Voorlopig uitgepost :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-11-2009
Jammer, maar

1)proberen meer mensen betrekken bij een probleemoplossing (cross-topic)

in combinatie met af en toe iemand wijzen op het

2) reeds bestaan van een topic of (2x gebeurd)
3) wat meer info te verschaffen (en als niet de mod wie dan? en wat is nou eigenlijk het verschil, zolang niet 27 mensen 't zelfde doen in een draadje en dan pas correctief optreden) (5 x gebeurd)

±100 posts in 9 dagen
ad 1) een keer, uitgelegd en vooraangekondigd, beargumenteerd.
ad 2) twee keer, waarbij 1 keer omdat search uitgeschakeld was, handmatig 4 resultaten gepost, andere topic is nooit opgevolgd door TS
ad 3) Tuurlijk kan ook dat irritant zijn, net zoals taalcorrecties. Als een mod niet kan begrijpen dat een tweaker na 16 uur online, een topic al zwaar aan 't uitdiepen is en dan een "advies" krijgt om windows te updaten, hij enig schouderophalend gedrag post, of al speurend en surfend en nieuw topic tegenkomt met een veelbelovende titel (misschien zelfde probleem..., eindelijk de oplossing!) waarin dan slechts "hij doet 't niet" even : r aan elkaar wil typen...

De ene mod cirrigeert dan vriendelijk en prive, mbv een pushmessage, de ander zet z'n commentaar publiek en zet 't dan op slot, zodat met betrekking tot iedere keer dat ooit iemand nog op mijn topictitel zoekt hij mijn "overtreding" krijgt ingewreven, zonder dat ik daarop kan reageren.

Enfin, wie de schoen past trekke hem aan.
't was ff leuk

Jikra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet waar je vraag over gaat, maar het gaat zekers weten niet over Tweakers.net. Heb je vragen over het forum dan kan je terecht in Lieve Adjes, maar heb je een vraag over een topic dat gesloten is dan moet je weer zijn bij de betreffende moderator. Zie daarvoor ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit heeft weinig met FA te maken, hop naar LA ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Jikra schreef op 31 juli 2004 @ 12:55:
Jammer, maar

1)proberen meer mensen betrekken bij een probleemoplossing (cross-topic)
in combinatie met af en toe iemand wijzen op het
2) reeds bestaan van een topic of (2x gebeurd)
De reden waarom we dit niet willen is omdat GoT een echt heel groot forum is - alleen in Windows Operating Systems hebben we al meer dan 484,912 berichten geplaatst en als we elkaar in andere topics daarop gaan wijzen wordt het al snel een rotzooitje :)
De ene mod cirrigeert dan vriendelijk en prive, mbv een pushmessage, de ander zet z'n commentaar publiek en zet 't dan op slot, zodat met betrekking tot iedere keer dat ooit iemand nog op mijn topictitel zoekt hij mijn "overtreding" krijgt ingewreven, zonder dat ik daarop kan reageren.
Je moet een slotje niet zien als overtreding of als inwrijven. Een slotje is enkel een manier voor ons om te zorgen dat een topic (wat niet aan de policy voldoet) niet verder gaat.

Het is niet de bedoeling je iets in te wrijven - het sluit bericht is enkel een uitleg naar jou (en eventueel andere lezers) toe om uit te leggen waarom het topic dicht ging en om te voorkomen dat je dit in de toekomst voorkomt. Het is dan ook niet persoonlijk bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Waar heb je 't over man.. 8)7

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FYI: ik had een TR aangemaakt omdat ik je topic een beetje overbodig vond. Ik vond dat F_J_K (zoals gewoonlijk) het heel netjes afhandelde :)

Als je nu in dat topic zoiets had gezet als 'hee in topic x ben ik bezig maar die is niet gestart door mij, dus hier heb je alle info die ik tot nu toe vergaard heb, ik zet dit liever in een apart topic voor de overzichtelijkheid' (wat een zin :P) was er denk ik niets aan de hand geweest.

Ik snap je frustratie, maar zoals je al zei was het aandacht vragen voor een ander topic en dat is hier zover ik weet niet de bedoeling :)

no hard feelings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:48

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

FaceDown schreef op 31 juli 2004 @ 13:19:
Waar heb je 't over man.. 8)7
Kijk maar in de posthistorie van de TS, maar een linkje zou gemakkelijker zijn geweest.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Mr. Liu schreef op 31 juli 2004 @ 13:21:
[...]

Kijk maar in de posthistorie van de TS, maar een linkje zou gemakkelijker zijn geweest.
Hij had er ook een leesbaar verhaal van kunnen maken natuurlijk..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zullen we anders gewoon eens alleen inhoudelijk reageren in plaats van over de 'vorm' van de boodschap te zeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

job

Je hebt 1 slotje.... en je stopt er al mee.
Sorry als ik het zeg, maar als je zo met alle kleine tegenslagen in je leven omgaat dan vrees ik voor jou het ergste.

Het is maar een forum. Komop zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

elevator schreef op 31 juli 2004 @ 13:24:
Zullen we anders gewoon eens alleen inhoudelijk reageren in plaats van over de 'vorm' van de boodschap te zeuren?
Ik zou graag inhoudelijk willen reageren, maar als de 'vorm' van het bericht niet duidelijk is, dan is het onmogelijk om te reageren.

Wat ik dus begrijp. Hij stopt met GOT'en omdat:
1. Hij 1 slotje krijgt?
2. Een topicstarter niet zijn ideeen opvolgt?
3. Een modje een topic sluit waarin hij wat post?

Dit gebeurt iedereen dus op GOT, niets van aantrekken lijkt mij.

De topicstarter van dit bericht had in ieder geval zijn verhaal duidelijker moeten plaatsen. Met linkjes, misschien namen erbij.
Wat er nu staat is een verhaal dat snel is ingetikt en waar een buitenstaander niets van begrijpt.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jikra had me trouwens ook keurig een e-mail gestuurd, ik zat echter in de tuin van de zon en een Terry Pratchett boek te genieten dus las het nog niet :P

Maar goed, ik denk dat elevator in "Voorlopig uitgepost :(" al het meeste heeft gezegd en zie verder ook mijn antwoord op je mailtje :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Iedereen heeft wel eens een mindere dag, en jij hebt die van jou dus ook net gehad ;)

Je bent verder een voorbeeldige user, goed behulpzaam.
Het zou jammer zijn als je nu al weer weg zou gaan omdat niet iedereen zo behulpzaam is, er zijn regels en je moet je daar aan houden.

Als er geen regels waren was het hier een puinhoop, met iedereen die alles overal maar neergooit :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Met >6000 postings zoals ik, gewone user, loop ik al heel wat vaker tegen dezelfde soort problemen aan als jij. Vervelend hoor, maar de lol net die ene user geholpen te hebben maakt al het negatieve weer goed.

Conclusie;

[barrystevensmode]
Gewoon doóóóóóó'rgaan

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-11-2009
Hallo, daar ben ik weer.
Ff een Time-out is ook goed voor de mens, en die had ik te lang niet genomen.
Mijn tenen bleken idd erg lang. :O

Ik was niet zozeer gefrustreerd door het slotje op zich (hoewel ik best het draadje verder had willen exploiteren ten aanzien van WinMX zelf) immers heeft niemand belang bij één onderwerp op meerdere plaatsen. Ik dacht namelijk dat F_J_K mijn topic op slot had gegooid zonder de link verder te checken, en zo de reden van het posten te achterhalen (terwijl ik "zoveel" moeite had gedaan om het goed te praten. Ik vond dat in dezelfde categorie vallen als een topic starten zonder de moeite te nemen eerst te zoeken. Dus ik kwaad ( ;( en :( ) en dan blader je ook nog naar 't verkeerde forum 8)7

Dus trek ik hierbij ook mijn eigen schoenen aan en zal wederom (@Wilke :*) ) mijn reacties verder "automodereren".
aan ieder dank voor zijn of haar input op deze emotionele uitbarsting.

Jikra

Pagina: 1