Toon posts:

Al m'n mp3 files klinken verrot!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k had napster geinstalleerd bij iemand
en gewoon een nummertje binnengehaald. alles
ok. Nou belt die vent me op en zegt
dat ut niet om aan te horen is die muziek die hij download. Ik denken, ligt aan napster, effe met winamp proberen. 't zelfde gezeik. 't is net alsof er een filter op zit
om iemands stem niet te herkennen ofzo.
Nieuwe mediaplayer geinstalleerd, geen verbetering.
Allerlei nummers binnen gehaald via netscape,
weer verrot.
in software (onder win98) audiocompressiecodecs geuninstalled en daarna weer geinstalleerd, nix hoor!
Napster, winamp eraf gegooid, en alleen
winamp er weer op (laatste versie), helemaal nix!! |:(

De rest van het geluid werkt prima (wave enzo).

Help?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hoe snel is die pc?
Als die een iets oudere heeft kan het geluid vervormd raken (had ik met een p166 met een brakke soundkaart)

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Kan dat de processor in windows niet snel meer genoeg kan rekenen.
't kan dat die pc te langzaam is dus

Verwijderd

Topicstarter
intel p233mmx.
64mb edo.
't zou kunnen misschien? maar
volgens mij moet dat snel genoeg zijn.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

das zeker snel genoeg. mijn vriendin heeft een 166 mmx met 16 mb en een geluidskaart van 3 tientjes en het werkt prima

Geen inspiratie

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op school hadden we van een Rotte Acer P166 NO MMX bak, een MP3 doos bemaakt, met een Creative SoundBlaster 16 ISA van een centimetertje of 30!!!!!! Klinkt als een tiet.... als er fatsoenlijke boxen aan zitten.

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
wat je ook ff kan proberen is t volume wat je uitstuurd wat zachter te zetten dat kan gewoon in winamp of napster zelf en anders ff op de windows media mixer of hoe ze dat ding ook noemen

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Heb je er al is aangedacht om ze te uncooken? |:(

Verwijderd

Mijn broertje heeft nu even tijdelijk een p166mmx met 128 mb ram (veel hè, ik had niet minder :P ) staan en hij kan mp3's afspelen en browsen tegelijk, dat gaat echt probleemloos, dat lijkt me hier niet het probleem. Foute drivers missschien, heb je die mp3's al bij jezelf geprobeerd?

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Zet de processor priority op high in winamp en probeer het dan eens. (als je dat nog niet gedaan heb)

Verwijderd

Klinkt al het 'andere' geluid uit je pc wel goed? Weet je zeker dat er niet ergens een eq is ingeschakeld. Er zit er eentje in winamp zelf maar vaak kun je bij de soundblaster instellingen ook nog iets van hoog /laag instellen.

Verwijderd

wat voor bitrate/frequentie mp3's zijn het??

Verwijderd

Ik zal het zo zeggen , ik had dezelfde shit met m'n ouders hun Fortissimo , ook in mijn pc getest , zelfde shit , nieuwe geluidskaart (PCI 128) wertk perfect !!!

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 00:32 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zal het zo zeggen , ik had dezelfde shit met m'n ouders hun Fortissimo , ook in mijn pc getest , zelfde shit , nieuwe geluidskaart (PCI 128) wertk perfect !!!
128 zijn zeker goeie kaartjes
die van mij is nu anderhalf jaar oud
en geen plannen om m te vervangen:)
Pagina: 1