Toon posts:

Het Grote Videokaart Upgrade Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort Komen er allemaal nieuwe leuke spellen zoals doom 3, Half Life 2,Star Wars Knights Of The Old Republic 2 en nog veel meer andere spellen dus dacht ik nu die niewe spellen komen willen jullie natuurlijk upgraden en dan voornamelijk je videokaart dus post je systeem en zeg wat je er aan gaat upgraden en dan voornamelijk de videokaart als je info wilt kan je hier ook terecht

Dit is mijn systeem
AMD Athlon XP 2600+ Barton 512KB Cache
GeForce 2 Ultra van Sparkle ga ik upgraden naar 9800pro of x800
512mb ddr 400
120gb Maxtor 7200rpm 8mb cache hdd
Windows XP sp1+alle updates
Asus A7N8X2.0 Deluxe MOBO

Verwijderd

Topicstarter
Je Mag er ook een foto van je videokaart bijzetten

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Denk niet dat GoT zit te wachten op zo'n topic. Dit wordt gewoon een opsomtopic, waarin iedereen naar hartelust kan patsen met wat hij aan gaat schaffen, of denkt aan te schaffen.

Kijk eens hier: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:21

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Net om bovenstaande reden een Hercules ATI 8500 vervangen door een Sapphire ATI 9800 pro. :9

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik had een tijd een Club3d Xabre 400 128 Mb. Gekocht voornamelijk omdat hij goedkoop was en een zatte 128 Mb had. Over het algemeen ben ik best tevreden over deze kaart, maar er zijn wel wat manco's:
-serieuze problemen met UT2003 engine;
-glitches in texturen;
-matige ondersteuning van luie/slechte gameprogrammeurs;
-matige/geen ondersteuning vanuit SiS (fijn jongens, laatste kaart die ik van jullie heb gekocht :( ).

Nu heb ik deze in een opwelling maar verwisseld met een Radeon 9200 SE 128 Mb. Geen wereldkaart, maar met een uitgave van €70 wordt je ook niet snel arm. Ik ben nu iig van die glitches in texturen af en de ondersteuning voor bijvoorbeeld CoD is eindelijk binnen. CoD is wat mij betreft overigens een staaltje slecht programmeren omdat het totaal niet bijzonder is qua engine, maar uit luiheid gewoon de Xabre weert bij het opstarten. Slecht product (leve de binaries :) ). Met Doom 3 zal ik als het goed is nog wel iets kunnen met de 9200 en zelfs met DX9 effects.

Zo bezien was deze upgrade wel aardig en zowieso zit ik altijd in de budgetsfeer qua videokaart. Ik ben m.a.w. ook niet veel meer gewend :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals Turkish zegt, dit is toch wel een beetje loze opsomtopic...

Een Tweaker hoort zelf op basis van reviews enzo te kunnen kiezen en hoeft daarbj dat niet in een aparte topic te melden :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.