Ik heb een P3 500 hoe kan ik deze goed over klokken met de bus kan ik 50 mhz hoger.
Help me ik wil nog hoger.
Help me ik wil nog hoger.
Verwijderd
Op dinsdag 26 december 2000 12:34 schreef SilverForce het volgende:
P3 500 512 cash
192 mb intern
Asus P3B-F
Ik heb hem net ff op 600 gehad alleen toen kreeg ik vage dingen in beeld in win Me
Help
Heb je het voltage al wat opgekrikt ?
Verwijderd
Probeer 2,05 of 2,1 volt maar eens.SilverForce schreef het volgende:
Nee ik heb nog niks aan het voltage gedaan waar moet ik hem opzetten?
Verwijderd
Verwijderd
Euhm, je zit op je werk ...Op woensdag 27 december 2000 10:23 schreef Knightwolf het volgende:
Ik heb (op m'n werk, boeieuh) een Asus P3B-F met Intel PIII 500 Coppermine (FCPGA) en die draait MOEITELOOS op 120 MHz FSB, daar staatie dan ook al MAANDEN op. Deze computer wordt als NetwerkServer gebruikt en staat NOOIT UIT !!dus 24 Uur per dag
grazen met dat ding
Ik kan hem nog op 124 MH FSB zetten (668 MHz) en dan Boot Windows ook nog zonder problemen, maar 133 MHz FSB kannie niet meer aan, Windows boot dan niet meer.
En gek genoeg: met standaard 500 MHz wordtie nauwelijks minder heet dan met 600 MHz, en de koeling is bar slecht! Op 600 MHz met volle belasting gestressed meten hij staat continu rond de 59°C en is desondanks RETE-Stabiel!
Nee helemaal niet. Wat boeit dat nou? Heel dat ding is onder mijn Eigen Beheer!Op woensdag 27 december 2000 10:36 schreef Serum het volgende:
[..]
Euhm, je zit op je werk ...
Je gaat de netwerkserver overklokken en er een koe op installeren ?
Lekker ventje ben jij zeg.
Ben je tegen een deur aan gelopen ofzo ?