Toon posts:

laptop lcd op gewoone pc

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ha,
ik wil graag mijn laptop lcd op mijn desktop pc aansluiten nu wil ik dat mijn laptop compleet in elkaar blijft zitte en het gewoon blijft doen ik die een betere oplossing dan een ander oud scherm kopuh of zelfs een nieuwe 15' tft ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem! ik heb de search al gebruikt niks gevonden alleen maar slopuh kan ik wel maar de laptop is niet helemaal van mij en me pa vind het niet goed als ik hem sloop dus help mij hardware / of software niet iets met vnc slechte beeld kwaliteit. :(

ik hoop dat jullie een oplossing hebben >:)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Er is geen andere oplossing dan een software oplossing.
gebruik de volgende keer komma's en punten in je posts aub!

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

TS: totaal onduidelijke post.... :?

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:09
Volgens mij wil hij dualscreenen met een laptop ipv extra monitor zonder de laptop uit elkaar te halen. Maar zo goed ben ik ook weer niet in het ontcijferen van digitaal spijkerschrift.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

denk niet dual-screenen, eerder het scherm van de laptop aansluiten op de pc, ZONDER de hele laptop te hoeven slopen, gezien de laptop niet helemaal van hem is, en zijn vader dit ook geen goed idee vind. Hij vind dat een betere oplossing dan een oud scherm te kopen, of zelfs een 15 inch lcd...

ofzo

oplossing: als je laptop een tv-in, heb je nog kans.. zo niet, dan gaat het dus niet echt lukken zonder de laptop te "slopen"

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 31-07-2004 01:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
nee de laptop is een ou beestje en hij heeft geen tv-in maar is er dan een andere mogelijk heid om hem als 2e scherm te gebruik>?. zonder hem uit elkaar te slopen!

Verwijderd

Nee ;)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:14
Remote desktop?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 15:38

stefklep

((Stefklepje))

Ik krijg zo en regelmatig email's zdnet. En daar zag ik laast zo'n progamma opstaan waar je het mee kan doen via het netwerk.
Ik kan helaas niet zo op de naam koomen. Zal straks even kijken of ik het nog kan vinden. Ik heb het tijdelijk uitgeprobeerd en werkte perfect. Mischien eens een idee op die website te kijken.

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 15:38

stefklep

((Stefklepje))

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:22
Een laptop is daarvoor niet gemaakt... De andere kant op wel, lijkt me dus hardwarematig niet mogelijk ;)

Whoop!

Verwijderd

Met een soort tussenstekker lukt het wel, zijn wel dure dingen :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Op GoT word je geacht eerst zelf op zoek te gaan voordat je een topic opent. Een laptop scherm aan een PC koppelen werd lang tijd voor onmogelijk gehouden, maar het is een paar tweakers (met een waslijst aan mits-en en maar-en) gelukt met bepaalde videokaarten en bepaalde schermen. Doe dus even zelf de moeite te zoeken- dan zul je ook vinden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 31-07-2004 16:29 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.