Mijn Postbank werkt al 3 dagen niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 671 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mja aangezien ik nog geen topic heb gezien en nu zeker wil weten dat het niet aan mij ligt dit topic.

Als ik inlog in Mijn Postbank en naar bankzaken beheren ga krijg ik al 3 dagen het bericht Foutmelding, in verband met een technische ... bla bla bla ...

Werkt bij iemand het beheren van zijn/haar rekening wel?
Ik moet gvd geld overmaken en op deze manier schiet t niet op.

Ik kan natuurlijk ook wel een papieren overschrijfkaart gebruiken, maar dat duurt langer dan electronisch (als dit werkt).

Dit is een oud topic, recent klaag topic: Landelijke storing Postbank

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 16-10-2006 08:57 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06 20:58

bonzz.netninja

Niente baffi

mm, mijnpostbank werkt bij mij wel vaker niet, dus meestal ga ik dan oud en vertrouwd girotellen, want dat zijn 2 lossen systemen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 15:24

IvoB

Prutst er rustig op los

Heb ook al diverse dagen problemen, maar sinds gisteren eind van de middag werkt alles weer gewoon! Weet je zeker dat het .cab bestand van de postbank nog geinstalleerd staat op je PC? Probeer anders even een andere PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bij mij werkte het eergisteren ook niet, maar sinds gisteren is alles weer OK. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Doet het prima hier hoor :-) Opera 7.53 als Mozilla. Heb je wat veranderd aan je PC?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Foutmelding

Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten.

Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
Hoe kan ik dat van het CAB bestand controleren?

Ik heb getest in Mozilla en IExplorer.
Gister ook op een andere PC met een inbelinternet verbinding.
Microkid schreef op 31 juli 2004 @ 10:24:
Doet het prima hier hoor :-) Opera 7.53 als Mozilla. Heb je wat veranderd aan je PC?
Nee niet dus :'(

Inloggen, Internet sparen en Ego credit card doet het wel, alleen mijn girorekeningen niet :(

[ Voor 27% gewijzigd door itsme op 31-07-2004 10:26 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 20:19
Je temporary internet files weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
PrayingFalcon schreef op 31 juli 2004 @ 10:26:
Je temporary internet files weggooien?
Gedaan, ook Java eraf gegooid, nu ff opnieuw installen.
Ik gebruik overigens geen firewall, alleen die op mijn speeedtouch multimodem, en hier is niets aan veranderd. Ik heb wanadoo ADSL

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58
ben er net nog gewoon normaal ingekomen...

werkt hier wel gewoon dus

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40

m0nk

16-09-2003 15.15

hier ook gewoon, nergens last van..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
ik heb ook mijn postbank en ik heb dan ook vaak genoeg mee gemaakt dat ie t niet doet!! ;( ik heb dan ook een klacht gestuurd maar dan krijg je zo een standaard mail terug dus dat schiet ook geen ene reet op. wat ik heb gelezen in de krant was dat postbank niet zo veel mense verwachte die er gebruik van gingen maken. dus hun capeciteit is over vol en hun netwerk trekt het dus amper. ze zeggen dat ze bezig zijn het probleem optelossen maarjah dat duurt en duurt maar?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 12:23

chromeeh

the Gnome

Tja, ik ben nog steeds overtuigd dat het oude vertrouwde Girotel het bete werkt ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
DaannO schreef op 31 juli 2004 @ 11:06:
ik heb ook mijn postbank en ik heb dan ook vaak genoeg mee gemaakt dat ie t niet doet!! ;( ik heb dan ook een klacht gestuurd maar dan krijg je zo een standaard mail terug dus dat schiet ook geen ene reet op. wat ik heb gelezen in de krant was dat postbank niet zo veel mense verwachte die er gebruik van gingen maken. dus hun capeciteit is over vol en hun netwerk trekt het dus amper. ze zeggen dat ze bezig zijn het probleem optelossen maarjah dat duurt en duurt maar?! 8)7
Mja ok, maar in 3 dagen moet ik er dan toch 1x door komen ... ik heb gisteravond om 24:00 uur nog geprobeerd.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52223

Simpel: Stap over naar de rabobank. De belangrijkste redenen:

- Je wordt normaal geholpen
- Hun internet applicatie werkt (bijna) altijd
- Overboeken spaar rekening -> giro rekening duurd 2 sec.
(de postbank houd dat 4 dagen vast, waarna ze 4 dagen van dat bedrag rente trekken (lijkt weinig, maar als ze dit bij 20.000 transacties doen))

Dat is ook de reden dat ik een aantal maanden terug naar de rabobank ben over gestapt. Dit is geen commercieeel praatje of zo, ik werk niet bij de rabobank ;) maar het is mijn aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Mja ok, maar in 3 dagen moet ik er dan toch 1x door komen ... ik heb gisteravond om 24:00 uur nog geprobeerd.[/quote]

tjah ik weet t ook niet soms heb je mazzel denk ik en soms niet want eer gister kon ik de hele dag dr ook niet op. wat best wel klote was want ik wou weten hoeveel salaris ik had gekregen... :9 maar nee ze woude me in spanning laten zitten!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Om deze reden zijn wij dus over gestapt naar de ABNAMRO.
Wel duurder maar we we hebben onze buik vol van de postbank.

Hebben al een paar gebeld, maar de antwoorden maken de ergenis alleen maar groter.

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik heb afgelopen dagen helemaal geen problemen gehad. werkte gewoon

offtopic:
wat ik wel raar vind dat valt me nu voor de tweede keer op dat een bij electronica zaak, kapper, schoenenwinkel, levensmiddelenwinkel en de NS allemaal zelfde rekeningnummer staat. :?
iemand verklering hiervoor

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maaarten schreef op 31 juli 2004 @ 11:18:
offtopic:
wat ik wel raar vind dat valt me nu voor de tweede keer op dat een bij electronica zaak, kapper, schoenenwinkel, levensmiddelenwinkel en de NS allemaal zelfde rekeningnummer staat. :?
iemand verklering hiervoor
Zelfde incasso / bedrijf dat betaling regelt bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Anoniem: 52223 schreef op 31 juli 2004 @ 11:20:
[...]

Zelfde incasso / bedrijf dat betaling regelt bedrijf?
zou mischien wel kunnen. Ik heb geloof wel bij allemaal gepint maar heb nog wel vaker gepint maar daar staan wel allemaal andere rekeningnummers.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maaarten schreef op 31 juli 2004 @ 11:22:
[...]

zou mischien wel kunnen. Ik heb geloof wel bij allemaal gepint maar heb nog wel vaker gepint maar daar staan wel allemaal andere rekeningnummers.
Pak het rek. nr. en ga googlen.

Einde offline gebrabbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Heb nu de postbank aan de lijn, er zijn 5000 mensen getroffen door een opschpoon actie :(
Ze weten niet wie.

Duurt nog een week :(

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 31-07-2004 11:26 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:16
Stelletje amateurs daar bij de Postbank, met hun gratis internet dienst.
Waardeloze snelheid, vaak foutmeldingen.

Geef mij maar De Rabobank, daar werkt het tenminste.

Ik word er soms niet goed van, van dat rare Mijn Postbank gedoe :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 12:31

BertV

Handgemaakt

Ohja, als MeinPostbank aangeeft dat de overboeking niet is gelukt en je het nog een keer moet proberen, moet je dat niet doen.

( mijn huur een keer 5 maal overgemaakt :o )

Postbank draait dit niet terug, je moet dan zelf gaan bellen met de huurbaas, die de boel na een aantal weken pas terugstort

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:24
Ik heb ook Rabo bankieren via internet, ik moest om :o
Ik heb het niet echt op internet bankieren, al die enge verhalen enzo, mja het moest wel, anders werd mn rekening opgezegd...

Ik heb iig nog geen problemen gezien met de Rabo, alleen vind het irritant dat dat "beleggen, hypotheek etc" wat ik toch niet gebruik/kan gebruiken want het is alleen mogelijk voor bedrijven... weggehaald kan worden, verder werkt het goed. Ik gebruik het alleen zga nooit ;)

Ik moet trouwens ineens 7 euro voor mn bankpas betalen bij de postbank, terwijl ik die hele rekening nog nooit gebruikt heb :?

Ik denk er over om dat geld ff weg te halen daar en over te boeken naar de rabobank, daar is alles gratis :)

[ Voor 22% gewijzigd door marccom op 31-07-2004 11:43 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar Postbank zuigt.

Elke transactie die ik moet doen naar een Postbank-rekening duurt een week, in tegenstelling tot de rabobank, waar het dezelfde dag nog overgemaakt is. Ook heeft (of had, weenie of het nog steeds zo is) postbank een belachelijk aparte chipknip (bij hun heet dat dan weer chipper en zit er een pincode op :S).

Verder heeft postbank irritante reclames =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Nooit problemen met de Postbank gehad. :)
Bijna alles is gratis, nooit moeilijk gedoe en Mijn Postbank werkt bij mij ook 99% van de keren. Als je wat aanvraagt wordt dat ook zo geregeld. Overschrijven gaat bij mij altijd ook snel en dat doe ik relatief vaak, ook internationaal, dus ik weet niet wat iedereen zit te zeuren.

Houd er sowieso rekening mee dat Mijn Postbank nog relatief nieuw is en dus nog verbeterd wordt. Ze zullen eerst moeten kijken hoe de animo is en dan het serverpark gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115376

Ik heb ook nooit problemen met de Postbank :). Ik ben zelfs van Rabobank naar Postbank overgestapt enkele weken terug. En ik heb daar nog geen moment spijt van gehad. Bij de Rabobank zijn ze arrogant, en denken je van alles op te kunnen leggen ("u moet meer geldstroom veroorzaken anders moeten we u rekening afsluiten"). Rot op, ik bepaal zelf wel hoeveel geldstroom ik veroorzaak. Toen ik dat te horen kreeg heb ik diezelfde dag nog een Postbank rekening geopend en toen die geopend was het geld overgeschreven, vervolgens direct mn pas bij de Rabobank ingeleverd en ze het vriendelijke verzoek gegeven deze op een plaats te steken waar het zonlicht nooit zal schijnen }). Nu twee keer de Postbank klantenservice nodig gehad voor een vraagje en ben prima geholpen, en het is nog een gratis nummer ook. Mijn Postbank.nl werkt bij mij ook zonder problemen.

Voor mij niks anders meer dan Postbank :).

edit:

Via Mijn Postbank.nl is het overschrijven van Giro -> Giro ook binnen 10 sec. bij de begunstigde bijgeschreven. Alleen van Giro -> Bank duurt 3~5 werkdagen, maar dat is ook van Bank -> Giro. Ook van Rabobank -> ABN Amro moest ik regelmatig 2~3 werkdagen wachten totdat het op de andere rekening was bijgeschreven. Oftewel: iedere bank houdt geld te lang vast. :(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 115376 op 31-07-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 21:58
Anoniem: 115376 schreef op 31 juli 2004 @ 14:03:
Via Mijn Postbank.nl is het overschrijven van Giro -> Giro ook binnen 10 sec. bij de begunstigde bijgeschreven. Alleen van Giro -> Bank duurt 3~5 werkdagen, maar dat is ook van Bank -> Giro.
Volgens mij begint dat nu minder te worden. Ik heb laatst een bedrag van mijn giro naar de bank overgemaakt voor een Internet-bestelling. Woensdagavond overgemaakt en de volgende ochtend kreeg ik al een bevestiging dat mijn geld ontvangen was. Misschien dat het bij bedrijfs-bankrekeningen sneller gaat? Hoewel dat vroeger ook niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 21:58
Aarsbuds0r schreef op 31 juli 2004 @ 11:41:
Ook heeft (of had, weenie of het nog steeds zo is) postbank een belachelijk aparte chipknip (bij hun heet dat dan weer chipper en zit er een pincode op :S).
Volgens mij zijn die systemen gelijk getrokken. Maar op mijn pas zit helemaal geen chip meer, dus ik zou het je niet kunnen vertellen :) Misschien dat je een aparte pas moet aanvragen bij de Postbank als je je chipknip wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115376 schreef op 31 juli 2004 @ 14:03:edit:

Via Mijn Postbank.nl is het overschrijven van Giro -> Giro ook binnen 10 sec. bij de begunstigde bijgeschreven. Alleen van Giro -> Bank duurt 3~5 werkdagen, maar dat is ook van Bank -> Giro. Ook van Rabobank -> ABN Amro moest ik regelmatig 2~3 werkdagen wachten totdat het op de andere rekening was bijgeschreven. Oftewel: iedere bank houdt geld te lang vast. :(
Dáár heb je gelijk in. Echter heb je waarschijnlijk geen spaar rekening of zo :) iets overboeken van je spaar rekening duurd minimaal 4 dagen. oplichters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:39
Postbank site is nu al een paar dagen vreselijk traag of helemaal niet bereikbaar. Getest bij 2 providers (thuis&werk). Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Twakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:03
Yup, hier is het ook traag (XS4All). Misschien zijn ze met onderhoud bezig.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:09

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

TRON schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:11:
Yup, hier is het ook traag (XS4All). Misschien zijn ze met onderhoud bezig.
Een onderhoud meld je van te voren en je zorgt voor een duidelijke melding als het aan de hand is met een tijdsraming.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Bij mij gaat het gewoon goed zoals gewoonlijk (tweakdsl)
Maar om hiervoor een topic van 2 jaar te kicken :S

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:24

MrSleeves

You'll thank me later.

Kixtart schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:16:
Maar om hiervoor een topic van 2 jaar te kicken :S
Mja, ik dacht ook iets van: 3 dagen niet? Gisteren werkte het prima, en nu is er ook niets aan de hand.
Eergister nog met Planet en gister en vandaag met Netland ook geen probleem..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Recent klaag topic: Landelijke storing Postbank

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 06-10-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Tukk schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

Een onderhoud meld je van te voren en je zorgt voor een duidelijke melding als het aan de hand is met een tijdsraming.
als dat in je SLA staat wel ja wat is jouw SLA me de postbank :p Heb je enig idee wat een hoop extra gezeik dat gaat opleveren van mensen die dan allemaal domme vragen gaan stellen. Ik niet maar het is vast een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Onderhoud op mijn postbank zul je niet snel gaan merken overdag. Onderhoud wordt eigenlijk alleen in het weekend 's nachts uitgevoerd. (In principe tussen 0:00 en 6:00 op zondag ochtend) Moet heel eerlijk zeggen dat ik er geen last van heb, zowel op het werk als op mijn xs4all basic lijntje thuis.

Maar tis wel een erg oud topic wat je naar boventrekt. Nieuw topic was netter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:39
Sorry voor het reageren op een oud topic. Maar het probleem is weer hetzelfde. Ik heb er al sinds woensdag last van.
Link doet het niet?

Twakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 09:40

Vincenz0

Coder

ik werk al poosje met 'mijn postbank', geld is naar abn amro rabobank etc binnen 1 dag overgemaakt hoor!

edit:

had niet gelezen dat dit een enorme topic kick is...

slotje?

[ Voor 27% gewijzigd door Vincenz0 op 06-10-2006 12:20 ]

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Laatst online: 16:56
Ook problemen met de postbank-site
Als ik een tracert doe naar www.postbank.nl krijg ik:
Bezig met het traceren van de route naar mcmwww.lostboys.nl [145.221.53.27]
Kan iemand dat verklaren?
Of is dat "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:42

Neo

De postbank heeft een CNAME record naar dat adres. Maar met dat record zou je nog wel op de site moeten kunnen komen. Al is het iets langzamer door dat record.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Maar het domein lostboys.nl heeft toch niets met de postbank te maken lijkt mij?
Als ik mcmwww.lostboys.nl intik kom ik wel op iets wat op de postbank lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:42

Neo

Lost Boys verzorgt de hosting enz voor de Postbank

http://lostboys.nl/client...s.asp?sort=name&client=16

[ Voor 38% gewijzigd door Neo op 06-10-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Vandaar.
Bedankt voor de geruststelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Fijn dat de postbank zo goed communiceert
http://www.nu.nl/news/842...reft_Postbankklanten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

Nou, ik kan er nog steeds niet bij hoor, ik kom niet eens op de pagina

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STN
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Bij werkt het sinds een paar dagen ook niet meer. Zelfs de normale postbank site is niet meer te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 17:58

Emiel1984

Made in NL

Ben blij dat ik niet in de groep viel die een storing kreeg. Ik kan nog gewoon op de website komen en telebankieren. Vrijdagmiddag ben ik zelfs nog wezen pinnen zonder problemen. Denk dat er dus een server de geest wel zal hebben gegeven. We zullen het in de toekomst wel horen wat er fout is gegaan. Wel vreemd dat sommige mensen niet eens de postbank pagina zelf niet kunnen benaderen. Dat kan haast niet aan de postbank site zelf liggen als andere mensen er wel op kunnen komen.

Ik woon overigens in de gemeente Ede en kon in Arnhem gewoon nog pinnen vrijdag.

@ STN : welke provider heb je dan en in welke regio plaats woon je dan ?

[ Voor 14% gewijzigd door Emiel1984 op 07-10-2006 16:10 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-03 20:11
Hey,

Ik werk voor een grote interprovider. En wij hebben vandaag al een grote hoeveelheid problemen gehoord met de postbank en ook volgens mij de ing. Dus jullie zijn niet de enigste die dit probleem hebben. Wij hebben nog geen oplossing gekregen ervoor maar ik denk dat die er wel binnekort komt.

Groet,

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 23:12
Postbank werkt hier nog gewoon. XS4ALL als provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STN
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Ik zit hier in Beverwijk met Casema als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeYNoX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01 11:40
Ook hier werkt Mijnpostbank al enkele dagen niet,
heb Orange Family, uiteindelijk kom ik wel op de site, maar het is zooo traag dat ik meestal wel een timeout o.i.d. krijg :(

http://www.last.fm/user/ceynox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 09:06

IEF

Why so serious?

Zojuist via 2 verschillende providers geprobeerd, Orange Family en Tiscali.

Orange Family -> trager dan traag.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Tracing route to mcmwww.lostboys.nl [145.221.53.27]
over a maximum of 30 hops:

1    33 ms    39 ms    60 ms  <Thuis Router>
  2    67 ms    79 ms    43 ms  <Orange/Wanadoo Gateway>
  3    63 ms    53 ms    44 ms  V770.dr3-asd5.nl.euro.net [194.134.156.5]
  4    69 ms    61 ms    84 ms  G5-1.cr1-asd5.nl.euro.net [194.134.161.21]
  5    44 ms    80 ms    41 ms  sd-dc2-ias-csg01.nl.kpn.net [195.69.144.144]
  6    70 ms    82 ms    88 ms  asd-dc2-ipc-br02.nl.kpn.net [195.190.227.203]
  7    47 ms   102 ms    94 ms  ut-dc2-ipc-br02.nl.kpn.net [195.190.232.51]
  8    86 ms    92 ms    66 ms  rt-dc2-ipc-br02.nl.kpn.net [195.190.232.62]
  9    75 ms    38 ms    54 ms  rt-dc2-ipc-dr02.nl.kpn.net [195.190.233.49]
 10    91 ms   106 ms    91 ms  rt-dc2-ias-arg17.nl.kpn.net [195.190.227.144]
 11    84 ms    55 ms    37 ms  193.172.170.10

Via Tiscali geen enkel probleem. Snel en responsive.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Tracing route to mcmwww.lostboys.nl [145.221.53.27]
over a maximum of 30 hops:

1     2 ms     1 ms     1 ms   <Thuis Router>
  2    25 ms    24 ms    23 ms  <Tiscali Router>
  3    24 ms    24 ms    24 ms  tiscali.asd.connect.babyxl.net [195.241.3.89]
  4    25 ms    23 ms    24 ms  tiscali.asd.connect.babyxl.net [195.241.3.89]
  5     *       23 ms    24 ms  10ge-2-0-0-25.ams22.ip.tiscali.net [213.200.75.1]
  6    27 ms    24 ms    24 ms  asd-sara-ias-ur10.nl.kpn.net [213.200.75.90]
  7    29 ms    28 ms    28 ms  asd-dc2-ipc-br02.nl.kpn.net [195.190.227.203]
  8    28 ms    28 ms    26 ms  gv-dc2-ipc-cr02.nl.kpn.net [195.190.232.45]
  9    28 ms    29 ms    30 ms  rt-dc2-ipc-br01.nl.kpn.net [195.190.232.58]
 10    28 ms    28 ms    29 ms  rt-dc2-ipc-dr01.nl.kpn.net [195.190.233.41]
 11    28 ms    27 ms    29 ms  rt-dc2-ias-arg17.nl.kpn.net [195.190.227.144]
 12    34 ms    36 ms    36 ms  193.172.170.10
 13     *        *         *

Het lijkt exact via dezelfde route te gaan.Beide KPN eurorings denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35
He, ik heb ook al twee dagen problemen vanaf een wanadoo account. Nu was ik net even bij mn ouders, en daar werkt het gewoon zonder enkel probleem. Ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag, maar het is dus een bekend probleem?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet dat er wat EVPN probs zijn bij KPN Amsterdam, maar dacht dat die gisteren opgelost zouden moeten zijn. Geen idee of de postbankservers in Amsterdam staan of bij ING datacentrum in Rotterdam.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36480

XS4All werkt hier prima richting postbank.nl .

Btw. Postbank en ING bank horen beide bij de ING groep. ( netzoals bv NN en RVS )
Een grote storing die de één treft, heeft een redelijke kans ook de ander te treffen.

@MeNTaL_TO :
Amsterdam heeft al geruime tijd geen hoofddatacentrum voor ING meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 36480 op 07-10-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-05 14:18
Gister hiero Xs4all en mijnpostbank.nl deed het prima, nu vanaf vanochtend direct-adsl van Kpn en nu werkt het voor geen meter meer... af en toe kom ik op de site maar vaker niet! :@

Erg irri omdat ik ff snel wat moet overmaken op het moment...

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58
@Home, Bergen op Zoom...

Vanmiddag werkte hij niet, alleen de frontpage postbank.nl, maar die was verschrikkelijk traag...

Nu werkt mijnpostbank.nl weer wel... Kon ik gelijk zien dat ik vandaag voor het eerst in m'n leven rood sta :X :(
(ach, het is nog geen 50€'s in de min... terwijl er morgen tegen de 500 bijkomt waarschijnlijk, maandag 700 en over 2 weken weer salaris :) )

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Postbank doet het weer. En hoe; alle bedragen die ik dit weekend gepind heb, zijn dubbel afgeboekt.
Binnenkort maar eens gaan polsen bij een andere bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
grr, hier is het ook vreemd, ik ben de 14de wezen pinnen bij de super hier in zwolle, en nu kijk ik bij me rekeningen enzo, en zie ik dat er wel gepint zou zijn bij de super, maar dat het opeens naar een ander rekening nummer is gegaan... (zou kunnen he)

echter, er staat ook voor de 16de (vandaag) op dat ik bij de super gepint zou hebben (met wel het 'echte' super rekening nummer) maar ik kom net uit me nest, en ben helemala niet bij de super geweest! :S

edit: trouwens 2x exact hetzelfde bedrag

[ Voor 98% gewijzigd door BasieP op 16-10-2006 08:41 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Laatst online: 16-04 16:39
Rotterdam hier:
Bedragen die ik afgelopen weekeinde gepind heb, zijn hier ook 2 maal van rekening geboekt.
Hoe dit terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Klantenservice is er van op de hoogte. Het wordt vandaag aangepast (zeggen ze). Vanmiddag nog even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 17:30

S1W

Tja, saldi kloppen ook niet... Maar het is niet dubbel afgescreven van je rekening, er staat een "settlement" tussen van een interne postbank rekening waarop alles verzameld wordt voordat jouw transactie naar de winkel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Laatst online: 16-04 16:39
Rotterdam is het nu hersteld.
Saldi klopt, bedragen normaal 1 maal afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
yup hier klopt het ook weer, beetje raar de transactie van zaterdag (die echt heeft plaatsgevonden) is opeens weg, en die van vandaag (die nooit heeft plaatsgevonden) is bliijven staan

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

S1W schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 08:52:
Tja, saldi kloppen ook niet... Maar het is niet dubbel afgescreven van je rekening, er staat een "settlement" tussen van een interne postbank rekening waarop alles verzameld wordt voordat jouw transactie naar de winkel gaat.
Helaas, mijn storting is er niet 2 keer bij geschreven :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:46
Ik had zaterdag gezien dat ze gister onderhoud gingen plegen aan de site, misschien had het daarmee te maken? Bij mij is in iedergeval niets aan de hand...
Pagina: 1