Wanneer ik de pc opstart krijg ik een dosscherm met daarin de vraag wat ik wil gaan formatten met een opsomming van wat ik kan formatten. Ik wil niks formatten dus heb het scherm weggeklikt maar blijf tegen een leeg scherm aankijken. Wallpaper staat er wel gewoon. Maar geen picto's en taakbalk.
Enige waar ik in kan is de taskmanager.
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Thnx
edit:
In de safe mode komt er dezelfde melding met daarna de device manager. Heeft wat geinstalleerd wat nodig was ( zegt niet wat) en of ik wil restarten. Gedaan. Maar prob. blijft
Niets bijzonders gedaan voordat het probleem zich voordeed. En het is sinds vandaag.
Het dosscherm vraagt:
C:\windows\sytem32\cmd.exe
Format volume [/FS: file-system] [/V:Label] [/Q] [/A:size] [/C] [/X]
C:\documents settings\"admin":
Heb geprobeerd via de taskmanger explorer.exe op te starten maar krijg dan direct dat scherm weer. En kom dus ook de verkenner niet in.
Enige waar ik in kan is de taskmanager.
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Thnx
edit:
In de safe mode komt er dezelfde melding met daarna de device manager. Heeft wat geinstalleerd wat nodig was ( zegt niet wat) en of ik wil restarten. Gedaan. Maar prob. blijft
Niets bijzonders gedaan voordat het probleem zich voordeed. En het is sinds vandaag.
Het dosscherm vraagt:
C:\windows\sytem32\cmd.exe
Format volume [/FS: file-system] [/V:Label] [/Q] [/A:size] [/C] [/X]
C:\documents settings\"admin":
Heb geprobeerd via de taskmanger explorer.exe op te starten maar krijg dan direct dat scherm weer. En kom dus ook de verkenner niet in.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:14 ]