Toon posts:

Gewicht Zalmann + sjouwen met kast

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een zalmann 7000 te kopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/upload/product/7000a_cu_f.jpg

Hij weegt alleen een slordige 750 grammen.
Mijn vraag is nu: Kan mijn p4p800 mobo van asus deze cooler op zijn plaats houden als ik met men kast ga sjouwen??
Het zou slordig zijn als die koeler van m'n mobo afdondert

heeft iemand ervaring met deze cooler?
is ie makkelijk te installeren?

groet
Rick

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Haal je hem toch er af of vervoer je de kast op zijn kant? :)

Oh ja: welkom op GoT!
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren :>

[ Voor 41% gewijzigd door PcDealer op 30-07-2004 19:19 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hoaxbe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 11:18

Hoaxbe

Revived his 9500

Makkelijk te installeren? Die koelers van Zalman zijn echt supermakkelijk te installeren. Je mag alleen geen twee linkerhanden hebben, maar als Tweaker heb je daar geen last van, toch?

Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
Mijn 6500 weegt 900 gram, het voordeel van de pentium 4 socket is dat hij er goed en stevig inzit. En hangt dus niet (zoals bij een amd socket a zonder de 4 gaten) aan 1 klein stukje plastic zeg maar.

Mijn kast sleep ik overal naartoe, nooit geen gezeik mee gehad, enige waar je mee op moet passen is dat je hem dus het best plat kan vervoeren, dus moederbord beneden, en niet moederbord boven :).

Verwijderd

Topicstarter
Hoaxbe schreef op 30 juli 2004 @ 19:19:
Makkelijk te installeren? Die koelers van Zalman zijn echt supermakkelijk te installeren. Je mag alleen geen twee linkerhanden hebben, maar als Tweaker heb je daar geen last van, toch?
ik bedoelde dit meer in de zin van 5 minuten werk of een half uurtje als het moeilijk is.

de verkoper in de winkel zegt dat ie echt heel veel stiller is dan andere coolers, m.n. de boxed coolers. Heeft iemand deze ervaring ook.
Naast het oog, wil het oor ook wat, of course

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

rickyb, zie onder andere Zware cooler, transport nagenoeg onmogelijk? die je met de search had kunnen vinden ;) Waar het op neerkomt is dat je rustig met die kast moet doen, dan komt dat wel goed. 'Snel' vervoer in de auto bv moet je gewoon op z'n kant liggen, met het mobo aan de 'onderkant' zeg maar :)

Overigens is over die koeler ook een heel topic: Zalman CNPS7000A-AlCU komt eraan? , die staat bordevol info en gebruikerservaringen. Het lijkt me dat je daarmee wel uit de voeten kunt, dus ik doe deze dicht. Volgende keer dus eerst zoeken, en als je het nog niet kan vinden, dan pas een duidelijk topic openen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Remy op 30-07-2004 19:27 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.