Toon posts:

Geen beeld na direct opnieuw starten PC!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn pc normaal afsluit met windows xp en ik wil hem daarna meteen opstarten dan komt er geen beeld op mijn monitor.
Als ik de computer dan 5x aan en uit druk dan start deze wel weer op maar komt meteen in de bios waar die zegt dat er iets niet goed is met de snelheid?

Dit terwijl ik denk dat ik alles toch goed heb gezet meeste dingen op auto en de snelheid op 1.91 ghz ( heb een AMD XP 2600+ )

Wanneer ik de computer normaal afsluit en de volgende dag wil opstarten doet de pc het wel meteen!

AMD xp 2600+
Kingston 512MB DDR SDRAM PC3200 CL3.0
Asus A7V600-X KT600, SATA RAID, LAN, 6CH
Asus ATI Radeon 9200SE 128MB DDR TV
Maxtor 80GB 7200rpm SATA150 8MB FDB

(search doet niet van tweakers en google heeft mij niks opgeleverd!)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als de hardware niet op gang komt, lijkt een topic in SA me weinig nut hebben ;)

Check de PMG FAQ en vooral Hangen en Opstartproblemen troubleshooter (en voor de zekerheid ook de FAQ's van de overige hardwarefora - ik weet eigenlijk niet of er wat tussen staat dat hier relevant is).

Ik gok op je voeding (welke en hoe groot?) maar sluit dit topic wel ipv het te verplaatsen, zodat je in alle rust de extra zaken kan checken voor je bij de buren van Harde Waren een nieuw topic opent :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.