Toon posts:

Medion foto's op CF bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Medion 2998 5Mpix kan ik alleen foto's bekijken in de originele versie. Zodra ik de foto in PSP 90 graden roteer en weer opsla, wordt deze op het toestel niet meer goed weergegeven. Bewerkte foto's in PSP die ik terugzet, zijn sowieso niet meer om aan te zien.
Wie weet hiervoor een oplossing?
Dank, Hans

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Je camera slaagt de foto's op in een bepaalde resolutie, pixelwaarde, etc etc. Als jij die met paint shop pro (veronderstel ik - of is het dan toch photoshop?) gaat bewerken en opslaan, slaag je die niet meer in het orginele formaat met de orginele settings op. Je camera kan hier niet mee overweg en faalt.

edit:
In het geval van rotatie verander je de resolutie en daar kan je camera blijkbaar niet mee overweg

[ Voor 17% gewijzigd door Nick The Heazk op 31-07-2004 13:10 ]

Performance is a residue of good design.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hier waren al mensen in aan't antwoorden:
Medion foto's op CF beheren
Nieuw topic is niet nodig hoor >:)

Ey!! Macarena \o/

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:24

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

RaZ schreef op 31 juli 2004 @ 13:08:
Hier waren al mensen in aan't antwoorden:
Medion foto's op CF beheren
Nieuw topic is niet nodig hoor >:)
Twee aparte onderwerpen hoor, hoewel ik ze inderdaad ook in één post gezet zou hebben.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Nick, bedankt. De anderen: Ik had wel naar dit onderwerp gezocht, maar heb het blijkbaar over het hoofd gezien. Ik ga daar verder zoeken.
Bedankt, Hans

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het verkeerd begrepen; dacht dat hier al een topic over was, maar dat was die dus van mijzelf Het leek me handig om de twee onderwerpen gescheiden te houden.
Hans

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:24

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 13:21:
Ik had het verkeerd begrepen; dacht dat hier al een topic over was, maar dat was die dus van mijzelf Het leek me handig om de twee onderwerpen gescheiden te houden.
Hans
Misschien is het een idee om een volgende keer Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif te gebruiken?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:12

Floor-is

5.2

Deze vraag is eenvoudig: Je camera snapt de aangepaste jpg-file niet, dat is inderdaad een beperking van je camera en niet van iets anders. Dus net als die kerel met de Polaroid: Leer ermee leven of haal een andere digicam. :Y)

Bericht hierboven

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie het antwoord van Floris hierboven, en verder is 1 topic inderdaad voldoende: Medion foto's op CF beheren

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.