Toon posts:

Private message

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een mogelijkheid om een private message optie in te voeren. Als ik bijvoorbeeld een mooi plaatje zie, is het vaak vervelend om een topic te besmeuren met de vraag: Hoe heb je het gemaakt en vervolgens een half topic wijden aan de maak ervan. Dat is nogal jammer. Verder hebben vaak mensen geen mailadres opgegeven. Een private message sturen zou dan de oplossing zijn. Hopelijk is dit iets nat gerealiseerd kan worden.

deus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Daar zijn al vragen over geweest en het antwoord was geloof ik nee, want het zou teveel bandwith innemen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 13:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

volgens mij is hier al meer over gepraat en niet ingevoerd,maar weet ik niet zeker.

en ach,nu wordt het vaak met de [offtopic] tag gedaan mocht er geen mailadres in het profiel staan:)

[ Voor 14% gewijzigd door mrsar op 30-07-2004 16:52 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan natuurlijk ook gewoon even op de naam van de poster klikken en kijken of ie een mail adres ingevuld heeft. (alleen heeft niet iedereen dat)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Als je een banner wilt maken moet je idd niet heel het post je 2d stuff.

Als mensen je willen helpen kan je ze zoals gezegd mailen en of msnnen of icq`en. Zat manieren om te pm`en iig. Waar zou er nog een mogenlijkheid bij komen.

Van mijn kant iig. Ga wat photoshop tutorials doen ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat gaat een beetje moeilijk want atm zit er geen private message functie in React. Zodra die er wel is, gaat dat inderdaad aangezet worden, tot die tijd zul je je moeten behelpen met ICQ, MSN of email..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn anders genoeg manieren in een gebruikersprofiel. Alleen is het dan niet handig als je hem dan zo leeg laat als de topicstarter (die als enige in dit topic tot nu toe een leeg profiel heeft) ;)

Tip: profielen kunnen niet gelezen worden door zoekmachines. Het heeft dus geen zin om voor die reden je profiel leeg te laten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 02:02
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:02:
Tip: profielen kunnen niet gelezen worden door zoekmachines. Het heeft dus geen zin om voor die reden je profiel leeg te laten :)
aahh Handig dat wist ik nog niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik denk ook niet dat een PM functie noodzakelijk is. Zo gaat het hier toch ook goed op het forum? Als je echt heel dringend iets wil vragen is er altijd mail of ICQ/MSN (iets wat vrijwel elke gewaardeerde persoon op dit forum wel in z'n profiel heeft staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:25:
En ik denk ook niet dat een PM functie noodzakelijk is. Zo gaat het hier toch ook goed op het forum? Als je echt heel dringend iets wil vragen is er altijd mail of ICQ/MSN (iets wat vrijwel elke gewaardeerde persoon op dit forum wel in z'n profiel heeft staan).
dat ook, en misschien wil ik ook helemaal geen PM's ontvangen van andere gebruikers ( dat is niet zo maar, ik kan me voorstellen dat sommigen dat niet op prijs stellen ).

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zie het al voor me dat we spam krijgen via PM... nee liever niet...

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Real Falcon schreef op 30 juli 2004 @ 17:38:
Ik zie het al voor me dat we spam krijgen via PM... nee liever niet...
hoezo je bent kortzichtig...
spam via PM...
als ze er dan ook een optie in bouwen "block PM's" en tada ;)
ik zelf vind het wel een goed idee, ik heb wel eens vaker afgevraagt waarom het er niet was.
beetje begrijpelijk, maarja, het zou soms voor mij echt makkelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op 30 juli 2004 @ 16:56:
Als je een banner wilt maken moet je idd niet heel het post je 2d stuff.

Als mensen je willen helpen kan je ze zoals gezegd mailen en of msnnen of icq`en. Zat manieren om te pm`en iig. Waar zou er nog een mogenlijkheid bij komen.

Van mijn kant iig. Ga wat photoshop tutorials doen ;)
Sorry das niet mijn idee. Mijn topic dat ik had geopend werd gesloten en ik werd doorverwezen naar dat topic. Ik heb er zelfs een admin voor gecontacteerd maar tevergeefs.

Maar daarbuiten zou het echt een hele vooruitgan zijn die pb's. Het zou in ieder geval een stuk handiger zijn om te communiceren en snel vragen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 21:49
Dan lijkt me een tussenvorm handiger. Dat je alleen Crew kan mssgen, en zij kunnen replyen.

Het was toch ook, in al die discussies, een punt dat de mssges niet controleerbaar waren voor de crew? Is dat nu geen punt meer? Dit vraag ik omdat moto-moi zegt dat als het mogelijk wordt in react, dat het dan gebruikt gaat worden.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Speedener schreef op 30 juli 2004 @ 18:03:
Dan lijkt me een tussenvorm handiger. Dat je alleen Crew kan mssgen, en zij kunnen replyen.
Het grootste gedeelte van de crew zal het uitzetten (ik iig wel). Als je een mod vanuit het forum kunt bereiken wordt het dermate laagdrempelig om over ieder slotje een hoop geneuzel op te zetten dat we niet meer aan werken toekomen. Neem maar lekker de moeite voor een mailtje, en ik heb ook ICQ en MSN: ik zie absoluut geen enkel voordeel in PM op React, enkel tientallen nadelen. Maar zoals gesteld gaan we het wsch inderdaad wel uitproberen zodra het er is :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 10:17

Stoffel

Engineering the impossible

Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn dat niet alle offtopic conversatie onzichtbaar is, als iemand echt een mooi plaatje post en iemand wil er iets over vragen zullen er vast meer mensen zijn die dat willen weten. Als dat allemaal via pm's ging zou die persoon dus een stuk of x pm's moeten gaan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee een moderator mailen is nogal zinloos. Zeker als je bekijkt hoeveel gezeur ze dan zullen krijgen ivm locks. Welliswaar heeft de laatste mod nooit gereageerd op mijn mailtje, dus zo efficient werkt dat mailen niet. En idd de offtopic gesprekken zijn vaak leerzaam. Maar ze besmeuren soms een heel topic. Als je eerst al je vragen via een pb kan stellen zou dat ideaal zijn. Ik zou bijvoorbeeld best de moeite willen doen om alles samen te vatten in 1 tutorial en die posten. Een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto-moi schreef op 30 juli 2004 @ 17:00:
Dat gaat een beetje moeilijk want atm zit er geen private message functie in React. Zodra die er wel is, gaat dat inderdaad aangezet worden, tot die tijd zul je je moeten behelpen met ICQ, MSN of email..
offtopic:
moto-moi Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tweakermatt/GoT/handen.gif Weer beter?

Ik zie nog steeds niet het nut van PM. Er zijn genoeg manieren om contact op te nemen voor een klein vraagje aan een bepaalde persoon, mocht hij helemaal geen manieren in zijn profiel hebben staan om contact op te nemen, dan zet je het maar tussen OT-tags, ook al zal het niet veel voorkomen omdat eigenlijk iedereen wel iets in zijn profiel heeft staan. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 18:39:
[...]
offtopic:
moto-moi [afbeelding] Weer beter?
offtopic:
Ja inderdaad moto-moi, ben je weer terug? Gefeliciteerd!!

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
moto-moi schreef op 30 juli 2004 @ 17:00:
Volgens mij werd dat juist bewust niet aangezet omdat de controle ofzo er niet is op PM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Het zat in React, maar is er uit gehaald omdat het uiteindelijk niet was geworden wat Parse voor ogen had geloof ik. Afaik liggen er wel nieuwe plannen voor een nieuw en vergelijkbaar systeem, wanneer dat af is en of dat op GoT wordt aangezet is nog afwachten.

Osiris: als er private messages kunnen worden gestuurd, dan kan de crew die ook inzien lijkt me. Als er via deze functie warez wordt uitgewisseld gebeurt dat via Tweakers.net, en daar zijn een aantal mensen dan niet blij mee. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Rafe op 31-07-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Rafe schreef op 31 juli 2004 @ 21:07:
Osiris: als er private messages kunnen worden gestuurd, dan kan de crew die ook inzien lijkt me. Als er via deze functie warez wordt uitgewisseld gebeurt dat via Tweakers.net, en daar zijn een aantal mensen dan niet blij mee. ;)
buiten het feit of deze functie aangezet wordt ooit of niet, maar wat heeft het woordje "private" dan nog voor nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Erkens schreef op 31 juli 2004 @ 23:03:
[...]

buiten het feit of deze functie aangezet wordt ooit of niet, maar wat heeft het woordje "private" dan nog voor nut?
Het is niet voor iedereen leesbaar? Dat lijkt mij private, in tegenstelling tot publiek op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blaataaps schreef op 31 juli 2004 @ 23:05:
[...]
Het is niet voor iedereen leesbaar? Dat lijkt mij private, in tegenstelling tot publiek op het forum.
in dat geval wil ik vragen aan de heren van parse om die functie in geen geval "private" te noemen ;)
noem het dan gewoon iets als direct message oid.

bij "private" vind ik dat het ook private moet zijn (op db admins na natuurlijk ;) ) anders kunnen we nooit via zo'n medium roddelen over bepaalde modjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 03:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Erkens schreef op 31 juli 2004 @ 23:11:
[...]

in dat geval wil ik vragen aan de heren van parse om die functie in geen geval "private" te noemen ;)

bij "private" vind ik dat het ook private moet zijn (op db admins na natuurlijk ;) ) anders kunnen we nooit via zo'n medium roddelen over bepaalde modjes :+
Dan doe je dat toch via MSN/ICQ/IRC/mail/etcetera? Ik denk dat de admins wel iets beters te doen hebben dan dat. Er zijn op dit forum ook private fora, daar kunnen ook allerlei mensen meelezen, beetje onzin om dat dan opeens niet meer private te noemen als de crew/beheerders van iets mee kunnen lezen.

[ Voor 42% gewijzigd door blaataaps op 31-07-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blaataaps schreef op 31 juli 2004 @ 23:15:
Dan doe je dat toch via MSN/ICQ/IRC/mail/etcetera?
daar gaat het niet om en dat weet jij net zo goed, dat is een hele andere discussie en alleen een manier om er omheen te draaien.
Ik denk dat de admins wel iets beters te doen hebben dan dat. Er zijn op dit forum ook private fora, daar kunnen ook allerlei mensen meelezen, beetje onzin om dat dat opeens niet meer private te noemen als de crew/beheerders van iets mee kunnen lezen.
:z

als ik een bericht naar 1 persoon stuur dan verwacht ik dat niemand anders dat bericht kan onderscheppen, neem eens als voorbeeld email. Ik mag hopen dat de aanbieder van deze service (mijn provider) niet mijn mailtjes gaat meelezen. Maar ook is deze provider niet aansprakelijk voor illegale linkjes ofzo die via dat medium worden verzonden. Zo moet je dit ook zien. imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Ik draai nergens om heen, ik ben van mening dat GoT een discussieforum is, geen platform is voor IM/PM, en ook geen platform hoeft te bieden om ongebreideld over crew/warez te kunnen roddelen, zonder eenvoudige, transparante controle. Als je prive met mensen wilt praten zijn er legio andere opties, en ik denk dat de mensen die nu geen MSN/ICQ in hun profiel hebben, dan net zo hard geen PM's wensen te ontvangen van andere users :)
Wat mij betreft hoeft er dus helemaal geen PM-systeem te komen, ongeacht wie de berichten kan en mag lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blaataaps schreef op 31 juli 2004 @ 23:24:
Ik draai nergens om heen, ik ben van mening dat GoT een discussieforum is, geen platform is voor IM/PM, en ook geen platform hoeft te bieden om ongebreideld over crew/warez te kunnen roddelen, zonder eenvoudige, transparante controle. Als je prive met mensen wilt praten zijn er legio andere opties, en ik denk dat de mensen die nu geen MSN/ICQ in hun profiel hebben, dan net zo hard geen PM's wensen te ontvangen van andere users :)
Wat mij betreft hoeft er dus helemaal geen PM-systeem te komen, ongeacht wie de berichten kan en mag lezen.
nog nooit de eerdere discussies hierover gelezen? :/
de een vind het nuttig, de ander niet (zelf hoef ik zo'n dergelijke functie ook niet hoor ;) ) maar je hoeft het dan ook niet te gebruiken :)
Ik heb het alleen over het omgaan met deze berichten, maar nee, jij draait het weer onderwerp weer terug naar die eeuwige discussie, had wel beter verwacht van een crewmember....

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik heb ook ooit eens een topic gestart hierover:
PM niet mogelijk?

Inmiddels ben ik het volledig eens met het standpunt van de crew in deze. In die draad werd ook voorgesteld om dit in een FAQ op te nemen. Omdat deze vraag toch weer steeds terugkomt, is misschien het moment gekomen om dit eens uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 14:22
Ik denk dat een PM systeem in sommige gevallen wel handig kan zijn, om bijvoorbeeld geen topic te vervuilen voor een simpele vraag aan een bepaalde user, maar het aantal nutteloze PM's zal denk ik vele malen groter zijn. Verder zit ik ook niet te wachten om uitgescholden/gespammed te worden door een bepaalde user die het misschien ergens niet met mij eens is geweest oid, de controle op die PM's is natuurlijk zowat nul als je die P voor private wilt laten gelden.

Al met al denk ik dat je genoeg mogelijkheden hebt om iemand te bereiken (al moeten er wel meer reclame gemaakt worden voor het invullen van je eigen profiel! iig een emailadres!) en zal het PM systeem naar mijn mening niet echt veel bijdragen aan de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Erkens schreef op 31 juli 2004 @ 23:29:
[...]

nog nooit de eerdere discussies hierover gelezen? :/
Die kan ik moeilijk gemist hebben volgens mij
de een vind het nuttig, de ander niet (zelf hoef ik zo'n dergelijke functie ook niet hoor ;) ) maar je hoeft het dan ook niet te gebruiken :)
Ik vind het niet nuttig, zal het waarschijnlijk niet gebruiken, en ben van mening dat het op GoT niet nodig is.
Ik heb het alleen over het omgaan met deze berichten, maar nee, jij draait het weer onderwerp weer terug naar die eeuwige discussie, had wel beter verwacht van een crewmember....

:*
Ik had het ook over het omgaan met de berichten, namelijk dat de dbdudes wel iets beters te doen hebben, maar waarschijnlijk zie ik een berichtje op een forum teveel als een verlengde van iets dat je zou posten dan iets waar je je hart over van alles en nog wat uitstort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Erkens schreef op 31 juli 2004 @ 23:11:
[...]

Hoe het allemaal (op GoT) gaat werken staat niet vast. Dat de hele crew al je roddels kan gaan lezen zal het worden denk ik, misschien dat alleen admins het kunnen. Of de functionaliteit om private messages van een ander te lezen komt niet eens in React, en zal T.net zelf een PHP scriptje moeten schrijven om dit uit de database te halen en netjes te presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
In deze discussie sluit ik me helemaal bij blaataaps aan. Voor zover als ik begrepen heb is het doel van GoT het uitewisselen van kennis. In mijn ogen kan dit niet effectief als een deel van de discussies achter de schremen plaats zal vinden. (Wat volgens mij het risico van PM's is.) Ik heb ooit eens gelezen dat iemand een vraag om deze reden niet via e-mail wilde behandelen. Ook daar ben ik het dus mee eens.
Kortom, de heren (en dames) van React hoeven wat mij betreft niet te veel haast te maken met een dergelijk functie. Ik zou het alleen maar jammer vinden...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amras schreef op 31 juli 2004 @ 23:33:
Ik denk dat een PM systeem in sommige gevallen wel handig kan zijn, om bijvoorbeeld geen topic te vervuilen voor een simpele vraag aan een bepaalde user, maar het aantal nutteloze PM's zal denk ik vele malen groter zijn.
Jah idd het zou een aantal toppics een stuk schoner houden. Dat er ook nutteloze pm's gestuurd worden is inderdaad niet tegen te houden. Het enige verschil zou zijn dat deze nutteloze berichten minder op het forum zelf terrecht komen.
Verder zit ik ook niet te wachten om uitgescholden/gespammed te worden door een bepaalde user die het misschien ergens niet met mij eens is geweest oid, de controle op die PM's is natuurlijk zowat nul als je die P voor private wilt laten gelden.
Daarom moet er een functie komen waarbij de user een blok kan inrichten. Een simpele blacklist met mensen waarvan je niets wil ontvangen. Overigens heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand last had van spam via een pm :)
Al met al denk ik dat je genoeg mogelijkheden hebt om iemand te bereiken (al moeten er wel meer reclame gemaakt worden voor het invullen van je eigen profiel! iig een emailadres!) en zal het PM systeem naar mijn mening niet echt veel bijdragen aan de community.
Mee eens. er moet meer gedaan worden aan het invullen van het profiel. Ik zou zelfs willen verplichten een mail adres achter te laten. En er in ieder geval bij te zetten dat zoekmachines ze niet kunnen vinden. Dat het systeem niet bijdraagt aan de community vind ik niet kloppen. Ze zouden het forum in ieder geval een stuk schoner houden. Kleine vragen worden makkelijker en sneller beantwoord. Bovendien hoeft het pm systeem niet te worden gecontroleerd door mods. Zie het net als mail, daar zit als het goed is ook niet iemand te controleren. En jah als er iemand over warez praat, dan is dat zijn verantwoordelijkheid, maar doordat het maar naar 1 persoon gestuurd wordt, kan niemand het forum aansprakelijk stellen voor zijn topics over warez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik ben ook voorstander van PM. Wel moeten mods het kunnen lezen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Erkens schreef op 31 juli 2004 @ 23:20:
[...]

daar gaat het niet om en dat weet jij net zo goed, dat is een hele andere discussie en alleen een manier om er omheen te draaien.
Dan vraag ik me af waar het wel om gaat want je gebruikt hier gratis faciliteiten van een bedrijf en het lijkt me dus niet meer dan logisch dat daar de mogelijkheid tot controle op bestaat.
als ik een bericht naar 1 persoon stuur dan verwacht ik dat niemand anders dat bericht kan onderscheppen, neem eens als voorbeeld email. Ik mag hopen dat de aanbieder van deze service (mijn provider) niet mijn mailtjes gaat meelezen. Maar ook is deze provider niet aansprakelijk voor illegale linkjes ofzo die via dat medium worden verzonden. Zo moet je dit ook zien. imo
Helaas is mail wel beschermd door wettelijk briefgeheim en mag het dus niet eens gelezen worden.

Overigens buiten al dit ben ik en blijf ik fel tegen het invoeren van private messaging op GoT, omdat het de irritants mogelijke gevolgen op veel topics gaat hebben. Maar dat is enkel mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
curry684 schreef op 02 augustus 2004 @ 21:50:Helaas is mail wel beschermd door wettelijk briefgeheim en mag het dus niet eens gelezen worden.
Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik ben blij dat mail beschermd is als briefgeheim, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :/

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Bart Coppens schreef op 02 augustus 2004 @ 22:35:
[...]
Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik ben blij dat mail beschermd is als briefgeheim, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :/
De 'helaas' sloeg op het feit dat de vergelijking tussen PM@GoT en email per definitie mank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

curry684 schreef op 02 augustus 2004 @ 21:50:
[...]

Dan vraag ik me af waar het wel om gaat want je gebruikt hier gratis faciliteiten van een bedrijf en het lijkt me dus niet meer dan logisch dat daar de mogelijkheid tot controle op bestaat.
idd, het is een "gratis" dienst (niet kijkend naar abo's en banners ;) ) maar waarom mag je daar dan geen eisen aan stellen :P
Tenslotte zijn het de users die de comunity maken...
Helaas is mail wel beschermd door wettelijk briefgeheim en mag het dus niet eens gelezen worden.
yup, maar dat is ook de manier waarop ik tegen een dergelijke functie aan kijk, maar ja, big brother enzo...
Overigens buiten al dit ben ik en blijf ik fel tegen het invoeren van private messaging op GoT, omdat het de irritants mogelijke gevolgen op veel topics gaat hebben. Maar dat is enkel mijn mening :)
Ik ben ook geen groot voorstander van private messaging hoor, echter er zijn situaties te vinden waarbij een dergelijke functie handig is. Email is vaak "te groot" en "te omslachtig" waardoor je voor een simpel berichtje niet zo snel naar je email client grijpt. En niet iedereen is 24*7 op IRC of ICQ ;)
Maar er zijn ook legio zaken te noemen waarom je het niet zou willen. Echter mocht de functie ooit in React komen kan je het altijd proberen, en na een evaluatie kan je verder kijken.

Maarja, GoT en veranderingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"(GoT) User Selected Topic" (ik ren al naar het patentbureau :)) zou ik het liever noemen. Je start een topic samen met genodigden (1 of meerdere).

Of deze gelezen mag worden door mods of niet... moet naar mijn mening wel goed duidelijk gemeld worden bij het openen van zo'n "(G)UST".

Dit is na mijn mening de beste manier om toch met een bepaalde aantal users te communiceren. Wat gelijk handig is om hier wel slowchat toe te staan... geen andere users hebben daar namelijk last van.

1 nadeel wat in me op komt is dat het rustig kan worden op het publiekelijke forum en dat users echt kliekjes gaan formen. Op zich is dit natuurlijk ook wel te doen met zo'n groot forum als dit.

Gewoon even brainwave

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 02-08-2004 23:53 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik hoop dat men me behoed voor die private PM. Naast alle mogelijke uitwisselingen van illegale url's en weet ik wat nog meer, verwacht ik misschien (eens in het jaar :) ) een hoop onzin te zien verschijnen van users die het niet met mijn posting eens zijn. Ik zit daar niet echt op te wachten en zou direkt die functie op disable zetten in mijn preferences.

Een eenmalig versturen van een PM naar het crewlid dat jou er een zond lijkt me wel handig.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GuardianAngel schreef op 03 augustus 2004 @ 00:00:
Ik hoop dat men me behoed voor die private PM. Naast alle mogelijke uitwisselingen van illegale url's en weet ik wat nog meer, verwacht ik misschien (eens in het jaar :) ) een hoop onzin te zien verschijnen van users die het niet met mijn posting eens zijn. Ik zit daar niet echt op te wachten en zou direkt die functie op disable zetten in mijn preferences.

Een eenmalig versturen van een PM naar het crewlid dat jou er een zond lijkt me wel handig.
of een optie om enkel berichten van users die op je "Buddy List" staan te kunnen ontvangen?
Berichten van users die me een *** vinden krijg ik nu toch al, dus eentje meer of minder... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Al die private PM's gaan ten koste van de topics. Nu is het al vaak genoeg zo dat de oplossing er niet staat terwijl de TS die wel degelijk moet hebben gevonden.

Nu zie je af en toe al users met de vraag hen te helpen via mail. Zo leert geen mens iets van een ander.... op die ene user na.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

GuardianAngel schreef op 03 augustus 2004 @ 00:08:
[...]

Al die private PM's gaan ten koste van de topics. Nu is het al vaak genoeg zo dat de oplossing er niet staat terwijl de TS die wel degelijk moet hebben gevonden.

Nu zie je af en toe al users met de vraag hen te helpen via mail. Zo leert geen mens iets van een ander.... op die ene user na.
Exact, PM's zijn een enorme bedreiging voor de knowledge-base functie van GoT. En dat is echt levensgevaarlijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[...]

daar ben ik me van bewust, maar als iemand geen moeite wilt doen om een oplossing te posten (of de persoon die hem via mail/irc/icq/pm benaderd) dan gebeurd dat ook niet. helaas. welk medium er ook gebruikt is om de vraag op te lossen.
curry684 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:10:
[...]

Exact, PM's zijn een enorme bedreiging voor de knowledge-base functie van GoT. En dat is echt levensgevaarlijk... :/
:o

dan moet ook irc.tweakers.net gesloten worden, daar worden ook relatief veel problemen opgelost ;) :+

[ Voor 22% gewijzigd door Erkens op 03-08-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Hoe laagdrempeliger je de communicatie tussen users maakt, hoe minder vragen, dus ook antwoorden, er komen.

Ik wil gewoon ALLES kunnen lezen en alle kennis (voor zover er nog plek is) kunnen opslaan.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 00:13:
[...]

dan moet ook irc.tweakers.net gesloten worden, daar worden ook relatief veel problemen opgelost ;) :+
Nu weet ik niet hoe het buiten #devschuur zit, maar daar worden iig weinig tot geen topics opgelost.

En daarnaast heb ik nog nooit dit in een topic zien staan:
offtopic:
check je IRC ff daar heb ik de hele code gepost
Terwijl ik daar met PM wel heel bang voor ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

...

curry684 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:10:
...
Eens met GuardianAngel en Curry hier. Het forum zal dan op een paar subfora na (W&L, NSTM, SG, misschien ook FG vanwege de 'content' daar) een vraag/antwoord forum worden (worst case scenario), en daar schiet niemand hier op GoT wat mee op.

Een forum moet juist verkeer naar iedereen zijn, open. Met PMs wordt belangrijke info, tips en oplossingen achter gesloten deuren gedaan, waardoor het eigenlijk 'verloren kennis' is omdat het verder niet wordt gedeeld.

Ik zei het al in een eerder topic over private messages op GoT, maar ik zeg het nog een keer: voor GoT is het niet zo'n handige uitvinding gezien de technische basis van het forum, voor andere fora zou PM veel beter kunnen werken. Voor 1-on-1 zijn ook prima communicatiemiddelen als icq/msn/irc en mail uitgevonden, als er even persoonlijk wat woorden gewisseld moeten worden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik richt het front Anti-PM-op-GoT (APG) op. Ik ben tegen een PM systeem in welke vorm dan ook op dit forum, email voldoet prima imho. Als je op andere fora bekijkt wat er allemaal niet via PM gestuurd wordt... Dat loopt van warez via script-requests naar scheldkannonades :|

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

curry684 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:33:
En daarnaast heb ik nog nooit dit in een topic zien staan:

[...]

Terwijl ik daar met PM wel heel bang voor ben :/
ook nog nooit gezien dat iemand vroeg om per mail een antwoord te krijgen? ;)
Tuurlijk zal het dan misschien iets vaker voorkomen, maar zoals het met alles is, als je het nooit probeerd en alleen maar gaat speculeren wat er zou kunnen gebeuren...
Remy schreef op 03 augustus 2004 @ 08:47:
Eens met GuardianAngel en Curry hier. Het forum zal dan op een paar subfora na (W&L, NSTM, SG, misschien ook FG vanwege de 'content' daar) een vraag/antwoord forum worden (worst case scenario), en daar schiet niemand hier op GoT wat mee op.

Een forum moet juist verkeer naar iedereen zijn, open. Met PMs wordt belangrijke info, tips en oplossingen achter gesloten deuren gedaan, waardoor het eigenlijk 'verloren kennis' is omdat het verder niet wordt gedeeld.
true true, echter ik snap niet waarom "iedereen" meteen uitgaat van het slechtste? Die paar helpdesk users die niks met de community en het forum als informatie bron te maken willen hebben en alleen hun probleem zo snel mogelijk opgelost willen hebben zullen immers ook niet terug komen op een topic als ze via een andere weg hun probleem opgelost hebben, of wel soms ;)
Daarnaast denk ik dat als er vragen via een PM systeem gevraagd worden aan andere users dat dat de search en faq vragen zijn dus gewoon negeren die berichten of een faq link terug sturen in zo'n geval. Dus welke informatie gaat verloren?
Voor 1-on-1 zijn ook prima communicatiemiddelen als icq/msn/irc en mail uitgevonden, als er even persoonlijk wat woorden gewisseld moeten worden :)
niet iedereen gebruikt icq/irc, en mail is (wat ik al reeds gezegt heb) te "zwaar". Een een regeltje tekst in een mailtje vind ik imo "not-done" als in: van een mailtje verwacht ik meer ;)
AtleX schreef op 03 augustus 2004 @ 08:52:
Als je op andere fora bekijkt wat er allemaal niet via PM gestuurd wordt... Dat loopt van warez via script-requests naar scheldkannonades :|
tja warez, dat lijkt me niet een punt van discussie over het wel of niet invoeren van een PM systeem, aangezien t.net er niets mee te maken wilt hebben en niet de berichten wilt controleren. Daarnaast zeg je zelf: dat kan ook via email ;)
script-req. dat is dan ook zo'n punt, als je er niet op in gaat heb je er geen last van, wil je wel een scriptje maken, prima. Ik denk dat een PM systeem juist voor die dingen handig kan zijn. Niet voor het oplossen van problemen.
Scheldkannonades: die krijg je ook per mail/irc (althans ik :X)

maar nog even voor de duidelijkheid, ook ik ben geen grote fan van een PM systeem, echter ik sta open voor een proefperiode als het systeem in React zit ;)
Maar van te voren al roepen dat je het niet moet doen zonder het ooit geprobeerd te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Misschien denk ik wel helemaal verkeerd, maar als er nou een optie is om aan een post mee te geven of het off-topic is of niet.

Dat je dan de off-topic posts alleen kan zien door op een knopje / linkje te klikken ergens in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

SyphOn schreef op 03 augustus 2004 @ 09:13:
Misschien denk ik wel helemaal verkeerd, maar als er nou een optie is om aan een post mee te geven of het off-topic is of niet.

Dat je dan de off-topic posts alleen kan zien door op een knopje / linkje te klikken ergens in het topic.
Of je gaat gewoon naar www.fok.nl als je offtopic onzin wil posten?

GoT is een doelgroepforum, en draait daarom om technische ontopic posts. Als je over auto's wil posten ga je ook maar lekker naar een autoforum ipv te verwachten dat GoT een autoforum voor je opricht :)
Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 09:10:
[...]

Wat ook consequent weggemod wordt, ergo met PM krijgen we alleen nog maar dubbel zoveel werk :)
true true, echter ik snap niet waarom "iedereen" meteen uitgaat van het slechtste?
Omdat ik er geen voordelen tegenover kan zetten, dat tot nu toe nog niemand gelukt is, en we dus alleen maar van het slechtste uit kunnen gaan? :)
Scheldkannonades: die krijg je ook per mail/irc (althans ik :X)
:D _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb niet het hele topic gelezen (ben @work nu en wordt eigenlijk ook gewoon geacht preciest dat te doen ;) ), maar bij deze my 2 cents:
Ben persoonlijk bang dat als je PM voor alle gebruikers gaat openstellen, men elkaar alleen nog maar PM's gaat geven - dan gaat het halve forum op de schop. Daarnaast zal het ook de illegaliteit in de hand werken..stel je voor met het uitkomen van Doom 3...overal PM's over waar je het spel al van te voren kunt krijgen.
Denk persoonlijk dat de huidige communicatiemogelijkheden (mail, ICQ, IRC, LA, TR en SeM) meer dan voldoende zijn. Ik doe het er al dik 2 jaar mee iig - en geen klachten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
curry684 schreef op 03 augustus 2004 @ 09:25:
[...]

Of je gaat gewoon naar www.fok.nl als je offtopic onzin wil posten?

GoT is een doelgroepforum, en draait daarom om technische ontopic posts. Als je over auto's wil posten ga je ook maar lekker naar een autoforum ipv te verwachten dat GoT een autoforum voor je opricht :)
Ik had er misschien even bij moeten vermelden dat het ik persoonlijk helemaal geen behoefte heb aan dat soort dingen maar het ging mij er gewoon om dat TS er over begon om veel off-topic posts te voorkomen een voorstel deed over PM.

Verder in het topic bleek dat dit dan niet door mod's controleerbaar is en als dat wel zo is dan zou het niet meer private zijn.

Vaandaar dat ik aan deze manier dacht. Je kan dan immers off-topic posten, niemand hoeft het te lezen en de mod's kunnen het gewoon controleren.

Het is dus gewoon maar een idee wat ik op tafel gooi. ;)

Ik snap trouwens ook niet wat PM / Offtopic met onzin te maken heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 09:10:
[...]
Oh jawel hoor, ik zie ze regelmatig. Één ding is vervelend, ik wilde ze, speciaal voor jou, even opzoeken maar ik kan geen goed zoekcriterium bedenken. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

SyphOn schreef op 03 augustus 2004 @ 09:32:
[...]

Ik snap trouwens ook niet wat PM / Offtopic met onzin te maken heeft :?
Ach, het is wat kort door de bocht, maar imho is alles wat je hier op de technische fora offtopic kunt posten zonder iets ontopic er bij te zetten per definitie onzin ;)
GuardianAngel schreef op 03 augustus 2004 @ 09:32:
[...]

Oh jawel hoor, ik zie ze regelmatig. Één ding is vervelend, ik wilde ze, speciaal voor jou, even opzoeken maar ik kan geen goed zoekcriterium bedenken. :)
Ze worden altijd weggeedit met een vermelding dat een goede oplossing voor een topicwaardig probleem altijd in het topic zelf thuishoort :)

[ Voor 38% gewijzigd door curry684 op 03-08-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

GuardianAngel schreef op 03 augustus 2004 @ 09:32:
[...]

Win 2kas - Printserver

Hij is al wat ouder, maar dat komt omdat de TS in mijn buddies staat en ik daarom dat topic makkelijk kon vinden :P
curry684 schreef op 03 augustus 2004 @ 09:37:
Ze worden altijd weggeedit met een vermelding dat een goede oplossing voor een topicwaardig probleem altijd in het topic zelf thuishoort :)
Niet dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door AtleX op 03-08-2004 09:41 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
curry684 schreef op 03 augustus 2004 @ 09:37:
[...]

Ach, het is wat kort door de bocht, maar imho is alles wat je hier op de technische fora offtopic kunt posten zonder iets ontopic er bij te zetten per definitie onzin ;)

[...]

Ik zou het eerder inrelevant naar het topic toe noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

The_Eagle schreef op 03 augustus 2004 @ 09:30:
Ben persoonlijk bang dat als je PM voor alle gebruikers gaat openstellen, men elkaar alleen nog maar PM's gaat geven - dan gaat het halve forum op de schop.
je bent daar bang voor, maar 100% zeker dat dat gebeurd weet je niet als je het nooit probeert.
Daarnaast zal het ook de illegaliteit in de hand werken..stel je voor met het uitkomen van Doom 3...overal PM's over waar je het spel al van te voren kunt krijgen.
even een quote uit de oude doos:
Femme schreef op 27 augustus 2001 @ 00:19:
Dat op warez controleren lijkt me niet echt nodig aangezien het private messages zijn die nooit door een buitenstaander gelezen zullen worden.
Denk persoonlijk dat de huidige communicatiemogelijkheden (mail, ICQ, IRC, LA, TR en SeM) meer dan voldoende zijn. Ik doe het er al dik 2 jaar mee iig - en geen klachten :)
LA, TR en SM is alleen voor communicatie naar de crew ;)
nog een quote uit een andere oude doos (een iets recentere :P):
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:12:
Tsja, een PM-systeem maakt het onderling contact opnemen alleen maar makkelijker. Niet alleen voor gewone berichten, ook voor warez / porno en dat soort dingen. Maar als je totaal niet via GoT aan warez-gerelateerde zaken zou mogen komen, dan zou je alle contactgegevens maar beter kunnen verbergen.

Het enige wat je met een PM-systeem doet is het makkelijker maken voor gebruikers om met elkaar in contact te komen. Dat dit ook voor warez is, is spijtig, maar dat is ook nu al een realiteit. Ook in het MyReact-kladblok kunnen mensen allerlei illegale zaken opslaan, staat het ook in de database, maar die functie is er ook. Volgens mij is de grootste vraag of je het onderling contact makkelijker wilt maken en mij lijkt het wel een positieve ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ben tegen en heb dat in een vorig topic al beargumenteerd, er is echter besloten het ooit in te voeren (waarom weet ik ook overigens niet) dus deze hele discussie is gewoon zinloos.

Even hier nog op inhaken:
Dat topic is dicht gegaan - dan heeft het weg halen van het mail address geen toegevoegde waarde :)

Even een ander voorbeeld: Taakbalk en snelstarten verwdijnt na opnieuw opstarten (Omega vind het zoeken op "mail me" in Windows Operating Systems niet zo leuk geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

een crewlid schreef op 03 augustus 2004 @ 11:06:
Ik ben tegen en heb dat in een vorig topic al beargumenteerd, er is echter besloten het ooit in te voeren (waarom weet ik ook overigens niet) dus deze hele discussie is gewoon zinloos.
ben blij dat er tenminste nog crew over is die niet bang is om iets nieuws te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 11:40:
ben blij dat er tenminste nog crew over is die niet bang is om iets nieuws te proberen ;)
En ik ben blij dat we ook gebruikers hebben die niet reageren zoals jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

elevator schreef op 03 augustus 2004 @ 12:03:
[...]

En ik ben blij dat we ook gebruikers hebben die niet reageren zoals jij ;)
waar slaat dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Dat de manier waarop jij reageert niet bepaald vriendelijk overkomt naar mij ;)
Je gooit namelijk het niet willen proberen op 'bang' zijn voor verandering, terwijl er al heel veel beargumenteerd is.

[ Voor 23% gewijzigd door elevator op 03-08-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

elevator schreef op 03 augustus 2004 @ 12:11:
[...]

Dat de manier waarop jij reageert niet bepaald vriendelijk overkomt naar mij ;)
Je gooit namelijk het niet willen proberen op 'bang' zijn voor verandering, terwijl er al heel veel beargumenteerd is.
moet je vooral zo reageren, vooral als crew heb je een voorbeeld functie :/
daarnaast richte ik mijn reactie niet op jou persoonlijk, dat jij daarna met een vuile flame gaat reageren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 11:40:
[...]
Mijn vader zei altijd: proberen moet je de nieuwe haring en een jonge meid van 18.

Invoeren kan altijd door GoT, het is nog steeds geen democratie tenslotte. Zonder de mogelijkheid die private PM's uit te zetten echter is het niets anders dan een leuk speeltje waar gegarandeerd de grootste onzin over en weer geslingerd gaat worden.

Met alle respect, je moet wel als moderator erg veel vrije tijd hebben om te controleren of er geen illegale zooi wordt verhandeld, regels (die daar óók gelden) worden overtreden enz. enz.

Ik voorspel dat na een evt. invoering, het bijzonder snel weer ongedaan wordt gemaakt. Geen moderator of crewlid die daar na een paar dagen nog zijn vrije tijd aan gaat spenderen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 12:29:
[...]
daarnaast richte ik mijn reactie niet op jou persoonlijk, dat jij daarna met een vuile flame gaat reageren.....
Zoeken jullie dat fijn samen uit..... in een private PM ofzo O-)

Kijk, en nu weet iedereen precies wat er gebeuren kan. Tada :)

[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 03-08-2004 12:33 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GuardianAngel schreef op 03 augustus 2004 @ 12:31:
Met alle respect, je moet wel als moderator erg veel vrije tijd hebben om te controleren of er geen illegale zooi wordt verhandeld, regels (die daar óók gelden) worden overtreden enz. enz.
een oude quote:
Femme schreef op 27 augustus 2001 @ 01:58:
Dat is wel zo, maar zolang onze vrienden van de polisie de private messages niet kunnen zien maakt het niet zoveel zijn. Het zou onmogelijk zijn om alle private messages te checken en het zou ook niet wenselijk zijn ivm privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 12:33:
[...]
een oude quote:
[...]
Laat ik er voorzichtig eens op gokken dat Femme er vandaag zomaar anders over denkt. :)

/me Yelt ....... Femme !!!!!!! *

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GuardianAngel schreef op 03 augustus 2004 @ 12:35:
[...]

Laat ik er voorzichtig eens op gokken dat Femme er vandaag zomaar anders over denkt. :)

/me Yelt ....... Femme !!!!!!! *
o, privacy betekend tegenwoordig wat anders, ok ik hou mijn mond wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 12:29:
Ik denk niet dat je het door had, maar mijn reactie was 100% hetzelfde als jouw reactie. Laten we ze eens onder elkaar zetten:

Erkens ben blij dat er tenminste nog crew over is die niet bang is om iets nieuws te proberen
elevator ben blij dat we ook gebruikers hebben die niet reageren zoals jij

Zoals je ziet lijken beide reacties nogal veel op elkaar. Dat jij daarin een 'vuile flame' ziet betekent dus dat je inziet dat je een 'vuile flame' naar 'de crew die tegen PMs zijn' plaatste :)

Daarnaast - elke user heeft op GoT een voorbeeldfunctie - crew inclusief ja :)
Je quote echter wel mijn reactie waarin ik aangaf tegen te zijn - redeneren we dan verder zeg jij dat je blij bent dat er nog wel crew is die niet bang is om veranderingen door te voeren, bedoel je dus hiermee 'mensen die anders denken dan ik' - en daarmee geef je dus aan dat je blij bent dat er ook moderators zijn die er anders over denken dan ik.

Geen enkel probleem mee dat is mensenlijk, maar dan mag ik er toch ook zo over denken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

elevator schreef op 03 augustus 2004 @ 12:38:
[...]

Ik denk niet dat je het door had, maar mijn reactie was 100% hetzelfde als jouw reactie. Laten we ze eens onder elkaar zetten:

Erkens ben blij dat er tenminste nog crew over is die niet bang is om iets nieuws te proberen
elevator ben blij dat we ook gebruikers hebben die niet reageren zoals jij

Zoals je ziet lijken beide reacties nogal veel op elkaar. Dat jij daarin een 'vuile flame' ziet betekent dus dat je inziet dat je een 'vuile flame' naar 'de crew die tegen PMs zijn' plaatste :)
wrong, jij hebt het over mijn reacties waarmee je dus al mijn reacties bedoeld en niet alleen die ene ;)
daarnaast plaatste ik geen flame naar de crew, want waar lees je die? ik zeg alleen dat ik blij ben dat er nog mensen zijn die wel nieuwe dingen willen proberen. Toch een heel verschil.
Daarnaast - elke user heeft op GoT een voorbeeldfunctie - crew inclusief ja :)
true, alleen jij valt met je functie meer op en derhalve kan je wel beter reageren dan dat, ook al vind je dat ik een flame plaats, dan moet je _juist_ niet het zelfde doen, want daarmee geef je aan dat het mag ;)
Je quote echter wel mijn reactie waarin ik aangaf tegen te zijn - redeneren we dan verder zeg jij dat je blij bent dat er nog wel crew is die niet bang is om veranderingen door te voeren, bedoel je dus hiermee 'mensen die anders denken dan ik' - en daarmee geef je dus aan dat je blij bent dat er ook moderators zijn die er anders over denken dan ik.
ik zal je nickname uit die post halen als dat je probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Erkens schreef op 03 augustus 2004 @ 12:42:
wrong, jij hebt het over mijn reacties waarmee je dus al mijn reacties bedoeld en niet alleen die ene ;)
Ik quote volgens mij heel duidelijk de reactie waarmee ik dat bedoelde.
daarnaast plaatste ik geen flame naar de crew, want waar lees je die?
Op dezelfde plek als jij een 'vuile flame' van mij leest gok ik zo ;)
ik zeg alleen dat ik blij ben dat er nog mensen zijn die wel nieuwe dingen willen proberen. Toch een heel verschil.
En ik zeg alleen dat ik blij ben dat we nog gebruikers hebben in deze discussie die dit hele topic niet afdoen met een dooddoener als die jij plaatst als er net een boel vol beargumenteerde reacties staan. Toch een heel verschil dan een 'vuile flame'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zullen we het weer over de PMs hebben? Dit is nogal een offtopic discussie tussen jullie 2, die kunnen jullie idd zoals GA dat zegt beter via een PM uitvechten O-)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:45

Pelle

🚴‍♂️

curry684 schreef op 30 juli 2004 @ 18:06:
Het grootste gedeelte van de crew zal het uitzetten (ik iig wel). Als je een mod vanuit het forum kunt bereiken wordt het dermate laagdrempelig om over ieder slotje een hoop geneuzel op te zetten dat we niet meer aan werken toekomen. Neem maar lekker de moeite voor een mailtje, en ik heb ook ICQ en MSN: ik zie absoluut geen enkel voordeel in PM op React, enkel tientallen nadelen. Maar zoals gesteld gaan we het wsch inderdaad wel uitproberen zodra het er is :)
Jij zegt wat ik ook wil zeggen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Als ik PM's ga sturen naar Erkens denk ik niet dat ik een PM terug krijg van Erkens, LuNaTiC ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:D

maar even serieus; ik zelf sta niet negatief tegenover het invoeren van PM's, ik vind gewoon dat het best geprobeerd mag worden. De pest was toentertijd dat op een gegeven moment nog meer crewleden er niet onwelwillend tegenover stonden, maar toen later pas bleek (na veel gediscussieer) dat er helemaal (nog) geen PM-functie in React bestond.

Hoe dat er nu mee staat, weet ik eigenlijk niet, maar als dat inmiddels wel het geval is, zou ik er niet negatief tegenover staan om het aan te zetten (en idd, misschien zou ik het zelf uitzetten, maar oke, dat is ieder voor zich).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de ene kant kan het voor vervuiling zorgen, aan de andere kant kan het af en toe handig zijn. Voor dingen als script-req's e.d. moet toch een bericht / topic worden geplaatst, dus aan de aandacht ontsnappen kan het niet echt, lijkt me :) Als er zoiets wordt gedaan, dan zal er vaak wel iemand zijn die op de TR-knop ramt, ik iig wel :)

Je kunt het toch proberen, bijvoorbeeld voor een maand, en daarna evalueren. Is het niks, dan is het uitzetten zo gebeurd. Werkt het wel, dan hebben we er met z'n allen een mooie feature bij toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja graag want het is inderdaad trash (sorry die troep ook altijd).

Maar uuh als jij mij belt, iets zegt... en dan als ik wat wil terug zeggen dan kom je toch ook niet met "ik heb mijn vingers in mijn oren ik luister lekker niet schrijf me maar een brief, KLIK" opgehangen.

Schiet lekker op...

Goed communiceren is ook een vak, een skill dat de got bouwer duidelijk mist. Het is NOG STEEDS zo authoritair als de pest... LMAO. Het spijt me femme maaru... ik begin me af te vragen hoeveel forum systemen jij hebt gezien in de wereld. In iedergeval niet veel democratisch getinte. Of is het zo dat nog steeds meer dan 25% van de bezoekers relschoppers zijn? Droevig :/

Bla bla... veel plezier kerels, mot weer aan het werk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Femme schrijft de GoT-software niet, dat doet Parse.

En als jij op deze manier klaagt over hoe anderen communiceren neem je me hopelijk niet kwalijk dat ik vraagtekens zet bij jouw communicatieve vaardigheden. Ik weet wel dat mijn vingers erg snel richting m'n banknop vliegen met de manier waarop jij je 'argumenten verdedigt'.

Mail gewoon lekker met Confusion, en verpest dit topic niet met je onterechte geklaag. Schluss.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.