Toon posts:

xbox .ISO geopent!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje bezig met xbox emulators en .iso's omdat ik nogal wat xbox games gewonnen heb met een ding in de buurt hier. Nu weet ik dus hoe je van een xbox .iso file de .xbe bestanden kunt krijgen en die kun je dus openen met de 'Cxbx' emulator.

Je moet het programma 'C-Xbox tool 2' downloaden. Met dit programma kun je je .iso bestand uitpakken en zo krijg je het bestand 'default.xbe' en deze kun je weer openen met Cxbx emulator en zo ku je het spel opstarten. Halo en turok is mij gelukt! :) Full spectrum warrior doet wel bizar vreemd.

Ik kon dit nog niet tussen de search vinden dus ik dacht post het ff en mss hebben andere tweakers en nog wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

de reden dat je er niks over op de search vind is omdat het illegale praktijken betreft...

kijk, ik heb zelf ook zovaak een xbox iso uitgepakt en ge-ftp'd naar de xdoos, eigenlijk niks bijzonders (er zijn zoveel tools voor). Leuke van die tool waar jij het over hebt is trouwens dat je kan extracten en ftp'en in 1 stap :)

maar de mensen die zich met deze dingen bezighouden weten denk ik wel welke websites ze in de gaten moeten houden, en dat is niet deze :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nooit geweten dat het illegaal is om xbox spellen(orginele dus) op de pc af te draaie. maargoed, dan weet ik dat. Slotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 10:28:
nooit geweten dat het illegaal is om xbox spellen(orginele dus) op de pc af te draaie. maargoed, dan weet ik dat. Slotje :)
kijk als je het org in huis heb, dna zal het geen probleem zijn.
Denk ik .
maar het probleem is dat je online niet kan bewijzen dat je ze echt org heb.
En dat er toch weer mensen zijn die er misbruik van gaan maken.
Dus aan de eene kant zou het mogen maar de andere kant is het weer niet controleerbaar , en dan is het weer ILLIGAAL als je het spel niet ORG heb liggen.

Maar het is van welke kant je er maar tegen aan kijk.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 01:25

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

he, je bent hier onschuldig tot schuld bewezen is :P

dus bewijzen jullie maar dat hij ze niet legaal heeft :+

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 31-07-2004 11:30 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
BruceLee schreef op 31 juli 2004 @ 11:29:
he, je bent hier onschuldig tot schuld bewezen is :P

dus bewijzen jullie maar dat hij ze niet legaal heeft :+
Ik zeg niet dat hij schuldig is, maar ik zeg alleen dat andere er wel misbuik van gaan maken.
En dat willen ze ergens ook wel voor komen hier op GoT.
Maar ik denk dat de modje het wel best vinden want er zit nog geen slot op deze topic.
Dus het zal wel goed zijn.

Ontopic maar het is best wel handig als je een Xbox heb staan , en een leuke pc.
Want als je dan een keer niet op je X box kan spelen dan kan je altijd nog de PC pakken.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 10:28:
Dat is het ook niet, lees de Spielerij - Games & Discussies FAQ er maar op na (iets wat een aantal mensen die hier gereageerd hebben dringend moeten doen, eigenlijk). Emulators zelf zijn niet illegaal; het verspreiden van ROMs/ISOs wel.

Het topic kan dan ook prima een plaatsje vinden op GoT. Het enige wat nog wel beter kan is de startpost. Het is nu wel informatief, maar er staat geen informatie over de emulator zelf: Hoe gebruik je hem, waar kan je hem halen, een lijstje van spellen die wel / niet werkend zijn volgens mensen etc. :)

Toch doe ik het topic dicht, omdat het niet helemaal lekker loopt. Misschien dat xRave een nieuw topic zou willen maken met meer info.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.