Toon posts:

Medion foto's op CF beheren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de CF van mijn Medion 2998 5 Mpix staan de foto's in één map (100MD511), maar ik kan op het toestel de map niet wijzigen. Ook kan ik geen map toevoegen; dit zou handig zijn om eerder gemaakte foto's op de CF terug te zetten (om die via de scart op tv te laten zien). Als ik een map aanmaak PC met WinXP, wordt de map in het toestel niet correct herkend en kan ik er niet naar toe. Wie weet hier een oplossing?
Dank, Hans

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:15
Zit er een soort van browser op je toestel dan? Kan me niet voorstellen dat het mogelijk is naar anderen mappen te gaan eigenlijk.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Daar is bij mijn weten geen oplossing voor. Die map die op je camera staat is de enige map en daar worden alle foto's opgezet. Op een camera staat geen OS dus kan je ook niet aan de software zeggen om de foto's ergens anders naar te sturen, gezien dit hardwarematig is vastgelegd.

Performance is a residue of good design.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via Menu op mijn toestel naar de Map toegaan. Meer kan er blijkbaar niet, maar dat zal dan wel komen doordat er geen OS opzit. Alleen lijkt het mij dat je wel naar een andere map toe zou moeten kunnen gaan, als deze met de PC op de CF is aangemaakt. Maar dat format (her)kent de Medion blijkbaar niet. Als dit - zoals Nick zegt - hardwarematig is vastgelegd, dan houdt het waarschijnlijk dus op.
Bedankt, Hans

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Nick geeft al aan dat je camera met een bepaalde structuur werkt, deze structuur is niet iets waar jij (of ik) iets aan kan veranderen. Omdat je camera bovendien aangepaste jpg's niet begrijpt denk ik dat je het terugkijken op de TV. op deze manier, wel op je buik kunt schrijven..

Bericht hierboven

Verwijderd

mercarra schreef op 31 juli 2004 @ 13:03:
Zit er een soort van browser op je toestel dan? Kan me niet voorstellen dat het mogelijk is naar anderen mappen te gaan eigenlijk.
Op de Sony F717 en F828 is dat wel degelijk mogelijk, het maken en browsen van andere mappen, dus ik kan me best voorstellen dat andere camera's dat ook hebben. De Sony maakt mappen als 1001, 1002, 1003 enzovoorts, waar je dan op je schermpje doorheen kunt klapperen. Of deze Medion camera dat ook heeft weet ik niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 18:25 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

Mijn oude medion (de 4mp versie) kon er ook niet tegen als je een foto wiste uit die dir via de windows verkenner. Als daarna foto's ging maken maakte die de bestandnamen niet aan omdat zijn databaseje dan in de war was ofzo. Dus foto's eraf halen en formatteren met de camera.
Tis maar een tip :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1