Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Het is een gewone Hollandse stekker zeg maar, ik weet niet of ze daar dezelfde hebben?Sick Nick schreef op 31 juli 2004 @ 10:37:
Dan is het afwachten of de stekker past maar dat zal ook wel goed zijn, de stroom kan hij in ieder geval aan.
Lijkt te werken dus
edit:
dus toch een verloopstekker?
Ik zal voor de zekerheid de mini-usb kabel ook meenemen, misschien staat er wel ergens een verdwaalde PC.
[ Voor 13% gewijzigd door peeweeherman op 31-07-2004 10:46 ]
Was het niet 110v 60Hz en 230v 50Hz ?Sick Nick schreef op 31 juli 2004 @ 10:37:
input 100 tot 240V en 50/60 Hz dus ja, de 110V 50 Hz die ze in de US gebruiken kan je lader prima aan. Dan is het afwachten of de stekker past maar dat zal ook wel goed zijn, de stroom kan hij in ieder geval aan.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Dat dacht ik ook al, maar dat detail lijkt me voor deze discussie niet echt relevant
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Euh volgens mij hebben ze in Amerika heel andere stopcontacten hoor, zulke:Sick Nick schreef op 31 juli 2004 @ 10:41:
Is het zo'n ronde stekker (eventueel met aarde)? Dan heb je kans dat ie niet past. Als het gewoon zo'n platte stekker is gaat dat gewoon werken.

Wel een reisstekker halen dus.
Wow, dat ziet er ingewikkeld uit, zijn dat allemaal gaten?Bigs schreef op 31 juli 2004 @ 11:19:
[...]
Euh volgens mij hebben ze in Amerika heel andere stopcontacten hoor, zulke:
[afbeelding]
Wel een reisstekker halen dus.
Hoeveel pinnen moeten er aan zitten?
Ik zie in ieder geval twee drie-pins contacten.Peewee_Herman schreef op 31 juli 2004 @ 11:36:
[...]
Wow, dat ziet er ingewikkeld uit, zijn dat allemaal gaten?
Hoeveel pinnen moeten er aan zitten?
Whoop!
V.w.b. het stopkontakt op het plaatje: die 2 rondjes in het midden zijn schroeven om de dekplaat vast te zetten. Die 'katteluik'-achtige gaatjes (onder die platte sleuven) zijn de aarde. Gebruik je dus niet met zo'n oplader.
Het gaat om die 2 platte sleuven... zo'n (reis-)stekker heb jij dus nodig
Veel plezier
[ Voor 3% gewijzigd door MetalRush op 31-07-2004 11:42 . Reden: typo ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Bedankt voor de pic van die stekker, dan lukt het wel om een geschikte verloopstekker te vinden.
Heren (of dames?), hartelijk bedankt voor de ondersteuning!
Verwijderd
De 2 platte pennen die er in moeten zijn vergelijkbaar met de normale 2-pens aansluitingen in Nederland, die halfronde variant is voor aarde/ground