[KVM] Muisknop blijft "hangen" en zorgt voor problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier een KVM van Belkin met originele kabels van Belkin en een Logitech Optical muis met een MS toetsenbord aan die KVM hangen maar als ik wissel tussen de computer dan gaat mijn browser een pagina terug of scrollt helemaal naar onderen als ik mijn muis beweeg. Er zit iets dan in de buffer wat blijft hangen en ik weet niet wat.

In Winamp dan gaat mijn lijst helemaal naar beneden of gaat gewoon 5 nummer verder. In Word wordt het bestand afgesloten. In Internet Explorer ga ik opeens een pagina naar achteren. Heel irri is dat. Dit gebeurt alleen in Windows XP. Op andere machine heb ik het nog niet meegemaakt.

Weet iemand hiervoor een oplossing? Of is hiervoor geen oplossing?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Het is meestal ook wel handig wat je zelf al allemaal geprobeerd hebt. En Welk type het precies om gaat enzovoort ;)

Hartelijk dank :)

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Wat kan ik proberen? Ik heb het alleen in Windows XP en zonder die KVM gaat het goed maar wat wil je aan die KVM veranderen? Als ik zowel mijn KVM verbindt met USB of met PS/2 gebeurt het en dat zijn de enige aansluitingen. De KVM van Belkin is de SOHO maar dat maakt niets uit. Dat ding heeft toen 300 euro gekost zonder kabels dus zeg maar even met kabels erbij ongeveer 450 euro. Ok ik heb dan wel een met Audio, USB, ingebouwde controller.

Op een of andere manier blijft er iets in die KVM hangen dat mijn browser naar de vorige pagina gaat of dat mijn Winamp een andere nummer komt te staan en ga zo maar door. Je kan geen firmwareupdate doen want daarvoor moet ik de kabel ergens gaan zoeken.

Ik zoek alleen een oplossing dat mijn muis niet meer blijft hangen. Ik heb wel andere muizen geprobeerd en dezelfde problemen maar het ligt in mijn KVM. Als ik mijn toetsenbord gebruik dan gebeurt er niets maar wanneer ik ook mijn muis maar even beweeg hoppa Internet Explorer naar de vorige pagina en weg of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Ik ga toch even door nadat het 1 jaar geleden is.

Ik heb dus dezelfde KVM die ik gebruik alleen:
Ik heb dus 2 computer eraan hangen met orignele kabels.

Er hangt aan de KVM switch een Logitech MX1000 muis en een MS Media Pro kb.

Het probleem is als ik computer 1 benader is er niets aan de hand maar zodra ik computer 2 ga benaderen slaat mijn kb vast. Maar dan ook echt serieus vast. Ik heb al een andere kb geprobeerd maar geen resultaat. Ik moet dan eerst de stekker van mijn kb eruit trekken en opnieuw erin zetten.

Het andere punt is dat de scrollfunctie van de muis het daarna ook niet meer doet terwijl deze altijd goed ingesteld heeft gestaan. Het is eigenlijk sinds dat ik een Asus P5GD1 heb vervangen voor een Asrock 775dual(ja die downgrade was nodig omdat het Asus bord stuk is).

En zoals in het begin ook is gezegd als ik computer 1 benader dan gaat mijn muis hangen en gaat dan rare dingen doen zoals echt letterlijk vliegen en vanalles gaat dan schuiven en rechts en links wordt aangeklikt. Helemaal gek van te worden.

Wat is er in vredesnaam met die KVM switch aan de hand dat die zo flipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

mss moet je dat eens belkin vragen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Belkin zegt:
Sorry meneer dat zouden wij niet weten. Uw garantie is verlopen en kunnen niets meer aan verhelpen. Die KVM switch is namelijk uit 2002 dus geen garantie. Dus pech voor mij.

Dus ja ik moet nu wel een oplossing hiervoor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n SOHO omniview met zelfde probleem, heb deze geflasht en het enige wat hij nu nog doet is een scherp piepend signaal geven :(

Flashen is dus ook geen optie.

• itsalex
  • Niet online
Lekker dan weer. Ik heb dat "kreng" er maar uitgehaald. Ik werd er echt letterlijk gek van. Ik ga misschien wel weer een nieuwe aanschaffen maar ik denk dat ik wel een duurdere ga kopen want deze was goed alleen de problemen met het stuntel/hangwerk kan ik echt niet hebben. Het flashen zou toch gewoon goed moeten gaan?? Want anders geven ze toch geen kabel erbij?

Pagina: 1