Toon posts:

Welke DVD & CD brander

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een DVD & CD brander en ook DVD RW en CD RW. Heb op dit moment geen id wat ik moet kopen. Wat is op dit moment de beste brander met de best prijs/kwaliteit verhoudiing? Ik zoek iets van tussen de 70 en 150 euro. Wat is er goed? Ik woon in de buurt van Assen, zou het liefst vanmiddag in Assen kopen. Maar wil m opzich ook wel via internet bestellen ofzo (dat t wat langer duurt). Graag advies dank dank!!

Verwijderd

Als je in de pricewatch had gekeken, dan was je deze brander wel tegengekomen. Deze brandt bovendien dual-layer schijfjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Uhhh jah tnx ik zie t : P kom nie zo vaak op tweakers (heb me net ingeschreven). Marrruhhh wat zijn dual layers : P (DVD's met 2 laagjes of zodat ze langer mee gaan?? Gokje...)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:37 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je zo nieuw bent hier (welkom trouwens :)) is het een goed idee om de verschillende faq's eens door te lezen. Daar haal je echt heel veel informatie uit :)

In dit geval: OM FAQ / Beleid :)

Verwijderd

Topicstarter
owki : ) ziet er zeer handig uit : ) danke u

Verwijderd

op gewone dvd's kun je 4.7gig branden en op duals rond de 8gig. Dus ga voor een dual brander

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
En Nero ondersteund nu ook de Nec 2510a,
had hem downgrade'd naar de 2500 versie met de filmware van Herrie om hem Nero compatible te maken,deze had hem ook regio vrij gemaakt en had ook geen last meer van de beveiligingen.

Wie weet hoe dat zit,is er alweer een nieuwe gehackte versie van de 2510a?

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 15:47
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 12:42:
op gewone dvd's kun je 4.7gig branden en op duals rond de 8gig. Dus ga voor een dual brander
Dual layer dvd+r is 10€ per stuk, kan je beter 2x 4,7gb nemen ben je net 2€ kwijt:)
Ik zou voor een nec of lite-on gaan die dual ondersteund, en als de prijs van lege dvd8,5 te betalen is pas lege dvd's daarvanv kopen.

Verwijderd

nja dat bedoel ik maar ik brand geen films op 2dvd schijfjes want ik heb geen zin om van dvd te wisselen tijdens de film

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 15:47
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 13:01:
nja dat bedoel ik maar ik brand geen films op 2dvd schijfjes want ik heb geen zin om van dvd te wisselen tijdens de film
Kan je bijna net zo goed de film 2x kopen.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je van rust houdt dan koop je de NEC2510 en de Asus E616 16x48 met QuietTrack tech. Deze drives zijn in vergelijk met alles wat ik gehad heb superstil. Prijzen zijn oké en de betrouwbaarheid van de NEC bevalt me 10x beter dan alle lite-ons die ik inmiddels heb gehad.

Verwijderd

NightForce schreef op 31 juli 2004 @ 13:04:
[...]

Kan je bijna net zo goed de film 2x kopen.
lol ma ik comprimeer de film op 1 dvd maar ik weet het dat de duals nog veel te duur zijn.

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
De NEC 2510 is een goede keus voor je geld, maar kwaliteit wat minder.
Sinds een dag heb ik een BenQ DW 1600A en heb de bijgesloten 16 speed DVD+R gebruikt en dat is me toch snel! na afloop heb ik met het bekende programma de schijf op schrijffouten gecontroleerd en zoals in reviews waren die heel laag (hetzelfde op een Philips DVD+R DL 8,5GB) dus kwalitatief gezien is deze drive gewoon goed (of het beste op het moment wat je kan krijgen alleen de prijs is wat minder).
Deze drive is voorbereid op de toekomst nl. deze drive kan 16x DVD+R aan.

Pricewatch: pricewatch: BenQ DW1600A, 16x (Retail)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is duidelijk over Welke moet ik nemen? vragen :)

Een beetje basiskennis, inzicht en inzet wordt hier op GoT trouwens ook van je verwacht. Gelijk gaan vragen wat Dual Layer is, is nét niet de bedoeling. Daar hebben we Google of andere forums voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.