Ik ben van plan over een paar dagen een nieuwe PC te bestellen, dit is dan de eerste keer dat ik alles zelf bouw.
Omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan begon ik over wat dingen te twijfelen nadat ik wat dingen had gelezen hier op GoT en verspreid over het internet.
Nou ik zal eerst 'ns zeggen wat ik van plan ben te kopen:
AMD64 3000+ 2.0GHz, 512KB Cache, Boxed
Asus K8V SE Deluxe
Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5
En nog wat ander spul zoals 'n grafische kaart e.d.
Ik heb bijvoorbeeld vaak genoeg gelezen dat Socket 754 geen dual channel memory ondersteunt. Nou weet ik dus niet zeker of DDR dual channel is of niet? En als 't dual channel is of 't dan werkt op dat mobo?
En ik heb ook wat op GoT gelezen over boxed AMD64 processoren die heel heet worden, nou heb ik wat gezocht op google, maar ik vind alleen temperaturen van 3000+'s die waren overklokt en dat ben ik niet van plan dus had ik daar niet veel aan, en ik ging er ook van uit dat die tweakers allemaal een dik koelsysteem hadden
En nog een vraag zodat m'n ouders niet blijven zeuren: alles past bij elkaar he?
(ok, dat weet ik zelf ook wel, maar ze willen bewijs ofzo)
Bij voorbaat dank voor alle antwoorden
P.S. Ik wilde net op GoT zoeken en ik kreeg een of andere PHP error, dus sorry als ik iets wat hier duidelijk stond niet heb gevonden.
Omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan begon ik over wat dingen te twijfelen nadat ik wat dingen had gelezen hier op GoT en verspreid over het internet.
Nou ik zal eerst 'ns zeggen wat ik van plan ben te kopen:
AMD64 3000+ 2.0GHz, 512KB Cache, Boxed
Asus K8V SE Deluxe
Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5
En nog wat ander spul zoals 'n grafische kaart e.d.
Ik heb bijvoorbeeld vaak genoeg gelezen dat Socket 754 geen dual channel memory ondersteunt. Nou weet ik dus niet zeker of DDR dual channel is of niet? En als 't dual channel is of 't dan werkt op dat mobo?
En ik heb ook wat op GoT gelezen over boxed AMD64 processoren die heel heet worden, nou heb ik wat gezocht op google, maar ik vind alleen temperaturen van 3000+'s die waren overklokt en dat ben ik niet van plan dus had ik daar niet veel aan, en ik ging er ook van uit dat die tweakers allemaal een dik koelsysteem hadden
En nog een vraag zodat m'n ouders niet blijven zeuren: alles past bij elkaar he?
Bij voorbaat dank voor alle antwoorden
P.S. Ik wilde net op GoT zoeken en ik kreeg een of andere PHP error, dus sorry als ik iets wat hier duidelijk stond niet heb gevonden.
code:
1
2
3
| Warning: fsockopen(): unable to connect to atlas:23456 in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/ actionclasses/find.classes.inc.php on line 2631 |