Toon posts:

[Word 2003] Opsommingstekens in autovormen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 10 autovormen in Word 2003 voegen. Deze autovormen moeten opsommingstekens (nummering 1 t/m 10) bevatten. Het lukt me niet op de nummering voort te zetten. Het nummer van de 1e lukt me wel, maar de 2e krijg ik niet op 2, alleen maar op 1.

Iemand een idee hoe dit moet?

Ps. Eerst kon ik gewoon een autovorm invoegen, nu krijg ik eerst een vlak met 'Maak hier uw afbeelding'. Dit wil ik niet, want dit vlak is veel te groot voor m'n afbeelding. Deze moet ik dan steeds resizen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in een Word document 10 autovormen met daarin genummerde opsommingstekens invoegen. Het lukt me niet op de 2e ,3e .... autovormen ook als 2,3... te nummeren.

P.s.
Ik wilde m'n eerste posting wijzigen c.q. verduidelijken, maar ik heb per ongeluk gequote. Sorry!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 10:45 . Reden: Gequote ipv gewijzigd ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 10:44:
[...]

Ik wil in een Word document 10 autovormen met daarin genummerde opsommingstekens invoegen. Het lukt me niet op de 2e ,3e .... autovormen ook als 2,3... te nummeren.

P.s.
Ik wilde m'n eerste posting wijzigen c.q. verduidelijken, maar ik heb per ongeluk gequote. Sorry!
Iemand een idee? Het is me namelijk nog niet gelukt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat gaat er dan fout en hoe doe je het nu? Als ik RMB -> opsomming -> meerdere niveau's -> aanpassen doe en dan 1, 2, etc kies kan ik instellen wat ik wil?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 02 augustus 2004 @ 09:51:
Wat gaat er dan fout en hoe doe je het nu? Als ik RMB -> opsomming -> meerdere niveau's -> aanpassen doe en dan 1, 2, etc kies kan ik instellen wat ik wil?
Het lukt me wel om een opsommingsteken in een autovorm te plaatsen. Maar als ik die 1e autovorm wil kopiëren, dan krijgt de kopie nummer 1 en de 1e autovorm nummer 2. Ik wil gewoon dat de kopie nummer 2 krijgt. Dit lukt me niet.

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Dan kan je ze in omgekeerde volgorde invoeren ?

Everything is possible, until it's not.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Noem me stom maar ik werk bijna een decennium met Word maar ik snap niet helemaal wat je met 1 en 2 bedoelt :o Kan je een screenshot geven?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 02 augustus 2004 @ 10:21:
Noem me stom maar ik werk bijna een decennium met Word maar ik snap niet helemaal wat je met 1 en 2 bedoelt :o Kan je een screenshot geven?
Ik wil dus onderdelen benoemen van een screenshot met behulp van autovormen met daarin autonummers.

Nu wil ik de 1e autovorm kopieren door ze met ctrl + klik te slepen iets naar rechts, maar de nummering komt in de war zoals je ziet.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/64XVA33D440X/picserver.jpeg

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Aaaah. Ik zat inderdaad aan iets heel anders te denken. Oeps 8)7

Dit is iets waar Word helaas nog wel eens inderdaad een steekje laat vallen. Een oplossing zou ik zo niet kunnen zeggen, behalve even te noemen dat dit soort zaken precies de reden zijn geweest waarom ik grotere of ingewikkeldere documenten niet meer in Word doe maar LaTeX :X Al zijn er natuurlijk ook WYSIWYG editors die dit misschien beter doen. OpenOffice is gezien de prijs het overwegen waard.

Maar goed, dat zou jezelf gewonnen geven betekenen. Ik hoop dat iemand wel een antwoord weet :)

Pagina: 1