Chello classic max connections?

Pagina: 1
Acties:

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:15
Ik probeer een quake3 server te draaien voor de mod van navy seals. Het werkt perfect totdat er meer dan 4 personen komen. Iedereen wordt dan gedropt. Ik heb al gekeken of het aan mijn uploadsnelheid ligt, maar dit is niet het geval. In principe zou hij makkelijk 10 man aan moeten kunnen. Zou chello mischien een max aantal connecties hebben ingesteld?? Weet iemand hier een antwoord op en zo ja mischien ook een oplossing om die probleem te omzeilen ik hoor het graag.

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Volgens mij mag je van Chello niet eens server draaien?!

Misschien heeft dat er wat mee te maken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze vraag past dan beter in IT; ook al ga ik ervanuit dat dit wel een softwareprobleem is is het wel interessant om inderdaad even te horen of er wellicht reeds een limiet is opgelegd :)

SA > IT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:15
Je mag imiddels wel al een server draaien onder chello. Of met andere woorden ze zien het door de vingers. Dit komt omdat adslers wel een server mogen draaien en de kabelmensen niet. Ze weten dat ze anders mensen verliezen vandaar dat ze het toelaten.

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda