Afgelopen week heb ik een Linksys wifi setje gekocht bij www.routershop.nl. Nu blijkt dat na een week van proberen dat het kaartje niet compatible is met een Fijitsu Siemens laptop. Het kaartje werkt voor de rest perfect als je hem in een andere laptop stopt. Het is overigens allemaal na gelopen met servicedesken van Linksys en Fijitsu Siemens. Ik dacht dus dat ik het kaartje wel zou kunnen ruilen bij de netwerkshop omdat hij niet werkt. Maar daar zeggen ze dat ze hem niet zo kunnen omruilen. Ik kan hem wel terug sturen om geld terug te krijgen, maar moet dan wel 20 euro aan stockingskosten betalen. Een andere optie zou zijn dat ik korting krijg op een nieuw te kopen netwerk kaartje. Ik zelf dacht eigenlijk dat het wel logisch zou zijn dat ik mijn geld terug zou krijgen of dat ik zonder kosten het kaartje kan ruilen. Hebben andere mensen hier ervaringen mee? De servicedesk van Linksys zegt dat je al je geld terug moet krijgen. Hij geeft aan dat je zowiezo een afkoelingsperiode hebt van 2 weken en op europees niveau zelfs van een maand. Netwerkshop zegt dat zodra de sealing is verwijderd dit niet meer op gaat.
Een beetje strooien met termen als "consumentenbond", "ombudsman", "Kassa!" wil wel eens helpen.
Maar natuurlijk alleen doen als je er echt niet uit komt met die mensen en ze blijven volhouden.
Maar natuurlijk alleen doen als je er echt niet uit komt met die mensen en ze blijven volhouden.
[ Voor 11% gewijzigd door max op 30-07-2004 22:44 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
wtf heeft het merk laptop te maken met de compabiliteit van een AP? Sorry maar we zijn hier Tech forums en niet de Ombudsman.
Neem eens de FAQ Network Troubleshooting door voordat je een post maakt. Aan je start post hebben we nl totaal niks, of wil je niet geholpen worden?
Verder denk ik dat je probleem wel op te lossen is. Niet compitabel lijkt me erg lastig met prodcuten die je nieuw hebt gekocht. Alls gaat nl via standaard protocollen.
Neem eens de FAQ Network Troubleshooting door voordat je een post maakt. Aan je start post hebben we nl totaal niks, of wil je niet geholpen worden?
Verder denk ik dat je probleem wel op te lossen is. Niet compitabel lijkt me erg lastig met prodcuten die je nieuw hebt gekocht. Alls gaat nl via standaard protocollen.
[ Voor 23% gewijzigd door SSH op 31-07-2004 01:01 ]
offtopic:
sorry was een qoute ipv een edit......Ik beloof dat ik nu ga slapen
sorry was een qoute ipv een edit......Ik beloof dat ik nu ga slapen
[ Voor 84% gewijzigd door SSH op 31-07-2004 01:00 ]
Ik heb een WPC54G en een WRT54G en die WPC is toch echt een pccard voor de laptop hoor....SSH schreef op 31 juli 2004 @ 00:56:
wtf heeft het merk laptop te maken met de compabiliteit van een AP? Sorry maar we zijn hier Tech forums en niet de Ombudsman.
[ Voor 74% gewijzigd door Fairy op 31-07-2004 01:15 ]