via een actie van Dell heb ik laatst een printer gekocht, een Dell 720. niet te verwarren met de HP720. paar dagen geleden kreeg ik de printer, print goed en werkt verder OK, maar nu zit ik met een probleem. dell is niet gek en heeft trial inkt patronen meegelevert, en die zijn dus snel leeg. nou kan ik wel inkt gaan kopen @ 50 euro voor black en color samen, maar daar heb ik geen trek in. ik weet ook wel dat dat de actie van dell is want de printer is goedkoop en de inkt is duur, net zoals zoveel merken.
mijn vermoeden bestaat dat deze dell 720 geen dell printer is, maar een lexmark met een dell stickertje erop. toen ik ging snuffelen in de bestanden die op de meegeleverde cd stonden, vond ik namelijk teveel bestandsnamen die met LEX begonnen. nu heeft er een tijd geleden ook zoiets op de t.net FP gestaan dat dell dit door lexmark liet maken.
dus nu wil ik weten, is het mogelijk de patronen bij te vullen van dell 720's? ik zie bij mijn gebruikelijke inkt-refill-verkopers geen dell printers staan, wel de gebruikelijke hp's en epson's en dat soort merken.
Een paar picjes van de printer waar het hier over gaat:

mijn vermoeden bestaat dat deze dell 720 geen dell printer is, maar een lexmark met een dell stickertje erop. toen ik ging snuffelen in de bestanden die op de meegeleverde cd stonden, vond ik namelijk teveel bestandsnamen die met LEX begonnen. nu heeft er een tijd geleden ook zoiets op de t.net FP gestaan dat dell dit door lexmark liet maken.
dus nu wil ik weten, is het mogelijk de patronen bij te vullen van dell 720's? ik zie bij mijn gebruikelijke inkt-refill-verkopers geen dell printers staan, wel de gebruikelijke hp's en epson's en dat soort merken.
Een paar picjes van de printer waar het hier over gaat:
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.