Toon posts:

Wachtwoord opgeven schermpje komt zomaar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is een gek probleem aan de hand hier op het netwerk.

Bij sommige personen binnen het bedrijf waar ik werk komt zomaar de volgende popup in beeld

Afbeeldingslocatie: http://dev.nutshell.tk/files/wachtwoord.jpg

wanneer je op cancel drukt kan je gewoon verder werken.

erg irritant dus.

de config is als volgt.

Active Directory
Exchange

echter, het is niet te achterhalen waar dit vandaan komt.

iemand een idee?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Welk besturingssysteem? Wat zijn de users aan het doen op dat moment? Welk OS op de server? Kortom, meer info is wel nodig.

[ Voor 29% gewijzigd door AtleX op 30-07-2004 11:36 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Outlook. Dit krijg je als Outlook issues heeft met het authenticeren van de gebruiker om bij z'n mail te mogen. Of extra mailboxen die de gebruiker heeft toegevoegd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 11:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets dacht ik al

ik ga er even verder naar kijken

dank voor de reactie!

Verwijderd

ik vind het er nie zo officieel uit zien anders. Voor hetzelfde geld is een progseltje dat op deze manier achter je watchwoord probeert te komen en het vervolgens ergens naar toe stuurt ofzo...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:38:
ik vind het er nie zo officieel uit zien anders. Voor hetzelfde geld is een progseltje dat op deze manier achter je watchwoord probeert te komen en het vervolgens ergens naar toe stuurt ofzo...
Mee eens, maar toch is het een Outlook-scherm, heb hem zelf ook meermaals gezien (maar nog niet in een AD-omgeving, wel in een NT-domein en Exchange 5.5). Je kunt het checken door te kijken of je nog bij je Outlook kunt komen zonder dit window weg te klikken, want volgens mij is het een modaal window (wat betekent dat de applicatie niet verder kan voordat dit window gesloten wordt).

Of Outlook bruut afsluiten via taskmanager en kijken of dit schermpje ook weg gaat. :+

Verwijderd

Topicstarter
Viruscanners zijn volledig up to date.
+ ad aware proffesional + een hardwarematige firewall.

de kans lijkt me klein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk besturingssysteem gaat het hier over? :)

Verwijderd

Jep deze melding komt van Outlook. Bij mij op t werk draait een 2000 server met Exchange, binnen een AD. Wanneer de mailserver eruitklapt dan komt dit schermpje tevoorschijn op de clients (bij het openen van Outlook dus).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 11:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Win2000 (alles, servers / clients)
Pagina: 1