Wat te doen met Firefox geblaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik begin me een beetje te ergeren aan alle kinderen die Firefox gebruiken. Althans, diegene die menen dat ze daar een superstoere bink mee zijn, en dat ook zonodig in ELK topic dat maar in de VERTE iets met IE te maken heeft moeten gaan rondblaten.

Zo ongeveer elk topic over IE bevat voor 1/3e de kinderlijke meldingen dat Firefox beter zou zijn (denken ze dan)... het verziekt bij voorbaat het hele topic.

Kan hiervoor niet iets in de FAQ/policy worden opgenomen? 1x zoiets: dag ban, 2x week ban en bij 3x een permban oid?

Laat die kindjes dan een eigen site oprichten (www.ikbenstoer.net oid), en daar alles volspammen.

Ben ik hierin de enige, of hoe zit het?

En dan doel ik op reacties als dit kindje en andere postings in die 'stijl'.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik treed je bij wat betreft deze post en dergelijke andere posts

Dat heeft echter niet zozeer te maken met het firefox-geroep, maar vooral met de manier waarop het gemeld wordt

Iemand die op een rationele manier meldt dat een alternatieve browser bepaalde voordelen kan bieden (en liefst vermeld welke voordelen dat zijn) op een moment dat dit relevant is bij de nieuwsposting kan natuurlijk perfect, dat spreekt voor zich

Bij elk IE-lek gaan roepen "gebruik toch lekker firefox" en dergelijke mogen mijns inziens met een troll gemodereerd worden

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ok, zolang het onderbouwd is, kan het nog, of is het iig niet zo erg.

Maar meestal zijn het niet meer dan one-liners, of zelfs een zielige URL.

En iets als
Hoe meer ik van dit soort dingen lees, hoe blijer ik wordt dat ik gewoon Firefox gebruik.
voegt imho niet iets nuttigs toe. Dit zou wat mij betreft dus gewoon naar de -1 Troll mogen (het is immers een troll in deze form).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Ik ben het voor de verandering eens eens :? met Wildhagen.

Ook op het forum wil het regelmatig voorkomen en dan vooral bij websites met filmpjes oid die het niet doen in mozilla / firefox. Zeer irritant.

Overigens is een ban wat zwaar, maar modden richting - 1 is niet zo verkeerd me dunkt.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het simpelweg blaten dat Firefox beter is dan IE is overbodig, maar geen troll of flamebait. Mijns inziens dus een 0, en geen -1. Er moet al iets beledigends jegens IE worden gezegd voor ik het een -1 vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die opmerkingen hang ik eigenlijk per direct al een troll aan als beoordeling. Ze dragen niet toe aan de informatievoorziening betreffende het onderwerp, en de persoon in kwestie geeft alleenmaar aan dat hij een ander merk gebruiken, ... nou leuk ik gebruik eigen huis merk toiletpapier. De opmerkingen komen ook echt over als "anananananaa" en vat ik op als uitlokking.

Zolang ze niet met argumenten gebaseerd op feiten komen, gaat mijn troll filter erop.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

^^^with Gordijnstok, met het verschil dat ik er meer een flamebait in zie.

Overigens is meneer het er niet mee eens gezien zijn edit:
Thanx voor alle troll mods. Ik probeer alleen maar aan te geven dat er meer is als Internet Explorer. En ik haal helemaal Internet Explorer niet expliciet naar beneden met deze post.
[Reactie gewijzigd door BlackMeTaL]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, post ik eens een reactie wordt er gelijk een heel topic voor geopend :)

Maar wat een zielig gedoe hier zeg, waar is jullie humor gebleven? Je kan mijn post ook opvatten als "grappig" als je de informatie van dat er meerdere (eventueel betere) browsers zijn er niet uit haalt. Menigeen op deze aardbol denkt dat internet gelijkstaat aan Internet Explorer :)
Gelijk wordt ik ook uitgemaakt voor een kind die stoer wil doen... Juist, ik zeg alleen maar dat ik blij ben.

En een ban voor een simpele mening? Kom op zeg, ik heb niks verkeerds gezegt over Internet Explorer, dat doet de inleidende tekst wel voor mij.

Hoerbij modereer ik de post van wildhagen als "overbodig" :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Misschien vond jij het wel grappig, maar bij 50 keer per week hetzelfde 'grapje' lezen ga je toch al snel van :D naar :{ naar :(.

Imo vallen posts zoals "ik gebruik lekker firefox" in dezelfde categorie als "Intel sucks" en "Linux rulez".

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wilde je met je reactie bereiken vraag ik me af? Moest je gewoon kwijt dat je FireFox gebruikt?

Je geeft verder geen enkel argument waarom je het gebruikt, alleen baf "ik gebruik firefox al".

Wat denk je dat mensen daar voor score aan moeten hangen volgens jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 21:47:
Geweldig, post ik eens een reactie wordt er gelijk een heel topic voor geopend :)

Maar wat een zielig gedoe hier zeg, waar is jullie humor gebleven? Je kan mijn post ook opvatten als "grappig" als je de informatie van dat er meerdere (eventueel betere) browsers zijn er niet uit haalt. Menigeen op deze aardbol denkt dat internet gelijkstaat aan Internet Explorer :)
Gelijk wordt ik ook uitgemaakt voor een kind die stoer wil doen... Juist, ik zeg alleen maar dat ik blij ben.

En een ban voor een simpele mening? Kom op zeg, ik heb niks verkeerds gezegt over Internet Explorer, dat doet de inleidende tekst wel voor mij.

Als je nou de enige was die het poste kan ik me nog iets bij voorstellen dat het een beetje overbodig is om zo streng te zijn. Maar helaas je bent niet de enige en dit topic gaat NIET over jouw, maar over de pro-firefox-one-liners in het algemeen, jouw berichtje is als voorbeeld genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

Maar wat een zielig gedoe hier zeg, waar is jullie humor gebleven?
Die was bij de 30576e posting over firefox in een topic over IE met het badwater weggespoeld, rechtstreekshet riool in.

Overigens is dit geen humor, maar een troll. Word nogal eens verward.
Je kan mijn post ook opvatten als "grappig" als je de informatie van dat er meerdere (eventueel betere) browsers zijn er niet uit haalt. Menigeen op deze aardbol denkt dat internet gelijkstaat aan Internet Explorer :)
Woehahha? Grappig. Sorry, maar het stukje dat je hier type (wat ik dus quote), dát is grappig. Je post op de FP niet.

De hele wereld weet al dat er andere browsers zijn, daar hoef je echt niet voor de 10.548e keer iemand op te wijzen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wouter Tinus,Sybr_E-N
Ok, ik zal niet meer blaten over Firefox. :)

@wildhagen
Mod naar "overgewaardeerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nee Blackmetal, niet speciaal voor jou, maar voor de meute die het steeds opnieuw nodig vind om hun 1337 5k1lzZ d.m.v. vergelijkbare reacties wereldkundig te maken.
En dat gaat op den duur vervelen als dat slechts als losse kreet plaatsvind.

Overigens hoef je je niet onmiddelijk druk te maken als iemand een ban als oplossing voorstelt, dat gebeurt niet zomaar.

[pre-edit]
botoo loopt weer eens achter de fanfare aan :+
[/pre-edit]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens hoef je je niet onmiddelijk druk te maken als iemand een ban als oplossing voorstelt, dat gebeurt niet zomaar.
Agreed, maar ik erger me eraan als iemand bij een relatief onschuldige post gelijk er een ban op wil zetten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:13

MrScratch

I am rubber, you are glue

Kom op mensen, daar is het moderatie-systeem toch voor bedacht? Ik kan ook wel voor een ban gaan roepen voor alle Windows adepten die bij elk linux bericht maar gaan blaten dat linux niet gebruiksvriendelijk is en dat het alleen voor gekke nerds is. Daar wordt ik nou vreselijk moe van. Vooral omdat drie kwart van die mensen die zo gek zijn op Windows die al jaren jatten van de producent.

Dus als jullie er moe van worden, mod het dan gewoon omlaag. Deze mensen uitschelden voor kindjes zoals de TS doet, vind ik nogal ...... eeeeh ..... kinderachtig. :)

offtopic:
Ikzelf hoop dat alleen maar meer mensen Firefox gaan gebruiken om de simpele reden dat als er bijvoorbeeld 20% van de mensen Firefox gebruiken, dat website bouwers weer rekening moeten gaan houden met de standaarden. Kan iedereen, zowel IE als Firefox liefhebbers weer op dezelfde manier bij alle sites komen. Maar dat zal helaas wel een utopie blijven voorlopig.

[ Voor 17% gewijzigd door MrScratch op 30-07-2004 22:52 . Reden: Dubbelpost getrashed. Thanks botoo! ]

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

MrScratch schreef op 30 juli 2004 @ 22:44:
Damn, nou staat mijn bericht dubbel erin. Hoe kan dat nou? Stomme Firefox ook.
Nah, dat willen we niet op onze geweten hebben he? ;)
* dubbel trashed *

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 22:21:
[...]

Agreed, maar ik erger me eraan als iemand bij een relatief onschuldige post gelijk er een ban op wil zetten. :/
Dit forum bestaat bij de gratie van het feit dat iedereen een ander gevoel voor relativiteit heeft. Weet je meteen waarom er hier serieus over dit soort dingen gepraat wordt: wat de ene leuk vindt, is de ander een gruwel.

Ik stoor mij in deze aan drie zaken. Ten eerste aan de toon van wildhagen. Ja, ik ben 'm wel van je gewend hoor wildhagen ;) maar je ziet: nu de door jou zogenoemde "kindjes" lezen wat je over ze schrijft, wordt er teruggeflamed. Dat is jouw schuld, ook die "kindjes" maken deel uit van de community. De opmerking over relativiteit mag ook jij je aantrekken, ik zag graag dat je af en toe wat minder morele superioriteit tentoonspreidt. Is ook een stuk effectiever.

Ten tweede aan dat terugflamen. BlackMetal: als iemand een troll plaatst of lijkt te plaatsen, is het altijd van het grootste belang daar niet op te reageren (lees dit maar eens. Beter: hang het boven je bed). Als je op de FP een modbreak voor je kiezen krijgt en er wordt naar aanleiding van (en niet: over) dat incident hier een draad geopend, dan mag je best even nadenken over het waarom: er zijn blijkbaar mensen die zich hier aan storen.

In plaats van constructief mee te denken ga je dan (nadat je eerst even het hele forum in twijfel trekt en zielig en humorloos noemt, en bedankt :() volstrekt nutteloze -1-opmerkingen richting wildhagen maken. Je hebt zowel op de FP als hier moderators in alle soorten en maten, en als je er toevallig één ontmoet die dít gedrag wél ziet als een open sollicitatie naar een ban, dan moet je niet raar opkijken. Ik vind het iig knap onredelijk gedrag - je ziet aan de reakties dat wildhagen's frustratie door veel mensen gedeeld, maar door evenveel mensen anders wordt beoordeeld. Nogmaals: daar is dit forum dus voor bedoeld.

En ten derde deel ik wildhagen's zorg over deze trend. Ik zie het zelf ook en stoor me er ook aan. Het is ondertussen goed gebruik (meen ik dan :)) dat in MS-draadjes posts met een (soms wel maar meestal) on-onderbouwde "gebruik dan ook Linux!" glashard op troll worden gezet (mutatis mutandis geldt dat natuurlijk ook voor linuxdraadjes :)). Bij een discussie over iets specifieks MS'erigs voegt zoiets per definitie niets toe, en tot overmaat van ramp lokt het reakties uit van mensen die hun tijd wel beter kunnen gebruiken - zo'n beetje de definitie van een troll.

Dit postgedrag is daar volledig mee te vergelijken, ben ik met Wouter Tinus eens. Een ban lijkt me volstrekt buiten de orde (leest allen de TMF FAQ nog maar 'ns over, ook goed om af te koelen :P) , maar een -1 troll is wel het hoogste - met flamen heeft het imo minder of niets van doen. PM lijkt me al best al kunnen.

Ik ben het overigens wel met BlackMetal eens dat als tien users "Firefox!" roepen, dat per individu relatief onschuldig is - maar als trend is het wel iets waar imo tegen opgetreden moet worden.

En als het even kan, hard.

[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 30-07-2004 23:08 . Reden: typo's ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
wildhagen schreef op 30 juli 2004 @ 18:03:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik begin me een beetje te ergeren aan alle kinderen die Firefox gebruiken. Althans, diegene die menen dat ze daar een superstoere bink mee zijn, en dat ook zonodig in ELK topic dat maar in de VERTE iets met IE te maken heeft moeten gaan rondblaten.

Zo ongeveer elk topic over IE bevat voor 1/3e de kinderlijke meldingen dat Firefox beter zou zijn (denken ze dan)... het verziekt bij voorbaat het hele topic.

Kan hiervoor niet iets in de FAQ/policy worden opgenomen? 1x zoiets: dag ban, 2x week ban en bij 3x een permban oid?

Laat die kindjes dan een eigen site oprichten (www.ikbenstoer.net oid), en daar alles volspammen.

Ben ik hierin de enige, of hoe zit het?

En dan doel ik op reacties als dit kindje en andere postings in die 'stijl'.
Nee je bent niet de enige.
Dacht dat ik het nooit zou kunnen zeggen, maar ik ben het met je eens wildhagen!
Ik wordt ook niet goed van al dat geblaat dat FF beter is. Probeer maar eens een negatieve ervaring in het FF topic te zetten. Terwijl het een topic over ervaringen is. Dat kan niet, dat ligt aan jou, of aan je systeem.. Alleen maar FF rulez.
FF is misschien wat minder spyware gevoelig, maar dat komt met consequenties. Als je op dezelfde manier sites wil bekijken als dat met IE kan, wordt FF ook een heel stuk gevoeliger voor spyware, omdat je dan toch al de plugins moet installen.

En iedereen maar roepen dat het zo geweldig is. Lijkt inderdaad wel of het stoer is om FF te draaien. Kijk mij, kijk mij... ik draai FF!! Ik ben l33t! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromeo
  • Laatst online: 10-09 10:17

Jeromeo

Let's get loud

Yoeri schreef op 30 juli 2004 @ 18:07:
Bij elk IE-lek gaan roepen "gebruik toch lekker firefox" en dergelijke mogen mijns inziens met een troll gemodereerd worden
Ben ik het mee eens. Alleen als ik zie dat de totaalscore van zo'n bericht met "interessant" toch op +1 uitkomt loop ik bij het uitdelen van een "Troll" het risico ruzie te krijgen met het metamodje en loopt mijn penalty ratio op.
Komt bij dat imho een bericht waarin iemand via een edit reageert op de moderaties sowieso nooit boven de 0 uit zou mogen komen.

Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap de link met stoer doen niet :? of is het misschien om dit soort mensen in een hokje te stoppen dat als we het dan over 'stoer' hebben dat we dan de mensen bedoelen die firefox ophemelen? kan natuurlijk wel zo makkelijk...

afijn als een reactie je niet bevalt mod je het gewoon omlaag, als je onterecht omlaag mod krijg je er strafpunten voor dacht ik en als je helemaal niet dat soort reacties wilt zien dan vertrouw je op de mede mods en zet je de reactie niveau wat hoger ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Jeromeo schreef op 31 juli 2004 @ 03:20:
Alleen als ik zie dat de totaalscore van zo'n bericht met "interessant" toch op +1 uitkomt loop ik bij het uitdelen van een "Troll" het risico ruzie te krijgen met het metamodje en loopt mijn penalty ratio op.
Tja, als iedereen er zo over denkt hebben we allemaal een penalty ratio van 0 en een ongemodde FP ;) Je kan het ook zo zien: als je penalty ratio hoog is, ben je in staat om onafhankelijk van de kudde zelfstandig tot een oordeel te komen :P Even los van het feit dat de invloed van een enkele al dan niet onterechte moderatie klein is, los van het feit dat er praktisch nooit iets met dat cijfertje gebeurt omdat het alleen geschikt is om mensen die alleen maar trolls uitdelen af te stoppen: als je je er serieus zorgen over maakt (en als DPC'er weet ik hoe belangrijk statistieken zijn :)) gebruik je de "overgewaardeerd"-tag. FiPo kan in dit geval ook nog verantwoord worden.
Komt bij dat imho een bericht waarin iemand via een edit reageert op de moderaties sowieso nooit boven de 0 uit zou mogen komen.
Mjah, het is geen absolute wet maar wel een goeie rule-of-thumb. In elk geval vind ik het verbazend dat BlackMetal's post, die voor 90% bestaat uit PM-opmerking en gebitch over de moderaties en voor het restant uit een omstreden en overbodige opmerking, nog zo prominent in beeld staat.
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 03:28:
snap de link met stoer doen niet :?
Eigenlijk vrij eenvoudig: mensen die prat gaan op het gebruik van FF, willen soms graag de indruk wekken dat hun keuze er één van superieur technisch inzicht is. De keuze wordt volgens mij echter (in elk geval door de gebruikers die de besproken oneliners op de FP dumpen) gemaakt om zich te onderscheiden van de massa; er zijn tenslotte óók veel redenen (economisch, praktisch én technisch) om juist wel IE te gebruiken. Juist daarom is een onderbouwing wel het allerminste wat een pro-FF-post nodig heeft.

offtopic:
En ja, ik ben me bewust van het feit dat ik het tegendraads modden impliciet met FF-gebruik vergelijk :D

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Eigenaardig trouwens dat alleen gebruikers van Firefox steeds weer benadrukken dat hun browser beter is dan IE. Andere browsers zoals Opera en Mozilla zijn ook immuun voor de IE-lekken, maar de gebruikers dáárvan hoor je er nooit over blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 18:02
[...]
Ik neem aan dat je hiermee bij negatieve edits op de moderaties bedoeld? Ik bedoel ik kan me zo voorstellen dat een poster de post edit met de melding, van ja sorry en de boel rechttrekt.

Afijn verder begrijp ook ik niet wat gebruik maken van FF nu voor stoerheid meebrengt. Zoals ik het zo lees kun je dan al het gebruik wat niet windows is (lees microsoft) bestempeld wordt als stoerdoenerij. Dus alle Linux, MAC,etc gebruikers zijn dat per definitie dan al :?

Afijn om op het topic terug te keren...daar ben ik het wel mee eens. Je ziet vrij regelmatig dat iemand ergens een probleem ondervindt en dan wordt er vaak een ander product gesuggereerd te gebruiken met de nasmaak dat je eigenlijk niet slim bent dat je het product uberhaupt nog/al gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
polaris schreef op 31 juli 2004 @ 08:15:
Eigenaardig trouwens dat alleen gebruikers van Firefox steeds weer benadrukken dat hun browser beter is dan IE. Andere browsers zoals Opera en Mozilla zijn ook immuun voor de IE-lekken, maar de gebruikers dáárvan hoor je er nooit over blaten.
Dit komt omdat Firefox een stuk toegankelijker is voor het populaire publiek. Zelfs mijn baas draait FireFox :|
En dan maar blaten he....

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

[...]

Ben ik het mee eens. Alleen als ik zie dat de totaalscore van zo'n bericht met "interessant" toch op +1 uitkomt loop ik bij het uitdelen van een "Troll" het risico ruzie te krijgen met het metamodje en loopt mijn penalty ratio op.
Buiten dat om hoef je voor de emtamodbot sowieso niet te vrezen. Op grond daarvan gebeurt er niet zo veel. Vaak zijn het opvallende mismoderaties die door powermods getracked worden op grond waarvan iemand aangesproken wordt.. Daar staat het botje volledig buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Het simpel blaten dat Firefoz beter is, is natuurlijk stom, want opera is het beste!!!

Maar alle reacties zonder argumenten of zonder onderbouwde mening kunnen natuurlijk naar een 0 niveau toe. Als ze storend voor de thread zijn zelfs naar een -1. Het vervelende aan firefox is dat het op het moment een beetje een hype aan het worden is. Daardoor wordt de achterban steeds breder, en daalt dus het niveau van de gemiddelde firefox gebruiker. Echt veel meer dan suffe reacties naar beneden modden kan eigenlijk niet. of alle firefox gebruikers automatisch een ban geven?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
idef1x schreef op 31 juli 2004 @ 08:30:
[...]
Afijn verder begrijp ook ik niet wat gebruik maken van FF nu voor stoerheid meebrengt. Zoals ik het zo lees kun je dan al het gebruik wat niet windows is (lees microsoft) bestempeld wordt als stoerdoenerij. Dus alle Linux, MAC,etc gebruikers zijn dat per definitie dan al :?
Nee..
Maar als iemand gaat roepen, zonder onderbouwing, kijk mij, ik draai linux, en ik ben l33t nu, dan is het idd stoerdoenerij. Als je gewoon linux draait, en je loopt daar niet overal mee te koop, dan heeft dat natuurlijk geen zak te maken met stoerdoenerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromeo
  • Laatst online: 10-09 10:17

Jeromeo

Let's get loud

idef1x schreef op 31 juli 2004 @ 08:30:
[...]

Ik neem aan dat je hiermee bij negatieve edits op de moderaties bedoeld? Ik bedoel ik kan me zo voorstellen dat een poster de post edit met de melding, van ja sorry en de boel rechttrekt.
Die aanname is correct. Had ik er FF bij moeten zetten.

Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik snap je frustratie, maar ik ben het niet met je eens. Je posting heeft geen waarde, en het haalt gelijk het nivo omlaag, als eerste reactie op de pagina. Ik zie graag reacties met inhoud inplaats van reacties met loze meldingen zoals die van jouw. Je post bevat een provocerende tekst, vooral door je woordkeuze, en is daarom de tag "troll" waardig. Je had er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om het volgende neer te zetten:

"Deze nieuwsberichten, omtrent de lekken in Internet Explorer, bevestigen mijn keuze om FireFox te gebruiken."

Dit komt minder offensief over, en het is een solide tekst. Een subtiele woordkeuze, dezelfde boodschap en tevens geen troll meer. :)

[ Voor 4% gewijzigd door silentsnow op 01-08-2004 08:48 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
het is volgens mij vrij simpel,
veel van de firefox opmerkingen is heel erg simpel terug te leiden naar FireFox rules ...
wat in het algemeen een trol is, lijkt mij makkelijk om dat te modereren.

Als we mensen daar op gaan bannen laten we dan eerst beginnen met de MS of Linux trollers te bannen plz, daar zou je mij een plezier mee doen ;)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1