Toon posts:

Thermaltake Super Orb AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft met deze koeler ervaringen. Goed, of niet aanschaffen. Gezien bij Informatique.

http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=136000

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
tjah,....goed en mooi dingetje !!
maar wat wil je ermee doen ?? als je ver wilt overclocken is ie wel aan-te-raden jah!
anders niet echt,....:7

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 december 2000 11:34 schreef Conan het volgende:
tjah,....goed en mooi dingetje !!
maar wat wil je ermee doen ?? als je ver wilt overclocken is ie wel aan-te-raden jah!
anders niet echt,....:7
Nou m'n Athlon 1000 wordt standaard al ruim 53 graden. Of hoef ik mij geen zorgen te maken?

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Hoezo anders echt niet ?????

IP Rocks

Verwijderd

Deze cooler heb ik 2 weken geleden aangeschaft na diverse andere coolers te hebben geprobeerd.Dit is tot nu toe de enige
die met oc-en de temp een beetje in de hand kan houden.Heb T-Bird 1100 nu op 1250 draaien
en temp wordt nu,met}:O 56C. Met verschillende andere coolers werd ie al 60C op standaard 1100. Daarbij komt ook nog hij kost maar 60.-(Mycom)

Verwijderd

Goede cooler. Nog beter is natuurlijk de GlobalWin FOP38, maar die heeft een helikopter simulatie syndroom (als je begrijpt wat ik bedoel ;)). De SuperOrb is qua lawaai/cooling een goede compromis. En voor het geld hoef je het ook niet laten... :)

Verwijderd

BTW: Bij MyCom is ie 60,- (www.mycom.nl)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de Thermaltake Orb maar besteld bij Mycom, ben benieuwd overmorgen.......

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10

MartNL

ik heb de GlobalWin FOP38 maar hij maakt echt ongelooflijk veel lawaai en super cool blijft het nou ook weer niet
47 graden bij 750@918 duron 185volt
Of moet dat beter kunnen???
ik hoor graag suggesties
Greetings
MartNL

Verwijderd

Topicstarter
[b]duron 185volt
Ja ik zie het al, je voltage staat veeeeeel te hoog... :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik heb deze koeler ook.

bij mij t-bird 900@1000 op 46 graden met koe.

maar ik heb dan wel de binnenste fan op 6700 RPM draaien ipv die 5500 die het standaard zijn.

(gewoon een fan aan de zijkant laten zuigen :))

Verwijderd

gemoet zien dat uwe proc ni afbreekt, want das wel zwaar...
heb da als eens gelezen, en die gast wast zijne 1.2gig kwijt...ni echt leuk he...
maar ik denk wel eerder van et resultaat, da ge daar vreeeeeeet tevreden van zult zijn !!!
:)

Verwijderd

Super Chrome Orb is heel goed.
Beter is echter de Silverado
Kijk maar eens op www.aconto.de

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik vinnem zo goed dat ie ff als icoontje mee mag doen >:)

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Hmmz ikke heb dus nu een gewone Chrome Orb (van mycom) erop zitten, maar mijn coolermastertje die er op zat hield de boel (Athlon 1000@1000) toch een graadje of 4 kouder als dit ding. :(
Maakt wel minder lawaai... :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

IK SNAP TOCH ECHT NIET HOE SOMMIGE S*KK*LS HET EEN SUPER CHROME ORB KUNNEN NOEMEN HOOR!!! LEES ES!!!

Verwijderd

waaar lezen?

welke is nu beter? de fop38 of superOrb????

Verwijderd

Is t'ie Aluminium kleurig soms 8-) ?

Verwijderd

Dat maakt hoofdzakelijk in geluidsniveau uit, FOP38 of Superorb.

Ik denk dat de FOP38 een ietsiepietsie beter koelt misschien, maar hij maakt meer herrie.

FOP38 past echter standaard op de KT7-RAID, de Superorb moet je bijslijpen omdat ie niet zomaar past. Op de Asus A7 past'ie echter weer wel.

:Y)

Verwijderd

Is ie ook stiller ?? Mij coolermaster lijkt wel een stofzuiger.

Verwijderd

Als je beide fan's aanzet mag je je bergen :( Ik weet niet offie nog lang op mijn duron zit, koelen doetie als de beste. Maar de herrie is echt niet om aan te horen :?

Verwijderd

Dan moet je je kast dichtschroeven! :P

Ik vind het wel meevallen hoor, het is nu niet dat je de indruk krijgt dat je elk moment de woordjes "lift off" door je pc-speaker kan horen komen :)

En dat slijpen is helemaal onzin! Gewoon een beetje geduld, beleid en een schroevedraaier is voldoende, lekker koelertje!

Verwijderd

hahaha een schroevedraaiertje in de fan ehum :)

Maareh.. als je het geld wilt uitgeven kun je ook een Alpha6035 met een beschaafde koeler er op zetten.

Bij mij kwam'ie ook met die Herrie Delta "Black Label" (7500 toeren pfffff..)

tiitaaatiitaaa "Hier spreekt de verkeers politie.. die man in de Rode Porsche slaat links af het bos in centrale !!"

.. Snel maar op 7 Volt gezet, koelt nog steeds uitstekend. 42 idle en 48 stressed met Duron600@988 1,85 volt, en de kast dicht.
Pagina: 1