hallo, ik heb een amd 64 @ 2,2 ghz ik heb geen super geheugen maar toch redelijk( samsung pc 3200 )
nu heb ik om de gekste redenen crashes.
vandaag na een nacht gewoon niks doen( downloaden) knalt ie vanmiddag eruit. ik was een msn spelletje doen. ik heb ook vaak in games dat ik of een reboot heb of een freeze ( beeld blijft hangen , reset enigste oplossing)
ik zat vandaag te denken aan mijn voeding. dit is een chieftec scorpio 360 watt. ik heb pas een schijf ingebouwd( sata 200 gb maxtor) maar daarvoor had ik ook al freezes en crashes. vandaar dat ik ook twijfels trek bij mijn voeding. de lijnen zijn:
12+: 11,84
5+:5,026
3,3+:3,344
vcore:1,486
ik had eerst mijn videokaart overclocked maar met dit weer is ie terug geklokt.het is een r9700 pro
er zit een zalman op met 2 fans (er op en van zij )
verder word mijn processor maar 40 graden.
wat is et probleem en wat kan ik er aan doen?
is et misschien gewoon een gare videokaart?
ik hoor et wel als ik iets vergeten ben te melden
ik heb al et een en et ander rond gevraagd maar niks helpt
alle temps en voltages zijn vanuit pc probe.
nu heb ik om de gekste redenen crashes.
vandaag na een nacht gewoon niks doen( downloaden) knalt ie vanmiddag eruit. ik was een msn spelletje doen. ik heb ook vaak in games dat ik of een reboot heb of een freeze ( beeld blijft hangen , reset enigste oplossing)
ik zat vandaag te denken aan mijn voeding. dit is een chieftec scorpio 360 watt. ik heb pas een schijf ingebouwd( sata 200 gb maxtor) maar daarvoor had ik ook al freezes en crashes. vandaar dat ik ook twijfels trek bij mijn voeding. de lijnen zijn:
12+: 11,84
5+:5,026
3,3+:3,344
vcore:1,486
ik had eerst mijn videokaart overclocked maar met dit weer is ie terug geklokt.het is een r9700 pro
er zit een zalman op met 2 fans (er op en van zij )
verder word mijn processor maar 40 graden.
wat is et probleem en wat kan ik er aan doen?
is et misschien gewoon een gare videokaart?
ik hoor et wel als ik iets vergeten ben te melden
ik heb al et een en et ander rond gevraagd maar niks helpt
alle temps en voltages zijn vanuit pc probe.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl