Toon posts:

Gordian.Knot.Codec.Pack.1.7 = corrupt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej
Heeft iemand het Gordian.Knot.Codec.Pack.1.7 al gedownload van doom9.org?
Misschien heeft iemand hetzelfde probleem als mij. Sinds ik het codec pack geinstalleerd had, kon ik geen divx meer afspelen met windows media player 9. 8)7 Nadat ik het pack geuninstalleerd had, was het probleem verdwenen. Heeft iemand ditzelfde probleem (gehad) ?

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 02:23

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

In plaats van een codec pack te installeren kun je veel beter de codecs los installeren. Als je de volgende codecs installeert kun je bijna alle films afspelen :

Divx
Xvid
Ac 3filter
Divx audio
i263
smr patch
( ffdshow )

De kick van Electric!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:01
DivX audio? Nog nooit van gehoord? :o Verder zou ik aanraden alleen XViD, AC3 Filter, een MPEG2 codec voor eventuele (S)VCD's te installeren. (XViD speelt tegenwoordig ook DivX af. :))

Je zou ook ffdshow kunnen installeren i.p.v. XViD (heb je ook meteen MPEG2), maar die heeft nogal problemen met XViD 1.01.

[ Voor 4% gewijzigd door Billie op 31-07-2004 00:15 ]

• Ossenaar

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Billie schreef op 31 juli 2004 @ 00:15:
DivX audio? Nog nooit van gehoord? :o
Type eens in google in : Divx audio en klik eens op de eerste hit

Het is een soort gehackte windows media codec zodat je geluid van oudere divx films enzo kunt afspelen. Als je mediaplayer automatisch laat updaten download hij die codec wel maar kan hij hem niet installeren. Met deze codec heb je daar geen last van :)

De kick van Electric!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Mensen kunnen het wel blijven adviseren: Gebruik geen codec packs en geen WMP.

• Ossenaar

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

SSH schreef op 31 juli 2004 @ 01:04:
Mensen kunnen het wel blijven adviseren: Gebruik geen codec packs en geen WMP.
Hou het gewoon bij wmp 6.4 ;)

De kick van Electric!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ossenaar schreef op 31 juli 2004 @ 01:08:
[...]

Hou het gewoon bij wmp 6.4 ;)
Is die spyware vrij dan? De huidige versies houden bij welke muziek/films je allemaal afspeeld.

• Ossenaar

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

SSH schreef op 31 juli 2004 @ 01:13:
[...]

Is die spyware vrij dan? De huidige versies houden bij welke muziek/films je allemaal afspeeld.
Vink dan ook bij het installeren van wmp 9 aan dat hij de lijst van laastgeopende bestanden niet vult ......

En 6.4 is gewoon lekker licht zonder alle franje en rotzooi net zoals win2k te vergelijken is met winxp ;)

De kick van Electric!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Fludizz gebruikt sinds jaar en dag het Kazaa-lite-codec-pack op WMP6.4
Daar bij de installatie vink ik meestal het meeste uit, en hier en daar een optie aan of uit, afhankelijk van of het gebruikt gaat worden of niet.

Ik heb verder diverse codec-packs getest en met de meeste was er wel een of ander vervelend probleem. Vandaar dat ik tegenwoordig enkel nog het huidige codec-pack gebruik.
Pagina: 1