranderd qua aansluitingen, etc.

Uiteraard heb ik de storingsdienst van KPN gebeld, deze hebben vervolgens nr weergave in de telefooncentrale van KPN gereset.
Helaas geen effect.

Een ander toestel heb ik ook niet en weet ook niemand bij wie ik zo'n ding kan lenen. En om er nou eentje te kopen vind ik ook een dure grap worden.

KPN kon wel een monteur langssturen, maar dan zou ik in iedergeval al wel de voorrijkosten moeten dokken. (Wat ik dus onzin vind), zij hebben duidelijk een probleem ergens, ik niet.

Heeft iemand hier wellicht nog een suggestie?

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zorg eerst eens voor een ander toestel. zeggen dat het aan de kpn ligt is te kort door de bocht. ik merkte laatst dat mensen mij niet meer konden bellen, bleek uit eindelijk aan mijn toestel te liggen, na een reset deed ie het weer.

misschien is de functie in je toestel uit doordat ie gereset is? (zonder dat je het weet)

[ Voor 17% gewijzigd door Mr.Nobody op 31-07-2004 15:39 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 15:35:
Een ander toestel heb ik ook niet en weet ook niemand bij wie ik zo'n ding kan lenen.
De meeste recente in NL verkochte DECT-telefoons ondersteunen gewoon KPN's CLID. Dus het lijkt me sterk dat je niemand kent die zo'n ding heeft. ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Niet iemand die in een straal van 5km woont nee.
En de meeste die ik ken hebben alleen een mobieltje en internet via de kabel. :/

Maar mijn telefoon heb ik niks aan veranderd.
Boekje al doorgelezen of er uberhaupt instellingen voor zijn.
Batterijen er al eens een nacht uitgelaten om te kijken of dat hielp, ook niks.

Toestel is net 2 maanden oud...

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43
Dan probeer je het toestel bij iemand anders, met nummerweergave? Dan weet je in ieder geval wat, wat je nu doet is gokken op problemen bij de KPN, maar die zijn duur als de fout bij jou ligt. En een twee maanden oud toestel kan ook opeens kapot gaan, dus dat zegt ook niet alles....